Hledat
Podrobné vyhledávání her
Najděte si spoluhráče
 | Úvod  | Přehled her  | Články  | Kontakt  | 
Uživatel: nepřihlášen      Budeme rádi, když nám pošlete váš názor či připomínku.
 Nastavení webu: Inzerce

Diskuzní příspěvky

Diskuze na téma 'hra Agricola' obsahuje 1666 příspěvků. Poslední příspěvek vytvořil dne 08.09.2014 v 10:55 uživatel StefanXP.

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořeno 20.07.2009 ve 10:18 uživatelem lukash  odpovědět 
Jilova pec, Kamenna pec - nejasnost
Na obou kartach tohoto velkeho vybaveni se pise "Pri zahrání této karty smíte
navíc okamžite provést akci péci chleb". Co to znamena zahrani teto karty? To prece neni zahrani akce peci chleba, nebo ano? V pravidlech se pise ze muzu pri koupi tohoto vybaveni okamzite peci chleb, ale o zahrani karty ani slovo. Dekuji zkusenejsim za odpoved
 
Vytvořeno 20.07.2009 ve 10:59 uživatelem saver  odpovědět 
Re: Jilova pec, Kamenna pec - nejasnost
Kartu hraješ tím, že si jí koupíš a tím i vyložíš, takže když jí pořídíš, tak můžeš okamžitě udělat akci péct chléb. Potom samozřejmě můžeš péct chléb již jen při akci "péct chléb". Pokud si později ještě koupíš i druhou pec a na tu druhou pec zase okamžitě můžeš provést upečení, protože jsi jí právě zahrál.
 

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořit nový příspěvek
Zpět na stránku hru
 
© MindOK 2002 - 2009 | design Továrna | development SoftGate  | XML rozhraní | RSS |