Hledat
Podrobné vyhledávání her
Najděte si spoluhráče
 | Úvod  | Přehled her  | Články  | Kontakt  | 
Uživatel: nepřihlášen      Budeme rádi, když nám pošlete váš názor či připomínku.
 Nastavení webu: Inzerce

Diskuzní příspěvky

Diskuze na téma 'hra Agricola' obsahuje 1666 příspěvků. Poslední příspěvek vytvořil dne 08.09.2014 v 10:55 uživatel StefanXP.

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořeno 03.08.2008 ve 13:50 uživatelem Tristaver  odpovědět 
FAQ Polni straz
Chtel bych se zeptat na vyuzitelnost profese Polni straz ("Smite vyuzit kazdou z akci vzit 1 zeleninu, zorat 1 pole a zorat jedno pole a/nebo zasit i v pripade, ze tuto akci v tomto kole jiz vyuzil jiny hrac). Pravidla jasne stanovi, ze na kazde akci muze byt v prubehu kola pouze jeden clen rodiny (str. 3). Clen rodiny je definovan dodatky jako zeton clena rodiny v barve hrace. Z toho podle me vyplyva, ze lze umistit clena rodiny i na karticku, kterou vyuzil jiny hrac (ale ne kterou jsem jiz toto kolo vyuzil ja).
 
Vytvořeno 03.08.2008 ve 14:40 uživatelem Cholerus  odpovědět 
Re: FAQ Polni straz
ano, přesně tak, už text na kartě profese to naprosto přesně definuje.
 
Vytvořeno 03.08.2008 ve 15:14 uživatelem Tristaver  odpovědět 
Re: FAQ Polni straz
No prave, ze ta profese popira pravidla... Resp. dovoluje neco, co neni zakazano.
 
Vytvořeno 03.08.2008 ve 15:38 uživatelem Cholerus  odpovědět 
Re: FAQ Polni straz
Polní stráž přece dovoluje právě to, co je jinak zakázáno. Na každé kartičce akce smí být vždy pouze jeden jediný žeton člena rodiny kteréhokoli hráče, s touto profesí můžeš tyto 3 akce využít i když na nich již je žeton některého z hráčů.
 
Vytvořeno 03.08.2008 ve 16:46 uživatelem Tristaver  odpovědět 
Re: FAQ Polni straz
Souhlasim s tebou. Jenze v pravidlech je to napsano nejasne. Na strane 3 je napsano, ze na kazde akci muze byt pouze 1 clen rodiny. Jenze clen rodiny je podle dodatku neco jineho nez hrac. Takze podle pravidel muzu polozit clena rodiny na karticku, kde je jiny hrac (ne muj vlastni).
V podstate jsem se chtel jen ujistit... Kdyby to bylo, jak jsem psal, tak by byla Polni straz k nicemu.
Dekuji Ti za odpoved
 
Vytvořeno 08.08.2008 ve 10:50 uživatelem Mari  odpovědět 
Re: FAQ Polni straz
Tak teď v tom mám docela hokej.Jak je to tedy správně? V pravidlech se píše že na každé akci může být v průběhu kola pouze jeden člen rodiny.Čili akci může využít i jíný hráč,nebo ne????
(tedy v případě např.braní dřeva či zvířat by měl smůlu,protože by je vybral první hráč a byla by to tedy hloupost žeton člena rodiny na tyto akce umístit)
 
Vytvořeno 08.08.2008 ve 12:58 uživatelem Cholerus  odpovědět 
Re: FAQ Polni straz
Každou akci využívá vždy jediný hráč jedním členem své rodiny. Nikdo jiný tuto akci použít nemůže. Polní stráž toto pravidlo ruší a umožňuje umístit žeton člena rodiny na přesně definované 3 akce i když na tyto akce již protihráč člena rodiny umístil.
 

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořit nový příspěvek
Zpět na stránku hru
 
© MindOK 2002 - 2009 | design Továrna | development SoftGate  | XML rozhraní | RSS |