Hledat
Podrobné vyhledávání her
Najděte si spoluhráče
 | Úvod  | Přehled her  | Články  | Kontakt  | 
Uživatel: nepřihlášen      Budeme rádi, když nám pošlete váš názor či připomínku.
 Nastavení webu: Inzerce

Diskuzní příspěvky

Diskuze na téma 'hra Agricola' obsahuje 1666 příspěvků. Poslední příspěvek vytvořil dne 08.09.2014 v 10:55 uživatel StefanXP.

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořeno 03.11.2009 ve 18:40 uživatelem peta007  odpovědět 
Domácí učitel + Učitel tance
Hráli jsme teď partii a sešly se mi v ruce dvě karty - "domácí učitel"
(bonus za každou další vyloženou profesi) a "učitel tance" (jídlo při
každém vyložení). Otázka zní, jestli se za vyložení učitele tance
počítá bonusový bod (když se karta vrací mezi nevyložené) a případně
kolikrát (když lze kartu vyložit vícekrát, tak se dá uvažovat i o
počítání bonusového bodu za každé vyložení).
Máte odpověď?
Díky!
 
Vytvořeno 04.11.2009 ve 12:09 uživatelem dilli  odpovědět 
Re: Domácí učitel + Učitel tance
Prosím, napiš celé znění textu z karty, nebo číslo karty a balíček, kde ji hledat. Než odpovím, musím si je vyhledat a taky dohledat příslušné diskuze na fóru Lookout games. Je toho hodně, tak mi to kousek usnadni... :)
 
Vytvořeno 04.11.2009 ve 12:59 uživatelem peta007  odpovědět 
Re: Domácí učitel + Učitel tance
Tak jsem hledal ty texty karet (hru teď nemám u sebe) a našel jsem i odpověď:
http://www.boardgamegeek.com/article/2576275#2576275
Official Ruling
Ruling from Uwe is that you can take the Bonus Points if and only if you leave the Dance Instructor on the table.
(That is, you can only get a bonus point ONCE for the Dance Instructor card).
Karty se jmenují anglicky "Dance Instructor" a "Tutor". Česky "Učitel tance" Z334 a "Domácí učitel" E174. Na základě uvedeného příspěvku tedy platí, že (na rozdíl od textu na kartě Učitele tance) je možno kartu nechat na stole, zřejmě podle vlastního uvážení) a pak za tu vyloženou kartu inkasovat jeden bohusový bod na konci hry. Za opakované vyložení karty se body nepobírají - jídlo ale ano. Takže jsme to nakonec hráli dobře, tahle dvojice karet by jinak byl docela masakr :-)

Každopádně díky.
 

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořit nový příspěvek
Zpět na stránku hru
 
© MindOK 2002 - 2009 | design Továrna | development SoftGate  | XML rozhraní | RSS |