Hledat
Podrobné vyhledávání her
Najděte si spoluhráče
 | Úvod  | Přehled her  | Články  | Kontakt  | 
Uživatel: nepřihlášen      Budeme rádi, když nám pošlete váš názor či připomínku.
 Nastavení webu: Inzerce

Diskuzní příspěvky

Diskuze na téma 'hra Agricola' obsahuje 1666 příspěvků. Poslední příspěvek vytvořil dne 08.09.2014 v 10:55 uživatel StefanXP.

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořeno 05.01.2009 ve 13:46 uživatelem Kiwee  odpovědět 
Dotak k profesi Mecenas
Jak se ma spravne vykladat tato profese? My to hrajeme tak, ze kdyz ma nekdo mecenase, tak v podstate vylozi uplne vsechny profese, co ma v ruce, a jeste si za to vezme jidlo. Coz je priserne silna karta. Je tam totiz napsane, ze za kazdou vylozenou profesi si hrac bere jidlo PRED tim, nez ji vylozi... Takze si vezme jidlo, cimz ma penize na vylozeni dalsi profese, a tak rekurzivne dokola.
 
Vytvořeno 05.01.2009 ve 13:57 uživatelem Ringo  odpovědět 
Re: Dotak k profesi Mecenas
tato karta mi do ruky jeste nepadla. Jake jsou podminky pro jeji vylozeni? Stoji to neco? Jinak ale profese vykladas v momente, kdy polozis clena rodiny na kacni kartu Profese a to tak ze jednu. Pochybuji ze ti nejaka profese umozni vylozit najednou vsechno co mas v ruce a jeste te kralovsky vyplati jidlem.
 
Vytvořeno 05.01.2009 ve 13:59 uživatelem Kiwee  odpovědět 
Re: Dotak k profesi Mecenas
Z hlavy to nedam, ale mam pocit, ze je zadarmo. A muzes vykladat prece vice profesi naraz, jen za dalsi profese platis jidlem (pocet podle zvolene akce, jsou tam tusim dve).
 
Vytvořeno 05.01.2009 ve 14:09 uživatelem Ringo  odpovědět 
Re: Dotak k profesi Mecenas
Kdyz das akci profese, muzes si vylozit jednu profesi. Ne vice, pokud ti to neumozni karta jine profese. Tu jsem mel zrovna vcera a umoznovala pri vylozeni dalsi profese vzit si za jedno jidlo jednu profesi navic. Takze jsem mohl vylozit vyjimecne dve. Ne vice.
 
Vytvořeno 05.01.2009 ve 14:00 uživatelem Beholder  odpovědět 
Re: Dotak k profesi Mecenas
Můžeš sice vyložit všechny profese co máš v ruce, ale teoreticky jen jednu za kolo ( provedení akce profese znamená že vyložíš 1 profesi ne kolik chceš ).
 
Vytvořeno 05.01.2009 ve 14:04 uživatelem Adam  odpovědět 
Re: Dotak k profesi Mecenas
Je to pravda, ale pozor na jednu věc: kdo vyloží všechny profese, byť je má díky mecenášovi zadarmo, jedná se o akce které nijak neposouvají k vítězství - naopak je to spíše krok zpátky, protože hráč přijde vykládáním profesí o 7 akcí. Musel by pak ve zbývající části hry profese hodně využívat, aby se mu vrátily! (tím nechci mecenáše shazovat, když jsem ho viděl poprvé, taky jsem si říkal, jestli to není až moc silná karta, ale pak to dopadlo tak, že jsem vykládal průběžně jednu profesi za druhou a na konci hry jsem měl všech 7 profesí, ale z nich jsem pořádně využil max. 2-3 a moje hospodářství zelo prázdnotou). Navíc samy profese, samosebou, žádné vítězné body nepřinášejí.
 
Vytvořeno 05.01.2009 ve 14:07 uživatelem Adam  odpovědět 
Re: Dotak k profesi Mecenas
Jo než jsem dopsal příspěvek tak už je přede mnou 5 dalších:-) Pro pořádek: profese samozřejmě nejdou vyložit najednou během jediné akce!!! Tohle je zvěrstvo které by popřelo všechny prinsipy na kterých Agricola stojí!!!!!!! Podle pravidel hezky jedna akce - jedna profese.
 
Vytvořeno 05.01.2009 ve 14:08 uživatelem Beholder  odpovědět 
Re: Dotak k profesi Mecenas
přesně tak, proto jsem psal, že to může teoreticky udělat, ale pokud mu na ruku spolu s mecenášem přišly takové profese s nichž usoudí, že zahraje jen 1, tak to asi nemá cenu.
 
Vytvořeno 05.01.2009 ve 14:24 uživatelem Kiwee  odpovědět 
Re: Dotak k profesi Mecenas
Ok, diky. Ja pravidla necetl, bylo me nauceno. :-) Na akci "Profese" je, ze muzes vylozit "jednu profesi zadarmo, dalsi za 1 jidlo". Hrali jsme to tedy tak, ze muzes treba vylozit i 3 zaroven (divne nam to bylo, proto se ptam).

Spravne tedy je, ze muzes vylozit jen jednu profesi za akci. Kdyz vykladam prvni profesi ve hre, muzu ji mit zadarmo. Druhou za jidlo. Ale jedna se o "druhou vylozenou za hru" nikoliv za "druhou vylozenou v ramci akce".

Diky za opravu.
 
Vytvořeno 05.01.2009 ve 14:43 uživatelem Beholder  odpovědět 
Re: Dotak k profesi Mecenas
přesně tak to je
 
Vytvořeno 05.01.2009 ve 15:12 uživatelem Adam  odpovědět 
Re: Dotak k profesi Mecenas
jj přesně tak to je. Jsi dobrý Kiwee, že ikdyž ti to bylo vysvětleno, že to tak prostě je, tak ses nedal, zjistil jsi že to není úplně košer a přišel jsi tím na věc, kterou jste hráli chybně. U Agricoly opravdu nejsou všeničící a vševyhrávající karty, filozofie hry je, ža každá karta profese nebo vybavení přinese větší či menší výhodu, ale nezruinuje hru. K čemuž by v případě, že by jeden hráč měl najednou během jedné akce vyložených 7 profesí a ještě k tomu zadarmo, určitě došlo.
 

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořit nový příspěvek
Zpět na stránku hru
 
© MindOK 2002 - 2009 | design Továrna | development SoftGate  | XML rozhraní | RSS |