Hledat
Podrobné vyhledávání her
Najděte si spoluhráče
 | Úvod  | Přehled her  | Články  | Kontakt  | 
Uživatel: nepřihlášen      Budeme rádi, když nám pošlete váš názor či připomínku.
 Nastavení webu: Inzerce

Diskuzní příspěvky

Diskuze na téma 'hra Agricola' obsahuje 1666 příspěvků. Poslední příspěvek vytvořil dne 08.09.2014 v 10:55 uživatel StefanXP.

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořeno 13.11.2008 ve 10:03 uživatelem StefanXP  odpovědět 
Par nejasnoti.
Hru hrajem uz 2 dni, s pravidlami som celkom spokojny, na druhy krat som objavil, ze je tam takmer vsetko popisane(par deatailov mi tam chyba). CHcem sa opytat na par veci ktore mi niesu z textu pravidiel uplne jasne:
1.Je napisane, ze obilie a zeleninu je mozne kedykolvek premenit na jedlo v pomere 1:1, plati to len pre obdobie poli(zatvy)alebo kedykolvek pocas hry, ked som na rade?
2.Putovne karty, ktore dostane po zahrani moj spoluhrac v smere hodinovych rucicike, je alebo nieje povinny tuto kartu vyuzit(bud okamzite alebo v priebehu hry)?Lebo ak by ju nevyuzil vychadza mi, ze by teoreticky mohol mat 8 kariet na ruke.
3.Objavil som text na karte, umistete na mista lichych kol, ktore to su tie liche kola?
4.A na zaver veci ktore uz asi boli rozoberane, len sa chcem uistit: Ze pri vymene ohniska za kamnu treba opat pouzit akciu velke vybavenie? A pri akciach ako napr. potomstvo "a" potom vybavenie, ak zahram potomstvo, nemusim zahrat aj vybavenie ak nechcem? Eistuju karty alebo akcie kde sa musia zahrat obidve moznosti?
Vopred dakujem vsetkym co poradia(pomozu).
 
Vytvořeno 13.11.2008 ve 11:07 uživatelem Ringo  odpovědět 
Re: Par nejasnoti.
1. kdykoliv znamena kdykoliv
2. kartu muze vyuzit v prubehu hry, muze jich mit tedy 8 v ruce. Proste ji ma spoluhrac, ktery ji takto dostane jako dalsi vybaveni, jako jakekoliv jine. Jedine co nevim na 100% je to, zda ji smi pouzit jeste v temze kole jako souper, ktery mu ji prave predal, v pripade ze hrac, ktery ji dostal, je v tom kole jeste na rade.
3. liche kola jsou ty s lichymi cisly. Vis co jsou licha cisla, ne?
4. vymena ohniste muze nastat po zahrani akce velke vybaveni. Co se tyce potomstva nebo renovace, kde je napsano "a", muzes si vybrat, nemusis to delat, kdyz nechces, ale prvni akci udelat musis. Pokud je tam i "nebo", muzes delat jednu z tech dvou veci, kdyz nechces delat obe a je jedno jestli prvni nebo druhou.
 
Vytvořeno 13.11.2008 ve 11:19 uživatelem StefanXP  odpovědět 
Re: Par nejasnoti.
Dakujem,
pozeral som si tvoje prispevky predtym, celkom rychlo si to preluskal, dufam, ze aj mne to tak rychlo pojde. :))
Myslim, ze zahrat ju moze aj v tom istom kole, kedze uz ju ma na ruke,aj ked v pravidlach to nieje specifikovane.
Liche su teda po slovensky neparne? Snad myslim spravne :)
 
Vytvořeno 13.11.2008 ve 11:29 uživatelem zeppelin  odpovědět 
Re: Par nejasnoti.
Spravne ...
 
Vytvořeno 13.11.2008 ve 11:35 uživatelem Ringo  odpovědět 
Re: Par nejasnoti.
jinak ale liche a sude cisla se uci na prvnim stupni ZS. Liche jsou proste nedelitelne dvemi. Tedy nedelitelne tak, aby vysledkem bylo cislo cele.
 
Vytvořeno 13.11.2008 ve 12:12 uživatelem REM  odpovědět 
Re: Par nejasnoti.
Tady nejde o to že by nevěděl co jsou to sudá a lichá čísla, ale o to že ve slovenštině tyto pojmy neexistují.
sudý - párny
lichý - nepárny
Takže kdybys měl nějaký slovenský návod ke hře. Neptal by ses co jsou to nepárna kola? Možná bys to intuitivně pochopil, protože na rozdíl od pojmů sudý a lichý, jsou slovenské výrazy logičtější (buď je něco v páru a nebo není v páru).
 
Vytvořeno 13.11.2008 ve 12:20 uživatelem Ringo  odpovědět 
Re: Par nejasnoti.
ja jsem si ani neuvedomil, ze dotycny pise ve slovenstine, tak to potom par don.
 
Vytvořeno 13.11.2008 ve 12:29 uživatelem StefanXP  odpovědět 
Re: Par nejasnoti.
Diky, ze si sa ma zastal, jazyky mi velmi nejdu :D
 
Vytvořeno 13.11.2008 ve 12:31 uživatelem Ringo  odpovědět 
Re: Par nejasnoti.
me tez ne, protoze jsem vubec nejak nerozlisil, ze pises slovensky a ne cesky:-D
 
Vytvořeno 13.11.2008 ve 12:43 uživatelem StefanXP  odpovědět 
Re: Par nejasnoti.
V pohode, ja som sa neurazil, aj tak si vsetko zo ZS nepamatam, napriklad take roky z dejepisu :D
 
Vytvořeno 13.11.2008 ve 12:51 uživatelem REM  odpovědět 
Re: Par nejasnoti.
Musím se zastat Slováků - mám za ženu Slovenku jako poleno :-))), takže mám československé děti a některé pohádky jsem jim četl v češtině a některé ve slovenštině. :-))
 
Vytvořeno 13.11.2008 ve 14:14 uživatelem Ringo  odpovědět 
Re: Par nejasnoti.
tak budiz mi omluvou, ze kdyz ctu slovenstinu, tak mi to prijde natolik prirozene, ze jsem to neodlisil a tak me vubec nenapadlo, ze v tom textu jsou pro dotycneho slova liche a sude cizimi:-)
 
Vytvořeno 13.11.2008 ve 14:38 uživatelem REM  odpovědět 
Re: Par nejasnoti.
Ale jo, to je jasné, však každej chápe žes to nemyslel schválně zle :-))
 
Vytvořeno 13.11.2008 ve 11:10 uživatelem Gaspar  odpovědět 
Re: Par nejasnoti.
1. ano kedykolvek to mozes zmenit 1:1. nielen pri zatve. cerealie a surovu zeleninku....
2. nic mu nebrani mat na ruke viac kariet. ak ju chce vyuzit musi ju zahrat klasickym sposobom. ako male vybavenie.
3. liche su neparne kola. ocislovane neparnym cislom. napr. 3,5,7,9,11,13. veci sa samozrejme kladu len na kola ktore este neboli hrane. sude kola su parne.
4.ano. ak chces upgradovat ohnicko tak v ramci akcie velke vybavenie. pri akciach "a pote" nemusis hrat druhu akciu. je to myslene tak, ze nemozes previest iba tu druhu akciu bez tej prvej.
 
Vytvořeno 13.11.2008 ve 11:30 uživatelem StefanXP  odpovědět 
Re: Par nejasnoti.
Super, super,
tie prve dva body ma trapili najviac, hlavne 1., pretoze ta vymena 1:1 bola vzdy vysvetlena v navode pri faze zatvy, tak ma to zneistilo.
Snad uz mi nic nebude branit naplno si vychutnat hru...
Vdaka.
 

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořit nový příspěvek
Zpět na stránku hru
 
© MindOK 2002 - 2009 | design Továrna | development SoftGate  | XML rozhraní | RSS |