Hledat
Podrobné vyhledávání her
Najděte si spoluhráče
 | Úvod  | Přehled her  | Články  | Kontakt  | 
Uživatel: nepřihlášen      Budeme rádi, když nám pošlete váš názor či připomínku.
 Nastavení webu: Inzerce

Diskuzní příspěvky

Diskuze na téma 'hra Agricola' obsahuje 1666 příspěvků. Poslední příspěvek vytvořil dne 08.09.2014 v 10:55 uživatel StefanXP.

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořeno 31.12.2008 ve 11:32 uživatelem medvedmac  odpovědět 
Mala nejasnost
Zdravim vsechny hrace. Pod stromeckem jsem nasel tuto perfektni hru a jiz mam odehranych i par partii, ale mame par nejasnosti:
1.Pri akci potomstvo vzdy umistime noveho clena na tuto akci a nasledne mame jeste dalsi dva tahy s "rodici" (v pripade, ze jsme na zacatku hry). Je to tak spravne?
2.Pokud vylepsim ohniste na kamna, tak kam se vraci ohniste? Mimo hru, nebo zase na vyber?
 
Vytvořeno 31.12.2008 ve 11:54 uživatelem REM  odpovědět 
Re: Mala nejasnost
1.) To chápeš špatně. Při akci potomstvo se umístí rodič na akci potomstvo a tam se mu narodí dítě. Takže pro tuto chvíli jsou na akci potomstvo 2 tvé žetony - jeden rodič a jedno dítě. Celá Agricola je jako v životě. Ty si myslíš, že ti v porodnici vyrobí z ničeho dítě zatímco matku pošleš pracovat na pole a nebo stavět ohrady :-)) ???
2.) My vracíme ohniště zpět na desku velkých vybavení.
 
Vytvořeno 31.12.2008 ve 13:31 uživatelem pecovarhy  odpovědět 
Re: Mala nejasnost
Súhlasím s výkladom pravidiel od REM-a, avšak to porovnanie hry so životom... Pokiaľ viem, tak v období, ktoré zachytáva tématicky hra, roľníčky rodili aj priamo na poli, pri práci, nie je tak? Vtedy asi nebolo veľmi na výber - myslím, že môžeme byť len radi, že my žijeme práve v tomto čase a na tomto území... :-)
 
Vytvořeno 31.12.2008 ve 14:25 uživatelem REM  odpovědět 
Re: Mala nejasnost
To jistě, ale když se rodí dítě, tak musí být na stejném místě i matka. Není možné někde vytvořit dítě a někde jinde mít matku.
 
Vytvořeno 31.12.2008 ve 16:10 uživatelem pecovarhy  odpovědět 
Re: Mala nejasnost
Viem, že to smeruje do absurdna, ale dnes tuším nie je problém, aby dieťa porodila iná žena, nie biologická matka, pravda? :-)
Inak všetko dobré do nového roku!
 
Vytvořeno 01.01.2009 ve 13:39 uživatelem medvedmac  odpovědět 
Re: Mala nejasnost
No, me malinko mate toto (cituji z pravidel) "Hrac, ktery provede akci potomstvo, umisti noveho clena svoji rodiny - potomka, na tuto akci." a s vasim vykladem by to kolidovalo s pravidlem "Na kazde akci muze byt v prubehu kola pouze 1 clen rodiny"
Ale pravda je, ze nam to prislo hodne divne. =)
 
Vytvořeno 01.01.2009 ve 14:39 uživatelem dilli  odpovědět 
Re: Mala nejasnost
Ale v pravidlech máš taky, že provést akci značí vzít člena rodiny z chýše/domu a položit jej na akci. Takže provést akci potomstvo, značí položit tam člena rodiny. U jiných akcí si kupříkladu pak bereš suroviny z akčního políčka, nebo něco stavíš u sebe na farmě. To je taky vysvétleno v pravidlech. Tady máš napsáno, že na akci položíš nový žeton, čímž se z toho kusu dřeva stává potomek - nový člen rodiny. Nedával jsi na akci člena rodiny - nebyla provedena dvěmi členy rodiny. Ono se to šíleně těžko píše do obecných pravidel, ale doufám, že teď už to je jasný.
 
Vytvořeno 01.01.2009 ve 14:45 uživatelem medvedmac  odpovědět 
Re: Mala nejasnost
Jo samozrejme je. Moc dekuju za objasneni =) A uplne rozumim tomu, ze napsat pravidla pro takovou hru neni vubec jednoduche =)
 
Vytvořeno 04.01.2009 ve 11:42 uživatelem REM  odpovědět 
Re: Mala "silvestrovská" nejasnost s rozením dětí
Byl jsem přes Silvestra mimo a tak jsem to četl až teď a tak mi to nedá abych si nerýpnul :-). Zaprvé ať rodí kdokoliv, ať biologická matka, nebo nebiologická, tak u toho vždycky musí být ten kdo rodí a dítě - tedy dva. Za druhé na farmě žádná jiná nebiologická matka není jsou tam jen příslušníci jedné rodiny. A konečně za třetí v 17. století mrdicína na chudé farmě jistě neumožňovala přenos embrya do dělohy jiné ženy. - Takže tolik ještě k humornému silvestrovskému příspěvku PECOVARHY a teď už se zase vraťme ke hrám. :-)))
 
Vytvořeno 04.01.2009 ve 12:41 uživatelem Ringo  odpovědět 
Re: Mala "silvestrovská" nejasnost s rozením dětí
lool, mrdicina, tos tam napsal schvalne?:-D
 
Vytvořeno 05.01.2009 ve 09:34 uživatelem pecovarhy  odpovědět 
Re: Mala "silvestrovská" nejasnost s rozením dětí
Návrat k hrám, to je to správne zakončenie takejto debaty! Už som vytlačil nový zoznam na manželský zápas "Kto z koho 2009" a v pivnici už kompletujem úložnú krabicu na Agricolu zo sololitu... :-) Veľa zdaru!
 
Vytvořeno 31.12.2008 ve 18:14 uživatelem Ringo  odpovědět 
Re: Mala nejasnost
myslim ze vraceni ohniste na desku velkych vybaveni je i v pravidlech.
 
Vytvořeno 31.12.2008 ve 18:21 uživatelem Goofy  odpovědět 
Re: Mala nejasnost
Ano, je to tam.. vracene ohniste si pote muze znovu koupit nekdo jiny ;)
 

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořit nový příspěvek
Zpět na stránku hru
 
© MindOK 2002 - 2009 | design Továrna | development SoftGate  | XML rozhraní | RSS |