Hledat
Podrobné vyhledávání her
Najděte si spoluhráče
 | Úvod  | Přehled her  | Články  | Kontakt  | 
Uživatel: nepřihlášen      Budeme rádi, když nám pošlete váš názor či připomínku.
 Nastavení webu: Inzerce

Diskuzní příspěvky

Diskuze na téma 'hra Agricola' obsahuje 1666 příspěvků. Poslední příspěvek vytvořil dne 08.09.2014 v 10:55 uživatel StefanXP.

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořeno 31.12.2008 ve 17:10 uživatelem Goofy  odpovědět 
potomstvo
Mam dotaz. Pokud zahraju potomstvo bez volne mistnosti, budu mit v jedne mistnosti 2 cleny rodiny.. muzu v pristim kole zahrat znovu potomstvo bez volne mistnosti? nebo to vickrat nejde? tzn. ze nemohou byt ve vice mistnostech 2 lide ;)

S tim mam spojeny i druhy problem.. pokud mam tedy v jedne mistnosti 2 lidi z minuleho kola, jednim z nich postavim novou mistnost, muzu tim druhym provest akci potomstvo (s volnou mistnosti) a umistit do neho po odehrani kola noveho potomka, pricemz v te jedne mistnosti v podstate zustanou stale 2 lide? Nebo okamzite po postaveni mistnosti do ni musim premistit jednoho clena rodiny, ikdyz v podstate momentalne je v ni sam, protoze ten druhy pracuje ;)

Nevim jestli jsem to napsal dost srozumitelne, kdyztak se to pokusim vysvetlit lepe ;)
Predem dekuji za radu a preji prijemneho silvestra ;)
 
Vytvořeno 31.12.2008 ve 19:05 uživatelem dilli  odpovědět 
Re: potomstvo
Ak vieš po nemecky, tu je citácia nemeckých pravidiel:

Familienzuwachs auch ohne Platz (5. Spielphase): Im Gegensatz zu dem anderen Familienzuwachs
ist dieser Zuwachs unabhängig von der Anzahl der Räume. Durch dreimaligen
Familienzuwachs auf diesem Aktionsfeld ist es z. B. möglich, mit 5 Familienmitgliedern
in nur 2 Räumen zu leben. Zu beachten ist: Wer auf diesem Aktionsfeld seine Familie
vergrößert hat, ohne Platz in seiner Wohnstätte zu haben, und sich danach einen neuen Raum
leistet, darf anschließend nicht auf den gewöhnlichen Familienzuwachs (siehe oben) gehen:
Den neu geschaffenen Platz in der Wohnstätte eignet sich das Familienmitglied an, das
bisher ohne Raum leben musste.


Ale zhrnutie hovorí:
Do jednej miestnosti môžeš "narodiť" aj 3 potomkov pomocou akcie potomstvo bez miesta v dome.
Ak máš však v jednej miestnosti 2 (a viac) členov rodiny a potom postavíš miestnosť, tak ju okamžite obsadí potomok z tej preľudnenej miestnosti. To bez ohľadu na to, či je aktuálne sám, lebo ostatní už sú na poli alebo nie. Nesmieš teda ísť na akciu potomstvo, pre ktoré potrebuješ miestnosť.
 
Vytvořeno 01.01.2009 ve 23:34 uživatelem Goofy  odpovědět 
Re: potomstvo
Dekuji mnohokrat za vysvetleni ;)
 

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořit nový příspěvek
Zpět na stránku hru
 
© MindOK 2002 - 2009 | design Továrna | development SoftGate  | XML rozhraní | RSS |