Hledat
Podrobné vyhledávání her
Najděte si spoluhráče
 | Úvod  | Přehled her  | Články  | Kontakt  | 
Uživatel: nepřihlášen      Budeme rádi, když nám pošlete váš názor či připomínku.
 Nastavení webu: Inzerce

Diskuzní příspěvky

Diskuze na téma 'hra Agricola' obsahuje 1666 příspěvků. Poslední příspěvek vytvořil dne 08.09.2014 v 10:55 uživatel StefanXP.

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořeno 04.10.2008 ve 16:58 uživatelem Scharz  odpovědět 
malé vybavení a spojka nebo
V českých pravidlech hry se nachází odstavec:

Akce 1 velké nebo malé vybavení umožňuje hráči ZAHRÁT 1 velké nebo 1 malé vybavení. Totéž umožňuje i akce renovace. Malé vybavení může být KOUPENO i v kombinaci s dalšími akcemi - začínající hráč a potomstvo. Akci potomstvo a poté malé vybavení nelze využít pouze k ZAKOUPENÍ malého vybavení, hráč musí nejdříve rozšířit svoji rodinu.

Z počátku jsme tak s přítelkyní rozlišovali mezi koupit a zahrát. S přibývajícími hrami, čtení pravidel jsme poměrně velice rychle odstranili jiné "přehlédnuté" nebo "špatně vyložené" věty v pravidlech. Osobně tak úplně nechápu rozčarování některých nad zpracováním pravidel. Každopádně zde, v této diskusi, jsem narazil upřesnění, že... (parafrázuji) ...malých vybavení a profesí do hry nepřibývá.. Tedy každý má pouze těch svých 7 a 7. Hru jsme tomu přízpůsobili. Příjde mi teď efektivnější (ve smyslu, že se dá použít relativně vysoké procento karet, co má člověk v ruce; před tím jsme měli na hracím plánu de facto dvě akce na zakoupení a dvě akce na použití), přestože, hromádky profesí a malých vybavení na desce teď leží nevyužity.

1) Platí tedy, že zakoupit a zahrát jsou ve výše zmíněném odstavci synonyma, a že tedy hráč má k dispozici pouze 7 malých vybavení; (potažmo i sedm profesí) ?

Druhá věc jsou spojky. V pravidlech člověk potká a/nebo (př.: začínající hráč a/nebo 1 malé vybavení), ale take samotné nebo (př.: 1 velké nebo malé vybavení). Jen se ujišťuji.

2) spojka A má svůj matematický význam, spojka NEBO má význam buď, nebo?
(tuším, že jsem v pravidlech nebo na nějaké kartičce viděl i BUĎ, NEBO a samotné NEBO v matematickém významu; bohužel nemám teď na víkend hru po ruce, abych to doložil)

3)jen na okraj - zařazujete si karty z lookout games(L-deck, bunusové karty) do hry?
 
Vytvořeno 04.10.2008 ve 17:06 uživatelem corvus  odpovědět 
Re: malé vybavení a spojka nebo
pokud je tam napsany A/NEBO tak muzes udelat bud jednu vec (udelej tohle nebo tohle) a nebo udelej oboje (udelej tohle a tohle)
pak je tam jeste moznost A POTE. to znamena ze nejdriv jsi povinen udelat prvni vec ktera je tam napsana a pak teprve udelat tu druhou
 

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořit nový příspěvek
Zpět na stránku hru
 
© MindOK 2002 - 2009 | design Továrna | development SoftGate  | XML rozhraní | RSS |