Hledat
Podrobné vyhledávání her
Najděte si spoluhráče
 | Úvod  | Přehled her  | Články  | Kontakt  | 
Uživatel: nepřihlášen      Budeme rádi, když nám pošlete váš názor či připomínku.
 Nastavení webu: Inzerce

Diskuzní příspěvky

Diskuze na téma 'hra Mr. Jack' obsahuje 66 příspěvků. Poslední příspěvek vytvořil dne 01.10.2010 v 03:37 uživatel Panzer.

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořeno 09.01.2009 ve 16:10 uživatelem Panzer  odpovědět 
Mr Jack online
Hraji Mr Jack Online celkem pravidelně cca 200 partií (byl jsem už na 70. místě, párkrát jsem chyboval a jsem až ve druhé stovce :() a zodpovědně mohu vyhlásit že pokud hraje začátečník (cca do 30-ti odehraných partiích):
- Hrát za Jacka se silným soupeřem (řekněme z první stovky) je téměř vždy prohra
- Hrát za Inspektora se silným soupeřem je hodně o tom jak často vyjde na Inspektora Holmes a zároveň Holmesem Inspektor neodkrývá již odhalené postavy
- Hrát se stejně silným soupeřem je poměr cca 40:70 ve prospěch Inspektora.

Velmi důležité je přemýšlet i nad dalším kolem, tedy hraji-li liché kolo, vím jaké karty osob budou v následjícím sudém.
A pár rad pro Inspektora:
- odkrytou postavu Holmesem se snažím udržet co nejdéle neodhalenou - Jacka to mate
- co nejčastěji hrát Goodlym - posun více figurami je velká síla
- odhadnout soupeře - silní hráči i odhalí více postav než musí, aby skryly identitu Jacka a blafovali, začátečník se většinou snaží udržet ve stínu figur co nejvíce za každou cenu

A pár rad pro Jacka
- vykašlat se na úniky, ty jsou hodně náhodné, snažit se hrát na neodhalení do osmého kola
- již v sedmém kole (pokud se tam Jack dostane) je třeba takticky umístit Jacka, protože sic bude odhalen, už na něj třeba v posledním kole žádná postava za inspektora nedosáhne (aby ho označila)
- je li to možné vyžírat inspektorovi Holmese, to je postava která vnáší do hry nejvíce náhody a díky ní dokáže vyhrát i slabý Inspektor nad Jackem
- pokud v roli Jacka Holmesem odkryju postavu, snažit se ji ukrývat i za cenu odhalení několika jiných - pro Inspektora bývá totiž velmi obtížné odhalit jednu ze dvou posledních neodhalených postav a zahrání Holmese mu v tom už nepomůže
- dát si pozor na začátečnickou chybu, kdy Jack v kolech kdy má k dispozici dva tahy většinou táhne postavou Jacka jako první

Jinak nejvíce partií za Jacka jsem prohrál stylem, že do posledního (nebo předposledního kola) zbyly dvě neodhalené postavy a soupeř Inspektor si prostě tipl (50:50). Stejným způsobem jsem ale mnohokrát prohrál jako Inspektor.

Velká výhoda Mr.Jack online je, že můžeš procházet historií parite a zkoumat tahy protivníka ve starších kolech v souvislostech posledního tahu, to samozřejmě u deskového nelze.
 
Vytvořeno 09.01.2009 ve 16:41 uživatelem Ringo  odpovědět 
Re: Mr Jack online
predpokladam ze 30:70. Jinak ja jsem z te hrytak frustrovany, ze jsem vcera prolezl x partii vyher s Jackem, ale ze bych teda v tom spatroval nejakou extra taktiku? V podstate vzdy jsem narazil na jakousi chybu inspektora, nejcasteji ze nepresel do svetla/stinu tak, aby byla polovina postav na jedne a polovina na druhe strane. Kdyz to hrajeme nazivo, tak obvykle v 4 nebo 5 kole je Jack odhalen. Premyslel jsem tedy dlouho nad tim, zda problem neni v Jackovi, ze proste neumime za nej hrat. ale at prolezam jak prolezam ty partie online, nenasel jem nejaky zasadni figl, ktery bysme s Jackem nepouzivali. Mozna je chyba v rozestaveni, my totiz hrajeme to zakladni dle pravidel. Vychazim z toho, ze je nejvice vyvazene - takze jestli rozmisteni hraci neni kapku usnadneni si prace. Jina kjsem ochoten se do krve hadat, ze mnohem vice nez nejaka taktika rozhoduje ve hre psychologie a nahoda. Co se tyce pocitani tahu dopredu - ano, to je naprosto klicove. Taky i v tom, ze mam spocitano, ze v 6., nejpozdeji 7. kole za Jacka prohraji. Jak pises, postava Sherlocka je asi nejvetsim prvkem nahody - ja jej povazuji az za brutalni zasah nahody. A jak na potvoru je to vzdycky o tom zakonu schvalnosti, ze kdyz hraji za Jacka, tak za sherlocka beru karty postav, ktere jsou uz odhaleny. Fakt mi to pripomina, jako kdyz se clovek rozciluje, ze v clovece nemuze hodit sestku a kdyz uz ma vetsinu panaku pred domeckem ,tak ze zase jak na potvoru nepada ta jednicka.
 
Vytvořeno 09.01.2009 ve 16:45 uživatelem REM  odpovědět 
Re: Mr Jack online
40+70 ti dá 110% - jak jsi to myslel ???
 
Vytvořeno 09.01.2009 ve 16:59 uživatelem Ringo  odpovědět 
Re: Mr Jack online
myslim ze chtel napsat 30:70;-)
 
Vytvořeno 09.01.2009 ve 17:49 uživatelem Panzer  odpovědět 
Re: Mr Jack online
:)) ano omlouvám se, samozřejmě 30:70
Jinak podle mě se musíš za Jacka naučit hrát, nelze hledat fígle, ale musí se reagovat na konkrétní situaci. Opravdu když hraju za Jacka se soupeřem z první stovky žebříčku, tak mám úspěšnost tak 20%, s jinými většinou 50:50. Někdy padají karty tak, že prostě vyhrát nelze, ale proto je to hra, ne šachy :)
Hodně mi ze začátku pomohlo, že jsem hrál více za Inspektora a před soupeřovým tahem jsem vymýšlel co nejlepší variantu jak zachránit co nejvíce postav (tedy samozřejmě v lichém Jackové kole kdy hraje dva tahy zasebou). Pokud pak tak soupeř nezahrál zkoumal jsem pro kterou figuru byly ty jeho tahy nejvýhodnější no a když bylo takových indicií více a řekněme v sedmém kole měl Jack stále 2-3 figury neodhalené, při označení Jacka jsem se zkoušel řídit podle nich. Musím říct že to je nádherný pocit když vám to klapne a úsudek je správný. Jde to takto ale zkoušet jenom se silnějšími protihráči, ti slabší mohou mít tahy dost nevyzpytatelné (ale u slabších hráčů zase většinou nezůstanou 2-3 figury v sedmém kole :)
 
Vytvořeno 09.01.2009 ve 17:52 uživatelem Panzer  odpovědět 
Re: Mr Jack online
.....sakra píšu zase jako blb. Samozřejmě že šachy jsou také hra, myslel jsem tím "desková hra a ne šachy" :)
 
Vytvořeno 09.01.2009 ve 18:20 uživatelem REM  odpovědět 
Re: Mr Jack online
Hraješ i s postavami z rozšíření ? A pokud ano je jiná úspěšnost proti hře se základními postavami ???
 
Vytvořeno 09.01.2009 ve 20:59 uživatelem Panzer  odpovědět 
Re: Mr Jack online
Rozšíření jsem ještě nehrál. Údajně je vyváženější, ale zatím mě baví základní hra
 
Vytvořeno 09.01.2009 ve 21:24 uživatelem Adam  odpovědět 
Re: Mr Jack online
Hoj Panzere, díky za tvůj první post v tomhle vlákně, to byla super analýza hry!!! Já mám her asi 50 a ve všem s tebou do puntíku souhlasím. Zkusil jsem pár her na mrjack.hurricangames, ale musím říct že mě hrozně zklamal tamní anti-user interface a nechal jsem toho. Hraješ online taky tam nebo na jiném situ?
 
Vytvořeno 09.01.2009 ve 23:02 uživatelem Panzer  odpovědět 
Re: Mr Jack online
Ano na mrjack.hurricangame. Máš pravdu, interface není moc přehledný, hlavní problém jsou kanály zakryté postavou které vypadají podle okrajů dost podobně jako otevřené. Takže jako první krok při vstupu do hry hledám ty dva zavřené :)
Mají ale docela dobře vymyšlený Rating, kdy za výhru se silným soupeřem (a ještě v pozici Jacka) získáváš hodně bodů, za prohru ztrácíš málo, ale běda když hraješ se začátečníkem a prohraješ - ztrácíš vyhrané body za několik partií. Docela dobře to tak eliminuje hrabáče bodů, kteří se snaží využívat začátečníků k laciným výhrám.
Jinak bych ještě podotknul, že to co jsem výše psal jako plus online hry - možnost prohlížet historii partie, může být vlastně i na škodu hry. Prakticky si nedovedu hru bez lovení v historii představit (také člověk většinou nehraje celou partii naráz resp. přeskaukje mezi vícero rozehranými) a úplně tím odpadá co nazval pisatel Ringo nademnou využitím "nějakých fíglů", tedy kombinací které by hráč bez zpětné analýzy hry neobjevil. Zkrátka pamatovat si důležité momenty a pak toho využít (tedy včetně zapojení paměti). V online si člověk nemusí pamatovat nic.
 

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořit nový příspěvek
Zpět na stránku hru
 
© MindOK 2002 - 2009 | design Továrna | development SoftGate  | XML rozhraní | RSS |