Hledat
Podrobné vyhledávání her
Najděte si spoluhráče
 | Úvod  | Přehled her  | Články  | Kontakt  | 
Uživatel: nepřihlášen      Budeme rádi, když nám pošlete váš názor či připomínku.
 Nastavení webu: Inzerce

Diskuzní příspěvky

Diskuze na téma 'hra Agricola' obsahuje 1666 příspěvků. Poslední příspěvek vytvořil dne 08.09.2014 v 10:55 uživatel StefanXP.

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořeno 24.08.2008 ve 20:31 uživatelem WoX  odpovědět 
Karta kola - potomstvo i bez volné místnosti
V pravidlech stojí - Pokud potomek (díky akci z etapy 5) nepotřebuje svojí vlastní místnost (a htáč volnou místnost nemá), umístí ho hráč do místnosti společně s jiným členem rodiny. - POTUD TO CHÁPU :)
PAK SE PÍŠE DÁLE - ....pokud místnost později postaví umístí ho tam....
MOJE VYSVĚTLENÍ - POKUD SE HRÁČ AŽ DO KONCE HRY NEROZHODNE POSTAVIT DALŠÍ MÍSTNOST PRO TOHO POTOMKA CO HO VYUŽIL TOUTO AKCÍ, BUDE TEDY TAKTO NAROZENÝ POTOMEK NORMÁLNĚ FUNGOVAT A BUDE OBÝVAT 1 MÍSTNOST JEŠTĚ S JEDNÍM ČLENEM RODINY. uff
 
Vytvořeno 24.08.2008 ve 23:43 uživatelem pecovarhy  odpovědět 
Re: Karta kola - potomstvo i bez volné místnosti
Tento herný obrat "....pokud místnost později postaví umístí ho tam...." môže hrať veľkú úlohu. Hypoteticky, mám dve miestnosti a získal som tretieho člena rodiny pomocou akcie potomstvo bez nutnosti miestnosti. Mám teda dve izby a troch členov rodiny. Následne však chcem rozšíriť rodinu o ďalšieho, štvrtého, člena. Akciu potomstvo z 5.etapy mi však niekto iný medzitým obsadil, pričom akcia potomstvo z 2.etapy je voľná. V takom prípade nestačí postaviť jednu izbu, je treba zabezpečiť stavbu dvoch miestností, pretože prvú z nich automaticky obsadzuje môj tretí člen rodiny...
Verím, že mám správny výklad, pretože na základe neho sa snažím využiť akciu potomstvo z 5.etapy jedine na získanie definitívne posledného člena rodiny. Vďaka
 
Vytvořeno 25.08.2008 ve 09:04 uživatelem dilli  odpovědět 
Re: Karta kola - potomstvo i bez volné místnosti
Ahoj, Peco, výklad je správny.
Ale nezabudni, že ak si zaistíš začínanie, môžeš potomstvo bez miestnosti využiť (podľa toho kedy v 5. etape príde akcia a koľko členov rodiny máš) najviac 2 až 3 razy.
 
Vytvořeno 25.08.2008 ve 12:55 uživatelem WoX  odpovědět 
Re: Karta kola - potomstvo i bez volné místnosti
no v podstatě je to v pravidlech popsáno ještě jinak.:na str.11 - ..."teoreticky je možné pří třínásobném využítí této akce dosáhnout pěti členů rodiny v chýši, která má pouze dvě místnosti."
 

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořit nový příspěvek
Zpět na stránku hru
 
© MindOK 2002 - 2009 | design Továrna | development SoftGate  | XML rozhraní | RSS |