Hledat
Podrobné vyhledávání her
Najděte si spoluhráče
 | Úvod  | Přehled her  | Články  | Kontakt  | 
Uživatel: nepřihlášen      Budeme rádi, když nám pošlete váš názor či připomínku.
 Nastavení webu: Inzerce

Diskuzní příspěvky

Diskuze na téma 'hra Dominion' obsahuje 265 příspěvků. Poslední příspěvek vytvořil dne 07.03.2015 v 11:57 uživatel cangoore.

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořeno 29.12.2009 ve 10:13 uživatelem Makabi  odpovědět 
Karta milice - dotaz
Ahoj, mám dotaz na kartu milice. Je zde napsáno že soupeří odhodí karty tak aby měli na ruce tři karty. V pravidlech jsou popsány dva případy zbavování se karet a to "zahodit" a "odložit" ¨. Jedno je na smetiště a jedno na odkládací balíček. V případě milice nevím kam se mají "odhodit" karty.
 
Vytvořeno 29.12.2009 ve 10:38 uživatelem Beholder  odpovědět 
Re: Karta milice - dotaz
odložit na odkládací balíček
 
Vytvořeno 29.12.2009 ve 11:49 uživatelem Makabi  odpovědět 
Re: Karta milice - dotaz
Dík.
 
Vytvořeno 29.12.2009 ve 21:00 uživatelem asirlark  odpovědět 
Re: Karta milice - dotaz
Mohu se zeptat, proc ne na smetiste? Vyraz "odhodit" neni jednoznacny.
Diky za dalsi nazory.
 
Vytvořeno 29.12.2009 ve 21:40 uživatelem REM  odpovědět 
Re: Karta milice - dotaz
Věř zkušenému (Beholder). Při překladu pravidel došlo k určité nejednotnosti ve výrazech.
ZAHODIT znamená umístění karty na ZAHAZOVACÍ balíček
ODLOŽIT = ODHODIT znamená umístění karty na ODKLÁDACÍ balíček
 
Vytvořeno 30.12.2009 ve 00:34 uživatelem Beholder  odpovědět 
Re: Karta milice - dotaz
je to tak jak říká REM, v anglické verzi je to jasné. Je tam discard (odložit na odkládací balíček) a trash, hezky anglickočesky "trešnout" :) (odhodit na smetiště). V české verzi bohužel vznikly tyto kiksy v názvosloví.
 
Vytvořeno 21.01.2010 ve 22:11 uživatelem czilla  odpovědět 
Re: Karta milice - dotaz
když budou mít protihráči po akci milice tři karty a budou na řade, můžou si dobrat dvě karty, nebo musí hrát s těmi třemi, až do úklidu?
 
Vytvořeno 21.01.2010 ve 23:20 uživatelem REM  odpovědět 
Re: Karta milice - dotaz
No samozřejmě, že si nedobírají a musí hrát s těmi třemi. To by pak karta milice postrádala jakýkoli smysl :).
 

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořit nový příspěvek
Zpět na stránku hru
 
© MindOK 2002 - 2009 | design Továrna | development SoftGate  | XML rozhraní | RSS |