Hledat
Podrobné vyhledávání her
Najděte si spoluhráče
 | Úvod  | Přehled her  | Články  | Kontakt  | 
Uživatel: nepřihlášen      Budeme rádi, když nám pošlete váš názor či připomínku.
 Nastavení webu: Inzerce

Diskuzní příspěvky

Diskuze na téma 'hra Agricola' obsahuje 1666 příspěvků. Poslední příspěvek vytvořil dne 08.09.2014 v 10:55 uživatel StefanXP.

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořeno 20.07.2009 ve 21:16 uživatelem gorel  odpovědět 
Obdobie sklizne
Ked pride oadobie sklizne tak musim najprv vykonat akcie s clenmi rodinmy a potom mozem vziat urodu z poli alebo sa da najprv zobrat uroda a potom vykonat akcie s clenmi rodiny. A co sa tyka rozmnozovania tak pokial mam napr. 4 ovce tak mozem 2 zabit ale musim vzdy aspon dve nechat pokial chcem aby sa rozmnozili.
 
Vytvořeno 20.07.2009 ve 21:59 uživatelem REM  odpovědět 
Re: Obdobie sklizne
Někdy se mi zdá, že se lidi ani neobtěžují se čtením pravidel. Chápu dotazy, kde je v pravidlech nějaká nejasná formulace. V tomto případě je ale v pravidlech naprosto jasná formulace. Str.5 pravidel, odstavec "Čas sklizně:

"Na konci každé etapy hry – NA KONCI KOL 4, 7, 9, 11, 13 a 14 (naznačeno na herních
plánech akcí) proběhne sklizeň. V průběhu sklizně musí být rodina hráče zásobena jídlem - nakrmena. Sklizeň se skládá ze tří období, které proběhnou v následujícím pořadí: Období polí, období krmení rodiny, období rozmnožování (zvířat)."

Je tam jasně řečeno, že sklizeň se provádí NA KONCI KOLA - tedy po akcích členů rodiny a provádí se v pořadí POLE - KRMENÍ - ROZMNOŽOVÁNÍ

Co se týče druhého dotazu, tak na str.6 pravidel první odstavec "Období rozmnožování":

"Nově narozená mláďata, ani zvířata – rodiče, nesmí být ihned přeměněna na jídlo."

Protože nevíš, kteří jsou rodiče, tak nesmíš v době sklizně v období rozmnožování vůbec porážet zvířata. Porazit zvířata můžeš ještě před obdobím sklizně a je třeba na to pamatovat. Někdo je ve výkladu pravidel benevolentnější a poráží zvířata i v době sklizně, právě proto, že nemyslel dopředu na to aby měl volné místo na čerstvě narozená mláďata. S tím já ale nesouhlasím, když si na to někdo nevzpomene včas, tak má smůlu. Na reálném statku se taky v době rozmnožování neporážejí zvířata, která spolu s mláďaty žijí v jednom chlívku, protože je to pro mláďata dost traumatizující.
 
Vytvořeno 21.07.2009 ve 13:50 uživatelem saver  odpovědět 
Re: Obdobie sklizne
Souhlas, že se tady dost často objevují i dotazy, které jsou z pravidel naprosto jasné a potom než se člověk prokouše k tomu co ho zajímá je docela fuška.

K reakci na REMa - tady se mi zdá, že jsi vážně až moc přísný. Ale sám to tam píšeš, tak mi to nedá :). Období sklizně se skládá ze tří období - období polí, období krmení rodiny a období rozmnožování. V období rozmnožování nesmíš porážet zvířata. Tedy v období polí a krmení klidně můžeš, protože období rozmnožování je vždy až jako poslední.
Kdyby bylo řečeno, že v období sklizně se nesmí porážet zvířata, tak máš pravdu, ale takhle tomu nic nebrání.
Prostě klidně ještě při krmení rodiny zabiju pět ovcí, ale dvě si tam nechám (samozřejmě je nutné myslet na to, abych si tam nechal berana a ovci :D, jinak by se toho moc nepomnožilo :D). No a tím jim dám prostor k tomu aby se mi klidně narodilo jehňátko, které si ale mohu upéci, stejně tak jako rodiče, až začátkem dalšího kola.
 
Vytvořeno 21.07.2009 ve 16:10 uživatelem REM  odpovědět 
Re: Obdobie sklizne
Přesně tak jak jsi to napsal jsem to myslel. Bohužel sám jsem se nevyjádřil dost přesně. Napsal jsem to v první větě k tomuto problému - cituji sám sebe: "Protože nevíš, kteří jsou rodiče, tak nesmíš v DOBĚ SKLIZNĚ V OBDOBÍ ROZMNOŽOVÁNÍ vůbec porážet zvířata."
V dalších větách jsem pak už použil formulaci jen "V DOBĚ SKLIZNĚ", ale měl jsem na mysli dobu, kterou jsem specifikoval v první větě - to znamená tu část sklizně kdy se rozmnožují zvířata. Omlouvám se tímto za nepřesnou formulaci.

Takže shrnuto: JAKMILE JE UKONČENO KRMENÍ RODINY JE ZAKÁZÁNO AŽ DO ZAČÁTKU DALŠÍHO KOLA PORÁŽET JAKÁKOLIV ZVÍŘATA. Jestliže někdo zapomněl, že nebude mít pro narozené mládě místo, pak už má smůlu a mládě se mu nemůže narodit. Defacto přijde o jídlo ze zvířete, které mohl včas porazit.
 
Vytvořeno 22.07.2009 ve 16:55 uživatelem gorel  odpovědět 
Re: Obdobie sklizne
Jasne uz to chapem. Sorry za dotazy, ale proste obcas si rad ujistim veci s niekym nakolko nepoznam osobne nikoho v mojom okoli kto hra agricolu tak jediny mozny sposob ako si obcas aj mozno jasne veci s niekym ujasnit je takouto formou. Viem, ze to obcas vyzerta ako keby clovek necital pravidla, ale obcas je to fakt hra so slovickami.

Ale aj tak dakujem za vyklad nakolko som to pochopil tak, ze sa neda zabijat pocas celeho obdobia Sklizne co sa ukazalo ako zle.

Este raz dakujem.
 

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořit nový příspěvek
Zpět na stránku hru
 
© MindOK 2002 - 2009 | design Továrna | development SoftGate  | XML rozhraní | RSS |