Hledat
Podrobné vyhledávání her
Najděte si spoluhráče
 | Úvod  | Přehled her  | Články  | Kontakt  | 
Uživatel: nepřihlášen      Budeme rádi, když nám pošlete váš názor či připomínku.
 Nastavení webu: Inzerce

Diskuzní příspěvky

Diskuze na téma 'hra Agricola' obsahuje 1666 příspěvků. Poslední příspěvek vytvořil dne 08.09.2014 v 10:55 uživatel StefanXP.

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořeno 17.07.2008 ve 23:32 uživatelem David Cichák  odpovědět 
Sběrač bobulí
Karta Sběrač bobulí mi dává dřevo jen když stoupnu na pole se dřevem, nebo i když stoupnu na pole (kartu) 1 rákos a navíc 1 kámen a 1 dřevo? A co když zahraji malé vybavení, kde beru nějaké dřevo? je to přímo, nebo ne?
 
Vytvořeno 18.07.2008 ve 10:16 uživatelem pogo  odpovědět 
Re: Sběrač bobulí
Přímo znamená, že daný stavební materiál přímo leží na místě akce. To znamená, že akce 1 rákos a navíc 1 kámen a 1 dřevo tomuto odpovídá. Ne už ale zahrání malého vybavení.
 
Vytvořeno 18.07.2008 ve 13:29 uživatelem Last_Elf  odpovědět 
Re: Sběrač bobulí
Mám takový dojem, že na akci "1 rákos a navíc 1 kámen a 1 dřevo" leží jen rákos a ostatní si bereš ze společné zásoby, ne? Nemám teď po ruce hru, takže si nejsem jistý. V takovém případě dřeva na akci neleží, tudíž podle tvého vysvětlení si z takové akce nebereš přímo dřevo. Možná spíš přímo znamená, že dřevo buď leží na akci, nebo ti sama akce říká, že si máš vzít dřevo (jako v tomto případě).
 
Vytvořeno 22.07.2008 ve 10:36 uživatelem dilli  odpovědět 
Re: Sběrač bobulí
Ta tvoje poslední věta je správný výklad slova "přímo".

Šlo jenom o to, aby nebyla kombinace typu: první vylepšení říká, že si k jílu můžu vzít eště jedno dřevo a to druhé, že si k dřevu beru rákos. V takovém případě by sis rákos nebral.
 
Vytvořeno 12.06.2013 ve 21:29 uživatelem Radka N  odpovědět 
Re: Sběrač bobulí
Pochopila jsem váš výklad správně: V případě Sběrače bobulí dostanu 1 dřevo navíc jen tehdy, když si dřevo beru z políčka, kde ta dřeva přímo leží, ale když si dřevo mám vzít za kácení lesa (Sedláci z blat) místo kartičky les, tak bych si to 1 dřevo navíc nebrala?
Děkuji!
 
Vytvořeno 16.06.2013 ve 22:34 uživatelem dilli  odpovědět 
Re: Sběrač bobulí
Když kácíš les, tak si taky bereš 1 dřevo navíc. Protože u kácení lesa opravdu dostáváš dřevo díky akci, kterou vykonáváš.
 

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořit nový příspěvek
Zpět na stránku hru
 
© MindOK 2002 - 2009 | design Továrna | development SoftGate  | XML rozhraní | RSS |