Hledat
Podrobné vyhledávání her
Najděte si spoluhráče
 | Úvod  | Přehled her  | Články  | Kontakt  | 
Uživatel: nepřihlášen      Budeme rádi, když nám pošlete váš názor či připomínku.
 Nastavení webu: Inzerce

Diskuzní příspěvky

Diskuze na téma 'hra Carcassonne - základní hra' obsahuje 157 příspěvků. Poslední příspěvek vytvořil dne 11.01.2013 v 19:12 uživatel miwinkaa.

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořeno 25.01.2006 ve 18:30 uživatelem NIK  odpovědět 
super
Jeto super hra!!!
Jednoduchy pravidla a dobra skladecka a taky se musi trochu přemíšlet.
Fakt dobry!!
 
Vytvořeno 25.01.2006 ve 18:34 uživatelem NIK  odpovědět 
dobry
Dobra hra hraju ju kazdej den.Jednoduchi pravidla.Fakt dobry!!!
 
Vytvořeno 25.01.2006 ve 21:06 uživatelem Alfons  odpovědět 
dotaz k pravidlům
Někdy se mi stane, že dostanu kostel s cestou, ale můžu ho přiložit jenom k cestě, kterou tím uzavřu. A já se ptám. Musí se mi počítat cesta a tím ztrácím nárok na obsazení kostela, nebo si můžu obsadit kostel a cestu nepočítat. kdo ví, ať odpoví. Jinak jsem nadchl další kamarády, ja to super hra.
Dík za odpověď!!!
 
Vytvořeno 26.01.2006 ve 19:03 uživatelem NIK  odpovědět 
Re: dotaz k pravidlům
když si to dáž na kostel tak se ti počíta enom kostel tak sem to ja pochopil
 
Vytvořeno 10.02.2007 ve 23:43 uživatelem PetrBa  odpovědět 
Re: dotaz k pravidlům
Samozřejmě umístit můžeš jenom jednu figurku v jednom tahu. Pokud dáš panáka na klášter, máš mnicha, pokud ho dáš na cestu tak zloděje. Body za obojí můžeš brát jen v případě, že jsi měl cestu předtím obsazenou. Petr Bašanda.
 
Vytvořeno 26.01.2006 ve 08:10 uživatelem Pepik  odpovědět 
pro Alfonse
Záleží na tom, kam umístíš figurku. Pokud na cestě už někdo figurku má, nebo ji tam máš ty z předchozích tahů, tak novou figurku můžeš umístit jenom na kostel. Cesta se v té chvíli samozřejmě uzavírá a pokud tedy na ní někdo má figurku z předchozích tahů, tak si cestu započítá a figurku si bere zpět... cesta ale samozřejmě může být ve chvíli přiložení tvé kartičky neobsazena a není tvá povinnost ji obsazovat, ale pokud neobsazena je, v tom pripade máš při přiložení kartičky s kostelem volbu, figurku můžeš postavit buď na tuto cestu a ihned ji jako uzavřenou započítat, nebo můžeš dát figurku na kostel. Nemůžeš ale udělat oboje.
 
Vytvořeno 27.01.2006 ve 19:04 uživatelem Matěj Baťha  odpovědět 
Re: pro Alfonse
A případně můžeš zvolit k obsazení louku, nebo neobsazovat nic :-)
Prostě přiložíš kartičku, na kteroukoliv její část (v tomto případě cesta, klášter nebo louka) můžeš umístit dle standartních pravidel figurku (musíš nějakou mít a na dotyčném území nesmí být jakákoliv jiná figurka) a pak se podíváš, jestli se něco neuzavřelo a nemá-li tedy dostat někdo body. To že tedy uzavřeš nějaké neobsazené území (cesta, město) ti nedává povinost ho obsazovat.
 
Vytvořeno 22.02.2006 ve 16:55 uživatelem modrasek1  odpovědět 
rozsireni Carcassonne - Vez (Der Turm)
Rad bych vas informoval, ze v Nemecku je k sehnani dalsi rozsireni hry Carcassonne - Vez (Der Turm), obsahuje 18 novych karticek, 30 drevenych dilku (stavebni kameny vezi) a kartonovy stojanek na karticky ve tvaru veze.
 
Vytvořeno 26.07.2006 ve 13:55 uživatelem stasis  odpovědět 
Re: rozsireni Carcassonne - Vez (Der Turm)
Vez je k dispozici v Nemecku. Od 1.9. bude vsak k dispopzici take na Ceskem trhu v Ceske edici.
 
Vytvořeno 07.01.2008 ve 14:02 uživatelem mato  odpovědět 
Re: rozsireni Carcassonne - Vez (Der Turm)
stasis,1.9.200?
 
Vytvořeno 06.03.2006 ve 20:51 uživatelem fido-dido  odpovědět 
NOVE STRANKY NA CARCASSONNE
***
***
***
***
NOVE STRANKY NA CARCASSONNE A DISKUZNI FORUM
***
***
***
***
www.carcassonne.cz
***
***
***
***
***
 
Vytvořeno 17.03.2006 ve 07:05 uživatelem killerfrog  odpovědět 
Carccasone
Je to dost dobrá hra všem ji jen doporučuji.
 
Vytvořeno 06.04.2006 ve 07:47 uživatelem killerfrog  odpovědět 
Hodně dobrá hra
Toto je fkt dobrá hra a všem ji jen doporučuji:-)
 
Vytvořeno 06.04.2006 ve 18:24 uživatelem Dark DJ  odpovědět 
Paráda
Tuhle hru mam teprve týden a jsem s ní spokojen uplně na max.Jediná nevýhoda kterou jsem vyřešil rozšířením,byl nedostatek karet.Četl jsem několik příspěvků a většinou si lidé stěžovali u 1.rozš. na to že jsou ty nové karty zespoda světlejší,tak ať si uvědomí na co tam výrobce dal ten pytlíček! Já osobně hodnotím plným počtem hvězdiček.
 
Vytvořeno 07.01.2008 ve 14:15 uživatelem mato  odpovědět 
Re: Paráda
jednoznacne súhlasím
 
Vytvořeno 20.05.2006 ve 21:03 uživatelem kf95  odpovědět 
super hra
Je nejlepší hra.Nikdy je legrace nikdy ne podle toho jak jí rozehrajete.Je fakt výborná!!!!!Doporučuji!!!!!!!! kf95
 
Vytvořeno 20.05.2006 ve 21:03 uživatelem kf95  odpovědět 
super hra
Je nejlepší hra.Nikdy je legrace nikdy ne podle toho jak jí rozehrajete.Je fakt výborná!!!!!Doporučuji!!!!!!!! kf95
 
Vytvořeno 09.07.2006 ve 14:49 uživatelem Ajfel  odpovědět 
Super desková hra
Carcassonne máme doma již rok a půl (základní verzi) a plně nás nadchl. Postupně jsme dokoupili čtyři rozšíření a pět nám jich ještě zbývá. Poslední dobou ho již moc nehrajeme z nedostatku času. Ale nezbývá mi, než hru vřele doporučit. A to jak začátečníkům, tak i pokročilým hráčům deskových her.
 
Vytvořeno 07.01.2008 ve 14:18 uživatelem mato  odpovědět 
Re: Super desková hra
aké rozsírenia?
 
Vytvořeno 23.08.2006 ve 10:26 uživatelem jajos  odpovědět 
Velmi vymakaná hra
Carcasonne je dobrá hra. Super je na ní že se hodí pro všechny věkové kategorie. V pohodě můžou děti porážet dospělé, protože jsou velmi lehká pravidla. Mně osobně vadí docela velký podíl náhody. Ale zase to může přinést šanci i méně zdatným.
 
Vytvořeno 18.10.2006 ve 22:46 uživatelem Lenka  odpovědět 
Dočkala jsem se
Po této hře jsem již toužila dlouho, protože jsem si ji půjčila od kamarádky a hned jsem ji zbožňovala. Pak jsem ji, ale bohužel musela vrátit a bylo konec hraní. Počkala jsem si a přála jsem si ji jako dárek k narozeninám. Jelikož mi již není ani třicet, myslela si moje rodina, že jsem se zbláznila. Tento týden jsem, ale měla narozeniny a hru dostala. Značně jsem projevovala své nadšení z hry, a tak se ani nikdo nedivil, že je hned nutím hrát.Dcera si ji naštěstí oblíbila taky, a tak už jenom hrajeme a já už vím, co si asi budu přát od Ježíška.
 
Vytvořeno 28.11.2006 ve 08:16 uživatelem Robert  odpovědět 
Pravidla
Ahojte,

Vcera sme s manzelkou kupili zakladny Carcassonne na spestrenie dlhych zimnych vecerov. Mam trochu nejasno v krabicovych pravidlach a pravidlach na nete. V pravidlach, ktore sme dostali v krabici:

1. sa "male mesto" hodnoti dvoma bodmi, na nete som vsak nasiel poznamku ze toto pravidlo uz neplati a aj "male mesto" sa hodnoti standardne, cize hrac za to dostane 4 body.

2. v krabicovej verzii sa na konci pocita za kazde mesto, ktore je v kontakte s lukou na ktorej je sedliak 3 body, na anglickych serveroch sa vsak hovori o 4 bodoch.

Ako to hrate vy?

Robo
 
Vytvořeno 25.12.2006 ve 12:08 uživatelem Cobra  odpovědět 
Re: Pravidla
ahoj
1. malé město (tvořené dvěma kousky) se vždy počítá za dva body, bez vyjímky
2. za kazdé město ve styku s obsazenou loukou se opravdu počítají tři body, čtyři body se počítají za prasátko v jedné krabici s rozšířením, což vás asi zmátlo
 
Vytvořeno 25.12.2006 ve 12:06 uživatelem Cobra  odpovědět 
Dotaz k rozšíření
Mám dotaz, který bych rád měl zotpovězený. Když dám obra (velkého paňáčka) do kostela a on se obestaví kolem dokola kartičkami, dostanu za něj devět nebo osmnáct bodů? (Dotaz mého bratra)
 
Vytvořeno 08.01.2007 ve 11:03 uživatelem murphy  odpovědět 
Re: Dotaz k rozšíření
za obra se NIKDY neinkasuje double. slouží jen pro potřeby početní převahy
 
Vytvořeno 12.02.2007 ve 22:30 uživatelem Ajfel  odpovědět 
Re: Dotaz k rozšíření
Přesně tak
 
Vytvořeno 06.12.2011 ve 09:55 uživatelem cartas  odpovědět 
Re: Dotaz k rozšíření
V pravidlech je ale výslovně napsáno: Při bodování má "obr" v příslušné krajině (na cestě, ve městě, na louce) dvojnásobnou hodnotu (počítá se jako dvě figurky).

Takže zcela chápu původní dotaz a já si to vykládám tak, že i v klášteru by měl obr dostat double, tj. 18 bodů.

Prosím opravte mě, pokud se pletu.
 
Vytvořeno 06.12.2011 ve 15:52 uživatelem dilli  odpovědět 
Re: Dotaz k rozšíření
Při bodování má "obr" v příslušné krajině (na cestě, ve městě, na louce) dvojnásobnou hodnotu (počítá se jako dvě figurky).

"Dvojnásobnou hodnotu" se neváže na získávání vítězných bodů. Jde jenom o to, kdo za cestu, město, louku body získá. Tam je obr za dva panáčky - to je ta dvojnásobná hodnota. Až zjistíšm kdo cestu, město, louku vlastní, získá majitel vítězné body klasickým způsobem.
 
Vytvořeno 07.12.2011 ve 09:09 uživatelem cartas  odpovědět 
Re: Dotaz k rozšíření
Tak teď je to jasné - děkuji.
 
Vytvořeno 26.12.2006 ve 02:20 uživatelem Shake  odpovědět 
dotaz
Mám dotaz, jak se počítá pokud mají dva hráči společně rozestavěné město a hra skončí. Jak je tomu, když svoje části nespojili a jak když již došlo ke spojení jednotlivých částí města, ale město není uzavřeno (ukončeno)?
 
Vytvořeno 08.01.2007 ve 11:01 uživatelem murphy  odpovědět 
Re: dotaz
ehm, když jej nespojili, tak to není jejich společné město, že...
- za každou dlaždici nedokončeného města bod
- dělí-li se o město (nebo cokoli jiného) více hráčů, vyboduje si jej každý z nich
 
Vytvořeno 25.01.2007 ve 21:09 uživatelem luca  odpovědět 
3.rozsireni
dobry den
ja bych se chtelazeptat jak je to s tou vilou ve 3.rozsireni carcassonne.
predem dekuji za odpoved odpoved mi prosim poslete na muj e-mail.
 
Vytvořeno 07.01.2008 ve 14:41 uživatelem mato  odpovědět 
Re: 3.rozsireni
Uvnitř najdete figurku draka a víly, která dokáže ochránit před drakem i princeznou a nové karty tunel, klášter ve městě a plno dalších.-SA PíSE NA NETE
 
Vytvořeno 26.01.2007 ve 13:01 uživatelem zuzka  odpovědět 
rozšíření
Máme doma základní verzi Carcassonne a ráda bych si dokoupila nějaké rozšíření, aby se hra trochu oživila (máme pouze minirozšíření Řeka a Král, které byly jako bonus v Carassonne Hrad). Podle toho, co jsem si o jednotlivých rozšířeních přečetla, mě připadá, že 1. rozšíření hru o moc neposunuje, daleko zajímavější mně připadá rozšíření druhé - je nutné pořizovat je postupně nebo jsou na sobě navzájem nezávislá? (např. je možné si jako první koupit Věž, potom Kupci a stavitelé, atd.?)
Díky za odpověď
Zuzka
 
Vytvořeno 27.01.2007 ve 12:15 uživatelem murphy  odpovědět 
Re: rozšíření
rozšíření lze zakupovat v libovolném pořadí
 
Vytvořeno 30.07.2007 ve 15:59 uživatelem Harry Trottel  odpovědět 
Re: rozšíření
Je to jedno jak si to budeš kupovat,ale já sem si to koupil popořadě,už mam totalně všechny rozšíření.
 
Vytvořeno 27.01.2007 ve 14:35 uživatelem hato  odpovědět 
Dotaz k pravidlum
ted sme hrali carcassonne se trema prvnima rozsirenima v peti lidech a nastal problem: bylo rozestaveno velke mesto a do konce hry nebylo dokonceno (nebyla v nem zadna katedrala), mesto bylo obsazeno dvemi zlutymi a jednou modrou figurkou, kdyby mesto bylo dokonceno dostal by body zluty hrac, ale pokud mesto dokonceno neni, jak je to s bodovanim na konci hry? dik
 
Vytvořeno 27.01.2007 ve 21:21 uživatelem murphy  odpovědět 
Re: Dotaz k pravidlum
u nedokončeného města je to naprosto stejné (až na to, že každá dlaždice má hodnotu jen bod). je si však třeba uvědomit, že figurky, které navazují jen "přes roh", ještě nejsou ve městě
 
Vytvořeno 29.03.2007 ve 17:36 uživatelem Sebastian  odpovědět 
Perfektná hra
Carcassonne som dostal na Vianoce. Podľa mňa je super,že nemá stanovený hrací plán, je to ohromná zábava vytvárať a zároveń obsadzovať.
 
Vytvořeno 29.03.2007 ve 21:38 uživatelem mOzkiT  odpovědět 
princezna a drak
Zdravim
jak je to s rozsirenim Princezna a drak?
Jak funguje figurka "Vila" ?
hra je super :)
 
Vytvořeno 08.01.2008 ve 13:43 uživatelem mato  odpovědět 
Re: princezna a drak
Uvnitř najdete figurku draka a víly, která dokáže ochránit před drakem i princeznou a nové karty tunel, klášter ve městě a plno dalších.-SA PíSE NA NETE
 
Vytvořeno 30.07.2007 ve 16:03 uživatelem Harry Trottel  odpovědět 
Přebrání vesnice
Vždycky mi baví když má někdo velké město a v něm malého panáčka,já tam dam kartičku a postavim tam obra,všichni se pak naštvou a už se mnou odmítaj hrát.Ale bohužel se to ode mě naučla sestra.
 
Vytvořeno 30.07.2007 ve 16:08 uživatelem Harry Trottel  odpovědět 
Pohyb draka
Kdy se drak pohybuje?Po otočení kartičky sopky a následně obrázku s drakem,nebo při každém otočení draka?
 
Vytvořeno 29.09.2007 ve 17:25 uživatelem peruzek  odpovědět 
hodnota hry
je velice dobrá ale lepší než puerto rico zdaleka není!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Vytvořeno 09.10.2007 ve 17:34 uživatelem PJ  odpovědět 
Opatství a starosta?
Před několika týdny se objevila na tomto webu zpráva o dalším chystaném rozšíření - Opatství a Starosta. Tato zpráva, která byla posléze stažena, informovala o vydání české verze současně s německou (což by mělo být 15.10.). Jaká je současná situace? Vyjde tedy rozšíření a pokud ano, kdy?
 
Vytvořeno 18.10.2007 ve 12:31 uživatelem PJ  odpovědět 
Re: Opatství a starosta?
Preview v češtině najdete zde: http://deskovky.ic.cz/view.php?cisloclanku=2007100005
 
Vytvořeno 26.10.2007 ve 14:28 uživatelem pogo  odpovědět 
Re: Opatství a starosta?
Německá verze byla vydána v jakémsi předvydání pro veletrh v Essenu (zůstala tam například jedna chyba v pravidlech, která je v českém vydání již opravená). Česká verze bude k dispozici v polovině listopadu, přesné datum oznámíme hned jak ho budeme vědět...
 
Vytvořeno 26.10.2007 ve 16:49 uživatelem PJ  odpovědět 
Re: Opatství a starosta?
Díky za info. Polovina listopadu zní dobře :-)
 
Vytvořeno 08.12.2007 ve 17:08 uživatelem adaz007  odpovědět 
Pěkná hra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Carcassone jsme si pořídili asi před 3 měsíci a musím říct že žádnou hru která by byla lepší sem nezažil!!!!!! Spolu s základní verzí jsme si koupili i 3. rozšíření Princezna a drak .Tam se nám tedy trochu nelíbila víla , protože jsme si ji po každém kole vyměnovali .Nakonec jsme si ji vyřadili.Asi po 14 dnech jsme si dokoupili i 4.rozšířeni Vež . Ta se nám zdála ještě lepší než drak.A k vánocům si dokoupíme asi ještě 1. a 2. PROSTĚ SKVĚLÁ HRA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Vytvořeno 30.12.2007 ve 17:04 uživatelem rado  odpovědět 
pravidlá
môzem postaviť dva alebo viac kláštorov vedľa seba
 
Vytvořeno 30.12.2007 ve 19:02 uživatelem REM  odpovědět 
Re: pravidlá
A proč bys nemohl? Žádným pravidlům to neodporuje.
 
Vytvořeno 08.01.2008 ve 13:54 uživatelem mato  odpovědět 
Re: pravidlá
??????????! čože,neni pravda,na 1.strane sa píše že kláštory na seba NENADVEZUJú
 
Vytvořeno 11.01.2008 ve 16:08 uživatelem Cholerus  odpovědět 
Re: pravidlá
Už v týdnu jsem si všiml toho, že tvrdíš, že kláštery nemohou být vedle sebe. REM reagoval, ale já jsem tedy vyčkal, než se dostanu domů k pravidlům a věta o které mluvíš: "Kláštery na sebe nenavazují" je myšlena jinak než si jí vykládáš. Je to myšleno, že žádné 2 kláštery nejsou spojené, i kdyby byli vedle sebe a je možné narozdíl od spojené cesty, města či louky vždy umístit mnicha. Snad je ti to nyní jasnější a stačí Ti toto mé vysvětlení.
 
Vytvořeno 15.01.2008 ve 14:06 uživatelem mato  odpovědět 
Re: pravidlá
už som to pochopil mama ma doplietla
 
Vytvořeno 08.01.2008 ve 13:48 uživatelem mato  odpovědět 
Re: pravidlá
bohužial,nie
 
Vytvořeno 08.01.2008 ve 15:57 uživatelem REM  odpovědět 
Re: pravidlá
Nemáš pravdu. To že kláštery na sebe nenavazují nesouvisí s tím, jestli postavím dva kláštery vedle sebe. Jestliže je klášter obklopen loukou, pak mohu hned vedle kláštera postavit druhý klášter obklopený loukou. A jestliže jsou oba moje, pak je to i navíc pro mne výhodné, protože si vzájemně poskytují bodovací kartičku pro uzavření. Jestliže mám dva kláštery s cestou pak je můžu vedle sebe postavit a spojit je cestou. Rozhodně to není proti pravidlům. Hraji Carcassonne už několik let. Je pravda, že jsem se do pravidel už nějaký ten rok nepodíval a je také pravda, že teď momentálně nemám pravidla u sebe a že jsem teď jen listoval v pravidlech po webu, ale o tom, že by kláštery nemohly stát vedle sebe není nikde ani slovo. Pokud na sebe navazuje krajina, pak není důvod proč by nemohly stát vedle sebe. Hned jak přijdu domů, tak si vezmu originál pravidla a pokud tam bude explicitní zmínka o tom že kartička s klášterem se nesmí položit vedle kartičky s jiným klášterem, pak se ti tady veřejně omluvím.
 
Vytvořeno 08.01.2008 ve 17:36 uživatelem mato  odpovědět 
Re: pravidlá
Vytvořeno 28.11.2006 ve 08:16 uživatelem Robert
Pravidla
Ahojte,

Vcera sme s manzelkou kupili zakladny Carcassonne na spestrenie dlhych zimnych vecerov. Mam trochu nejasno v krabicovych pravidlach a pravidlach na nete. V pravidlach, ktore sme dostali v krabici:

1. sa "male mesto" hodnoti dvoma bodmi, na nete som vsak nasiel poznamku ze toto pravidlo uz neplati a aj "male mesto" sa hodnoti standardne, cize hrac za to dostane 4 body.

2. v krabicovej verzii sa na konci pocita za kazde mesto, ktore je v kontakte s lukou na ktorej je sedliak 3 body, na anglickych serveroch sa vsak hovori o 4 bodoch.

Ako to hrate vy?

Robo


pozri návod, to čo je hore je ukážka že na nete píšu bludi



môžem sa spítat v ktorom rozšírení bi som nasiel obra?


mám zatial len základnú verziu Carcassonne iba 2 tíždne
 
Vytvořeno 05.01.2008 ve 20:29 uživatelem Smejko  odpovědět 
Prosím, o radu k pravidlám základnej verzie Carcassone
S hrou len začínam, ale rada by som si ujasnila niektoré veci:
1, Ak je v meste viac erbov, mesto je uzavreté a sú v ňom dvaja hráči, po dva body za jeden erb dostanú obaja hráči alebo len tí, ktorí na erboch stoja?
2, Ak je v uzavretom meste jeden hráč červený a dvaja modrí, body dostane len modrý, však?
3, Ak je v uzavretom meste jeden červený a traja modrí, modrí si započíta body len raz za mesto alebo dvakrát, keďže tam má po odpočítaní červeného dvoch rytierov?
4, A ak má v uzavretom meste napr. červený hráč dvoch rytierov, počíta si body len raz alebo dvakrát (za dve figúrky)?
5, Najväčší problém mám s lúkami. V priložených pravidlách sa hovorí o malých a veľkých lúkach. Ak však stojí sedliak na lúke, s ktorou hraničia 3 mestá hneď a o kusisko zelene (lúky) ďalej je zas nejaké mesto, má sa aj toto ešte počítať? Vlastne potom je temer celá plocha veľkou lúkou a skoro každý, kto má na lúke dosť sedliakov si môže pripočítať body za mestá na záver hry. Čo vlastne oddeľuje lúky? Mestá? Kláštory? Cesty?
6, Keď má niektorý hráč so svojimi sedliakmi na lúke prevahu, započítava si body iba on a za každú figúrku osobitne? Teda ak sa jedno mesto vzťahuje napr. na troch červených sedliakov, potom si červený pripočíta 9 bodov alebo 3 body?

Veľmi pekne Vám ďakujem za skoré vysvetlenie. Hra nás doma veľmi chytila, ale chceme si byť na čistom, že hráme správne.
 
Vytvořeno 05.01.2008 ve 21:13 uživatelem Skymessenger  odpovědět 
Re: Prosím, o radu k pravidlám základnej verzie Carcassone
1) Nezáleží na tom, jestli figurka stojí nebo nestojí na erbu. Rozhoduje počet figurek (Tj; Modrý má 2 figurky, Zelený 1 figurku. To znamená, že body dostane Modrý)
2) Ano, body dostane jen modrý hráč
3) Neznamená, že když mám větší počet figurek ve městě, dostanu více bodů. Figurky rohodují jen o tom, komu bude nakonec město patřit. Na bodový zisk nemají nijak vliv (Tj; Modrý má 3 figurky, Zelený 1, Město je za 6 bodů. Modrý dostane 6 bodů a ne 12!!!)
4) V předchozim bodu popsáno: Počet figurek nemá vliv na počet bodů!!!
5) Ano louky jsou navzájem od sebe odděleny cestami a městy.
6) Započítá si jen 3 body. !!!

Pokud jsou některé informace špatně podané, omlouvám se a prosím o opravu. Vypovídám z vlastní zkušenosti s hrou Carcassonne
 
Vytvořeno 05.01.2008 ve 21:24 uživatelem Smejko  odpovědět 
Re: Prosím, o radu k pravidlám základnej verzie Carcassone
Ďakujem za odpoveď.

Rada by som sa ešte vrátila k lúkam. Ak lúky oddeľujú mestá a cesty, ako je to v prípade, ak sa lúka kľukatí okolo jedného mesta a prechádza k druhému? Už to ďalšie mesto "za zákrutou" nepočítam k sedliakovi, ktorý stojí pred zákrutou?
Ak napr. na veľkej lúke stoja 3 figúrky jednej farby a je tam 5 uzavretých miest, získavajú sa body za mestá iba pre jednu figúrku alebo sa násobia tromi?

Ďakujem Vám aj za trpezlivosť
 
Vytvořeno 05.01.2008 ve 21:50 uživatelem Skymessenger  odpovědět 
Re: Prosím, o radu k pravidlám základnej verzie Carcassone
Pokud modrý hráč na konci hry vlastní louku, kde má 3 figurky. A zelený má na stejné louce 2 figurky, znamená to, že louka patří modrému hráči. Pokud je na louce 5 uzavřených měst, znamená to že modrý hráč dostane 15 bodů (3 body za každé město) Figurky v počtu bodů nejsou vůbec rozhodující.
 
Vytvořeno 05.01.2008 ve 21:53 uživatelem Smejko  odpovědět 
Re: Prosím, o radu k pravidlám základnej verzie Carcassone
Ešte raz vďaka. Tomuto už rozumiem.

Čo sa týka veľkej lúky - je to tá, čo sa tiahne? Napr. aj za "zákrutu" mesta?

Vďaka. Čakám na odpoveď a rozkladám hru ;o)
 
Vytvořeno 05.01.2008 ve 22:02 uživatelem Skymessenger  odpovědět 
Re: Prosím, o radu k pravidlám základnej verzie Carcassone
Na pojmy velká a malá louka se vůbec dívat nemusíte. Ve hře jsou prakticky nedůležité. Naopak důležité je vědět, že hráč který má na louce převahu figurek (sedláků) bere body. Za každé město, kterého se louka dotýká dostane hráč 3 body, ať už je to jen kouskem nebo třeba půl strany města (na tom vůbec nezáleží) Louka se táhne kolem všech měst, dokud není ohraničena cestou nebou městy.

Doufám, že všechno správně pochopíte. Pokud ne, prosím o vysvětlení jiných více profesionálních hráčů Carcassonne
 
Vytvořeno 05.01.2008 ve 22:04 uživatelem Smejko  odpovědět 
Re: Prosím, o radu k pravidlám základnej verzie Carcassone
Ďakujem, Pekný večer aj zajtrajšiu nedeľu ;o)
 
Vytvořeno 14.01.2010 ve 15:45 uživatelem Honza  odpovědět 
Re: Prosím, o radu k pravidlám základnej verzie Carcassone
Dobrý den,
správě tu citujete pravidla, ale došel jsem v naší hře i k jiné situaci.
Pokud je na hrací ploše více jak 1 louka, tak se počítají všichni sedláci v celé hře nebo jen sedláci, kteří se potkali na jedné louce? Zatím jsme došli k závěru, že se počítá počet sedláků na společné louce, ne na loukách v celé hře. Tím si třeba na jedné louce zajistíte body, ale ne druhé je ztratíte.
 
Vytvořeno 14.01.2010 ve 17:59 uživatelem corvus  odpovědět 
Re: Prosím, o radu k pravidlám základnej verzie Carcassone
kazda louka se hodnoti zvlast. vezmete louku, zjistite pocet sedlaku, kdo ma nejvic bere body.. jdete na dalsi louku - zjistite pocet sedlaku, kdo ma nejvic bere body atd...
 
Vytvořeno 08.01.2008 ve 14:07 uživatelem mato  odpovědět 
len pre mb(budúci pripievatel)
čau kámo, Maťo bavíme sa o super hre, kúp ju a pochopíš. plánujem kúpiť rozšírenie
 
Vytvořeno 11.01.2008 ve 13:40 uživatelem mato  odpovědět 
celá rodina carcassonne
1.carcassonne
2.carcassonne-hostince a katedráli
3.carcassonne-kupci a stavitelia
4.carcassonne-princezná a drak
5.carcassonne-veža
6.carcassonne-opátstvo a starosta
7.carcassonne-hrad

8.carcassonne-mesto
9.carcassonne-objavitelia
10.carcassonne-lovci a zberači
 
Vytvořeno 11.01.2008 ve 13:47 uživatelem mato  odpovědět 
dnes mám prvé rozšírenia
dnes mám prvé rozšírenia-súúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúúpééééééééééééééééééér



a to sú rozšírenia:
2.rozšírenie carcassonne-kupci a stavitelia
4.rozšírenie carcassonne-veža
 
Vytvořeno 11.01.2008 ve 13:59 uživatelem REM  odpovědět 
Re: dnes mám prvé rozšírenia
Doporučoval bych i první rozšíření. Princezna a drak je nejslabší, prakticky využíváme z rozšíření jen kartičky a za ty peníze to podle mého názoru nestojí (jen a jen můj osobní názor, než mne někdo napadne). Ve výčtu ti chybí rozšíření "Kataři", které není součástí žádného z rozšíření, které jsi uváděl v seznamu. U nás nevyšlo, jsou to prakticky jen čtyři nové kartičky s pobořenými hradbami měst útočícími Katary, ale svými pravidly toto rozšíření vnáší do Carcassonne zajímavý prvek.
 
Vytvořeno 15.01.2008 ve 14:17 uživatelem mato  odpovědět 
Re: dnes mám prvé rozšírenia
tieto 2 rozšírenia sú podľa mňa super,chcel som ich mať už 10.1.2008 ale išli sme do predajne kde majú zľavi ale bohužiaľ tam to nemali
 
Vytvořeno 12.02.2008 ve 12:02 uživatelem Pepik  odpovědět 
Carcassonne: The New World
Někde jsem se dočet, že je nový Carcassonne na světě... nevíte co je tento zač???
 
Vytvořeno 13.02.2008 ve 09:58 uživatelem pogo  odpovědět 
Re: Carcassonne: The New World
Zatim na svete neni, pokud vim, tak se na nem pracuje. Ma to byt vydani pro Americky trh, protoze Americane nechteji hrat hry o Evrope, ale radeji o Americe. Ma vychazet ze zakladniho Carcassonne, mozna s par drobnymi zmenami a odlisnou grafikou. Pracuje se na tom uz dlouho, ale presny termin vydani zatim, pokud vim, nebyl stanoven.
 
Vytvořeno 01.04.2008 ve 13:34 uživatelem pimpa  odpovědět 
Pravidla k rozšíření "Věže"
Prosím o upřesnění pravidel k rozšíření věže. Nemužeme se s kamarády shodnout nad výkladem pravidel. Lze položit dřevěnou kostičku se základem věže vždy když položím jakoukoliv kartičku krajiny ( a nepokládám rytíře či jinou figurku), nebo pouze v případě položení kartičky na které je nakreslen základ věže? A jak je to s rytířem, který se dává na věž pro její blokování? Může se na věž položit jen v případě přiložení kartičky se základy věže, nebo kdykoliv, když nepokládám jinou figurku? Díky za včasnou odpověď Pimpa
 
Vytvořeno 01.04.2008 ve 17:19 uživatelem REM  odpovědět 
Re: Pravidla k rozšíření "Věže"
A četli jste vůbec pravidla ? Cituji pravidla:"Stejně jako v základní hře si hráč, který je na tahu, vylosuje jednu kartu krajiny a přiloží ji k ostatním již dříve přiloženým. Stejná pravidla platí beze změny i pro nové karty krajiny. Poté, co hráč přiloží kartu krajiny má 4 MOŽNOSTI:
1)Hráč může použít veškeré možnosti popsané v pravidlech základní verze či předchozích rozšíření ....
NEBO MŮŽE VYUŽÍT JEDNU ZE TŘÍ NOVÝCH MOŽNOSTÍ
2)Umístit jeden ze svých dílků věže na KTEROUKOLIV kartu krajiny se základy věže.
3)Umístit jeden ze svých dílků věže na KTEROUKOLIV již rozestavěnou věž.
4)Umístit jednu svoji figurku KTEROUKOLIV věž a tím zabránit další stavbě této věže." - konec citátu. Myslím že je vše jasné! Vidíš někde v pravidlech omezení, že všechny tyhle možnosti platí jen tehdy když se přikládá ZROVNA kartička se základy věže??? Žádné takové omezení tam NENÍ !!! A takové omezení by bylo i nesmyslné - poslední tažená kartička se základy věže by podle tvých pravidel mohla mít jen jedno patro a pak už by byl stop stav s rozšiřováním věží, bez ohledu na to kolik dílů věží hráči ještě mají v ruce a můžou použít!
 
Vytvořeno 13.08.2008 ve 21:31 uživatelem kolda  odpovědět 
Carcassonne nebo poštovní kurýr
Ahoj,potřeboval bych poradit,jakou si mám z těchto dvou her koupit.Líbí se mi obě dvě,ale nějak se pořád nemůžu rozhodnout.Předem děkuji za všechny odpovědi.
 
Vytvořeno 14.08.2008 ve 12:04 uživatelem zeppelin  odpovědět 
Re: Carcassonne nebo poštovní kurýr
Pre radu by sa zislo viac informacii (kto bude hrat hru, vekovy rozsah hracov, skusenosti s MSH).

Podla mna v Postovom kurierovi je to hra, kde kazdy hra za seba (aspon moj pocit) bez velkej moznosti ovplyvnit ostatnych (az na "ukradnutie" mesta inemu hracovi). Pri Carcassonne je to hlavne o subojoch (samozrejme da sa hrat aj sam za seba, ale super to casto nedovoli). V oboch hrach je relativne dost nahody (teda ak si v Carcassonne nebudete vyberat z odkrytych kariet, v tom pripade sa to dost obmedzi).
 
Vytvořeno 26.10.2008 ve 21:15 uživatelem tinkamala  odpovědět 
Maximálna spokojnosť
Hru Carcassonne sme si kúpili štýlom: Prečo nie? Je jednoduchá (na pochopenie aj pre deti) a pritom taktická do takej miery, že sa nebudú nudiť ani rodičia. Musíte uvažovať dopredu, predvídať niekoľko krokov, ktoré urobíte, rozvrhnúť si, na čo miniete svojich panáčikov a kde získate viac bodov za akú cenu a aký čas.
Proste hra pre celé rodiny.
Môžem jedine doporučiť :)
 
Vytvořeno 28.10.2008 ve 17:26 uživatelem Macek  odpovědět 
Dotaz k pravidlům
Zdravím, mám dotaz k pravidlům ke kombinaci rozšíření Princezna a drak a mini rozšíření Hrabě v městě Carcassonne. Pokud uzavřu soupeřovo město kartičkou s princeznou, vyhodím jeho figurku (uplatním princeznu), mohu si z města Carcassonne (z čtvrti zámek) vzít figurku, postavit a obodovat toto město (v tomto tahu uzavřené)? Samozřejmě s možností toto využít i pro ostatní hráče (dle pravidel vyhodnocování v rozšíření). Díky za odpověď.
 
Vytvořeno 31.10.2008 ve 07:24 uživatelem Martin  odpovědět 
dobrá cena
v jednom nemenovanom obchode som našiel Carcassonne za 599,-Sk. Slušná cena, nie?
 
Vytvořeno 22.11.2008 ve 16:13 uživatelem cahous  odpovědět 
Carcassone - Mayflower
Zna nekdo toto? Planuje to MindOk vydat?:) Vypada to hezky.. http://www.boardgamegeek.com/game/34615
 
Vytvořeno 06.01.2009 ve 09:00 uživatelem karel  odpovědět 
Re: Carcassone - Mayflower
Myslím, že to mají u Hrasu v pasáži Rokoko běžně k mání.
 
Vytvořeno 06.01.2009 ve 10:54 uživatelem pogo  odpovědět 
Re: Carcassone - Mayflower
Tato hra se od základní hry Carcassonne liší pouze v malých detailech. proto se její samostatné české vydání neplánuje.
 
Vytvořeno 26.12.2008 ve 13:34 uživatelem bumbrlik  odpovědět 
není nad ní
skvělá hra, které propadla celá rodina a už se zapojeje i náš 2,5lety synek
 
Vytvořeno 30.12.2008 ve 15:59 uživatelem Carcassonnemaniak  odpovědět 
7. Rozšíření...
Ač se může zdát a píšete to zde tak, že "Král, hrabě a řeka" je rozšíření zřejmě závěrečné, myslím, že tomu tak nebude! Navštívil jsem totiž náhodou německé stránky Hans im Glück a zde jsem zjistil, že už existuje i sedmé VELKÉ rozšíření, (das) Katapult!
 
Vytvořeno 30.12.2008 ve 16:33 uživatelem REM  odpovědět 
Re: 7. Rozšíření...
No ono je těch rozšíření víc a ne všechny vyšly i u nás, například ve státech teď vyšlo a nechal jsem si poslat rozšíření Cult, Siege and Creativity. Jinak Katapult vyjde po Novém roce u nás v češtině - máš to tady na webu napsané. S katapultem jsem se letos seznámil v Essenu a přestože mám doma všechno co kde ke Carcassonne po světě vyšlo tak abych pravdu řekl jsem z tohodle rozšíření trošku rozpačitý.
 
Vytvořeno 30.12.2008 ve 17:01 uživatelem Beholder  odpovědět 
Re: 7. Rozšíření...
já rovněž, máme Carcassonne se všemi rozšířeními a sbírku už asi rozšiřovat nebudem
 
Vytvořeno 05.01.2009 ve 18:06 uživatelem vivo  odpovědět 
dobra hra
tuto hru mam doma a ani raz sa mi nestalo,ze by to bola rovnaka hra.kazdy krat je hra ina a to je dobre.
 
Vytvořeno 02.03.2009 ve 10:38 uživatelem jas  odpovědět 
Hans im Glück almanach - Rozšíření pro hru Doba kamenná a Carcassonne
Má-li někdo zájem nabízím nový nerozbalený německý časopis Hans im Glück almanach s rozšířením pro hru Doba kamenná a Carcassonne.
 
Vytvořeno 31.07.2009 ve 08:26 uživatelem Simi  odpovědět 
Vyrobca
Som zmäteny z vyrobcov Carcassonnu. Vsade sa uvadza ze je Carcassonne od MindOKu no na mojej krabici od Carcassonu nie je znacka MindOKu ale Albi. Neviete co to ma znamenat?
 
Vytvořeno 31.07.2009 ve 08:53 uživatelem REM  odpovědět 
Re: Vyrobca
Znamená to jen to, že máš ještě starší vydání, kdy byl vydavatel ALBI. Teď je vydavatelem Carcassonne u nás MindOK.
 
Vytvořeno 31.07.2009 ve 15:28 uživatelem pogo  odpovědět 
Re: Vyrobca
Vysvětlení je, že před více než dvěma lety přešla licence na hru Carcassonne pro Českou republiku z firmy Albi na firmu MINDOK. Máte tedy Carcassonne vyrobený nejpozději v roce 2006.
 
Vytvořeno 05.01.2010 ve 19:38 uživatelem Milas  odpovědět 
Carcassonne
Hru vlastním od Vánoc a nemůžu se ji nabažit. Hra je svižná, zábavná a pochopí ji opravdu každý. Nemusíte se bát těžkých a zdlouhavých pravidel. Základní verze je dobře hratelná ve dvou i v pěti. Kdo chce může si zkusit promýšlet strategii a plánovat dopředu a ten kdo se na toto necítí zvládnu hru taktéž dost obstojně i bez toho. Doporučuji určitě vyzkoušet.
 
Vytvořeno 03.03.2010 ve 18:19 uživatelem tomas  odpovědět 
8.rozšíření
Chci se zeptat jestli se pracuje na 8.rozšíření přeloženého jako hrady,mosty,bazar
hru jsem našel na boardgamegeak.sám mám již 7.rozšíření a čekám na další
 
Vytvořeno 03.03.2010 ve 20:21 uživatelem REM  odpovědět 
Re: 8.rozšíření
ano
 
Vytvořeno 29.08.2010 ve 11:39 uživatelem Davides  odpovědět 
neoficiálne rozšírenie
na carcassonne.cz je neoficiálne rozšírenie - Carcassonne Vodný svet. Je tam sedemdesiat kartičiek s riekami a jazerami, síce bez figuriek a musíte si to vytlačiť sami, ale vyzerá to celkom dobre.
 
Vytvořeno 02.10.2010 ve 14:13 uživatelem Blimakr  odpovědět 
Erby
Já mám takový dotaz... v pravidlech (Závěrečné hodnocení) se píše: že za každého lupiče, rytíře či mnicha získá velitel po jednom bodu za kartu. I ERB MÁ TEĎ HODNOTU POUZE JEDNOHO BODU. A pak je tam obrázek neuzavřeného města vytvořený z 5ti kartiček z nichž 2 mají erby a připsáno je 7 bodů... Nemělo by jich být podle pravidel 5?
Zkoušel jsem si Carcassonne online (udělal jsem podobnou situaci) a ty 2 body za erby se mi připočítaly... prosím objasněte mi to :-)
 
Vytvořeno 02.10.2010 ve 20:21 uživatelem dilli  odpovědět 
Re: Erby
Přece za každou kartičku jeden bod a za každý erb jeden bod = 5+2=7

Kdyby to město bylo uzavřené, tak bys měl za každou kartičku 2 a za každý erb 2 body = 5*2+2*2 = 14 bodů
 
Vytvořeno 29.10.2010 ve 19:01 uživatelem Andy636  odpovědět 
Tunel, Kruhy v obilý a Mor - Minirozšírenia Spilboxu
Časopis spielbox vydal tento rok už 3 mini rozšírenia, takže pokiaľ vás Katari omrzeli ale nechcete si kupovať veľké rozšírenia alebo vás aj tie omrzeli užaj šmikajte na ebay.com ale predtým malé predstavenie.
Tunel - toto rozšírenie prináša štyri kartičky tunelov. Tieto tunely sa narozdiel od tých z Princezná a drak líšia tým že sa body rátajú až keď dáte na obidve konce fufníčky ktoré sú obsahom tohto mini rozšírenia.
Kruhy v obylí - Obsahuje šesť kartičiek na každých dvoch sú kruhy v obilí ktoré majú bonusové výhody keď na ne dáte panáčika.
Mor - zatiaľ o tom nič neviem lebo to je v najnovšom Spielboxe.
 
Vytvořeno 02.11.2010 ve 07:56 uživatelem Davides  odpovědět 
Re: Tunel, Kruhy v obilý a Mor - Minirozšírenia Spilboxu
A kde si to našiel? Hladal som to tam, no nič...
 
Vytvořeno 02.11.2010 ve 08:12 uživatelem dilli  odpovědět 
Re: Tunel, Kruhy v obilý a Mor - Minirozšírenia Spilboxu
Mor, napríklad, má tu: http://www.spielbox-magazin.de/pdf/CCS_diepest_de.pdf pravidlá.
 
Vytvořeno 02.11.2010 ve 13:10 uživatelem Davides  odpovědět 
Re: Tunel, Kruhy v obilý a Mor - Minirozšírenia Spilboxu
ok, diki.
 
Vytvořeno 02.11.2010 ve 08:12 uživatelem Davides  odpovědět 
Re: Tunel, Kruhy v obilý a Mor - Minirozšírenia Spilboxu
na boardgamegeek.com sa to dá nájsť rýchlejšie (samozrejme je to po nemecky a anglicky).
 
Vytvořeno 02.11.2010 ve 10:33 uživatelem Andy636  odpovědět 
Carcassonne - limitovaná jubilejná edícia
Dozvedel som sa že v roku 2011 bude vydaná nová edícia carcassonne - bude mať inú krabicu a mini-rozšírenie s 10. kartičkami.
Čo si o tom myslíte, kúpite si to a nebolo bi lepšie vydať toto mini-rozšírenie aj samostatne?
P.S.:Na internete o tom nič nenájdete, mám to od MindOKu.
 
Vytvořeno 02.11.2010 ve 12:59 uživatelem Davides  odpovědět 
Re: Carcassonne - limitovaná jubilejná edícia
A o čom bude tá nová edícia? Bude rovnaká ako základná alebo ešte niečo navyše? To mini-rozšírenie by sa malo vydať aj samostatne, tí, ktorí majú už základnú sadu a pár rozšírení si asi nebudú kupovať ešte nejakú veľkú edíciu (podľa mňa).
 
Vytvořeno 02.11.2010 ve 13:23 uživatelem Andy636  odpovědět 
Re: Carcassonne - limitovaná jubilejná edícia
Táto edícia bude len nová krobica obsahujúca základnú hru a mini-rozšírenie, bude vydaná k 10. výročiu vydania hry aj keď to nechápem lebo vyšla v roku 2000 a edícia až v 2011. Takže okrem krabice a 10.kartičiek to nebude nič nové. Aj ja si inak myslím aby vyšlo aj samostatne, lebo si Carcassonne chcem kúpiť až na Vianoce(Síce toho o hre docela dosť viem no ešte hu nemám kúpenú).
 
Vytvořeno 05.11.2010 ve 13:53 uživatelem karel  odpovědět 
Re: Carcassonne - limitovaná jubilejná edícia
Doporučuji zelenou verzi - lovce a sběrače.

Je pestřejší než základní verze, dobře vyvážená a nenutí tě dokupovat další a další rozšíření. Je prostě dobrá tak jak je. Myslím,že ze všech možných verzí Carcassonne včetně objevitelů, města, hradu nebo mayfloweru je nejlepší.
 
Vytvořeno 05.11.2010 ve 15:10 uživatelem Andy636  odpovědět 
Re: Carcassonne - limitovaná jubilejná edícia
Karel - Nemyslím si, síce nie je dobré stále kupovať a kupovať rozšírenia ale zas je len jedno minirozšírenie a ostatné nájdeš ako neoficiálne. Myslím si že je lepšie mať sto rozšírení ako nemať žiadne a sťahovať neoficiálne minirozšírenia.
P.S.:Tu nájdeš info a pravidlá všetkých rozšírení - http://forum.carcassonne.cz/download.php?id=451 - + tu sú 4. nové kartičky =http://fatst.webzdarma.cz/ls.htm= pre kamennú stenu.
P.S.P.:Inak strašne sa mi ľúbia lovci a zberači a tie bi som si kúpil radšej no mám radšej stredovek niekoľko OFICIÁLNYCH rozšírení + už poznám pravidlá modrého (bodovanie)
 
Vytvořeno 09.11.2010 ve 15:10 uživatelem Davides  odpovědět 
Re: Carcassonne - limitovaná jubilejná edícia
Lovci a sberači sú síce skvelí, lenže chýba tam to stredoveké prostredie, kláštory. Základné sa mi páči viac, podľa mňa tam však treba viac kartičiek, to sa mi pri zelenom páči viac. Lenže základná sada s rozšíreniami je skvelá. Máš tam obrovské množstvo možností, kartičiek a využití, že z toho robí ešte lepšiu hru ako bola.
 
Vytvořeno 14.11.2010 ve 15:19 uživatelem denisa.L  odpovědět 
koupení kartiček
Ahoj,
chci se zeptat, jestli se dají kartičky ke Carcassone přikoupit zvlášť..??
díky, D.
 
Vytvořeno 15.11.2010 ve 11:22 uživatelem pogo  odpovědět 
Re: koupení kartiček
Dobrý den. To bohužel nedají. Pokud vám ale třeba několik kartiček chybí, dají se získat. Ozvěte se na info@mindok.cz
 
Vytvořeno 05.12.2010 ve 15:47 uživatelem memnon  odpovědět 
carcassone klášter ??
dobrý den potřeboval bych vědět jestli se kláštery mohou skládat při hře vedle sebe???
nebo mezi nimi musí být nějaká mezera. dík za odpověd...
 
Vytvořeno 07.12.2010 ve 11:15 uživatelem pogo  odpovědět 
Re: carcassone klášter ??
Ano, mohou se skládat vedle sebe. Žádná mezera není nutná.
 
Vytvořeno 17.12.2010 ve 22:38 uživatelem Carcassonnemaniak  odpovědět 
Minirozšíření
Docela by mě zajímalo, kde mohu samostatně sehnat (u nás neprodejná) minirozšíření jako Řeka I (já vím, je obsaženo v Carcassonne: Hrad, ale jednak je to jiná samostatná hra a navíc je tam ještě Král+Špeh, kterého mám již v rozšíření Král, hrabě a řeka (kde je také Řeka II) nebo Kataři (kteří nikdy nebyly oficiálním rozšířením ale docela mě zaujaly)... Díky za odpověď!
 
Vytvořeno 18.12.2010 ve 20:01 uživatelem Erumoico  odpovědět 
Re: Minirozšíření
1) řeku 1 jsem nesháněl, jelikož jsem se ke Carcassonne dostal právě přes Hrad

2) Katary mám z Ameriky jako součást minirozšíření Cult, Siege and Creativity

3) dále mám ještě z německa dvě rozšíření, které vyšly (stejně jako Kataři) jako součást časopisu Spielbox, a to Tunel a Mor

4)dále je ještě minirozšíření Kruhy v obilí, které by se nejspíš také dalo objednat z Německa, či Ameriky, ale zatím jej nemám
 
Vytvořeno 18.12.2010 ve 20:01 uživatelem Erumoico  odpovědět 
Re: Minirozšíření
1) řeku 1 jsem nesháněl, jelikož jsem se ke Carcassonne dostal právě přes Hrad

2) Katary mám z Ameriky jako součást minirozšíření Cult, Siege and Creativity

3) dále mám ještě z německa dvě rozšíření, které vyšly (stejně jako Kataři) jako součást časopisu Spielbox, a to Tunel a Mor

4)dále je ještě minirozšíření Kruhy v obilí, které by se nejspíš také dalo objednat z Německa, či Ameriky, ale zatím jej nemám
 
Vytvořeno 07.01.2011 ve 17:59 uživatelem Vojta38  odpovědět 
velice nudná hra
Mám několik her,jenž jsou zatím na prvních místem vašeho žebříčku.Carcassone má sice velké množství reklam mnoho rozšíření ale jeho kvalita a zábavnost se dá srovnávan s vylepšeným dominem:týden poté co jsem si carcassone koupil se stal darem mého kamaráda.
 
Vytvořeno 07.01.2011 ve 19:44 uživatelem dilli  odpovědět 
Re: velice nudná hra
Buď toho kamaráda nemáš moc v lásce, nebo na tom Carcassonne přece jenom něco bude. ;-)
 
Vytvořeno 09.01.2011 ve 08:32 uživatelem Pavča  odpovědět 
Super překvapení
Hru jsme si poprvé zahráli s kamarádkou 23.12. a hned jsem litovala, že jsem ji neznala dříve. Vánoce by byly vyřešené. Takto jsem hru zakoupila až 6.1., kdy dcera dostala angínu, tak abych jí ukrátila a zpříjemnila marodění. Nesouhlasím, že hra je až od 8 let. Máme kromě dcer 9 a 7 let ještě 5 letá dvojčata a 5 letá dcera mastí Carcassone snad s největším zápalem. Včera večer jsem běžela do TESCA koupit 1. rozšíření a je mi líto, že Vánoce jsou tak daleko. Naštěstí při takovém počtu dětí budou rozšíření jistě vhodnými dárky k narozeninám.
Jen řešíme, jak přesně zabírat louky, když teoreticky, jestli jsem správně pochopila pravidla, nemá další hráč obsazovat již obsazené území. Jinde se však píše , že na lolouce se může setkat i více různých hráčů. No, snad na to přijdeme časem, zatím stíháme tak 5 partií denně, a to jen díky víkendu a marodění. U nás to však bude zřejmě náhrada za pohádku na dobrou noc.
Moc díky za hru a kamarádce za tip.
 
Vytvořeno 09.01.2011 ve 11:27 uživatelem Erumoico  odpovědět 
Re: Super překvapení
Cose týče toho, jak se mže setkat na jedné louce vícefigurek, tak to funguje úplně stejně jako u měst a cest. Pokud se během hry spojí dvě obsazené louky, tak jsou pak ne jedné louce dvě figurky, když se k takové loce připojí další obsazená, tak už jsou tam tři atd. Já mám Carcassonne téměř plně rozšířené a většina přemýšlení, spočívá v tom, jak se napojit na soupeřovu louku, či město. Nebo naopak, jak spoluhráčům zabránit, aby se napojili na tu moji. Hra se tím posouvá někam jinam, ale s nepřebernými možnostmi danými velkým množstvím rozšíření se hra mění v mohutnou taktickou bitvu. A právě proto mám Carcassonne stále v oblibě, i přesto, že mám doma hry jako Agrivola, Memoir 44, Chaos ve starém světě, či Vládce podzemí.
 
Vytvořeno 09.01.2011 ve 11:35 uživatelem Pavča  odpovědět 
Re: Super překvapení
Moc děkuji za vysvětlení. My jsme úplní nováčci -))).
 
Vytvořeno 14.01.2011 ve 12:27 uživatelem Roman07  odpovědět 
Otazky
Mal by som par otazok na hru Carcassone, zatial mam zakupenu iba zakladnu verziu a rozsirenie veze.
1. Sedliaci sa nemozu stavat na obsadenu luku, znamena to aj to, ze ak mam nejaku luku uz obsadenu iba mojim sedliakom (teda nie je obsadena sedliakom ziadneho protihraca), tak ani tam uz nemozem pridat dalsieho sedliaka, mohlo by sa stat ze mi hrozi spojenie dvoch luk a takto by som si poistil svoju luku pred spojenim.
Mne sa logicke zda ako jedina moznost pre zvysenie poctu sedliakov na danej luke postavenie sedliakov na oddelenych lukach a vzajomne spojenie. Tak to aj hrame, len som si nie isty, ci je to spravne.
Moj nazor je, ak na danej luke uz nejaky sedliak - moj alebo superov - stoji, nic sa tam nesmie postavit.

2. Ak postavim kartu so symbolom veze, ktora uzatvori superovi mesto alebo cestu, co ma vyssiu prioritu.
a. zajatie figurky a teda figurku zajmem a ziskam body aj za mesto rsp cestu
b. najskor sa vyhodnoti uzatvorenie mesta, cesty super ziska body, figurku si vezme a ja uz nemam koho zajat.
c. super ziska body za mesto ale figurku mu zajmem.

3. ak je postavena veza, a ja som na tahu mozem umiestnit svoju figurky do linie, pri ktorej sa figurky beru. Podla mna by to mozne bolo ale dasli hrac by mi ju zajal automaticky.

4. Zajate figurkjy sa daju aj vykupit, ale musim suhlasit s ponukou teda ziskam 6bodov super strati 6 alebo mozem odmietnut, lebo raz som protihracovi zajal takmer vsetky figurky a tak by som mal istu vyhru ale tym ze obetoval 6 bodov ziskal figurku spat a vlastne pre mna to bolo nevyhodne.

Este by som sa chcel spyatt na rozsirenie drak a princezna, zatial som nasiel iba negativne recenzie na to rozsirenie, ktore by ste mi okrem prveho rozsirenia, ktore idem prave kupit, este odporucili?

Dakujem
 
Vytvořeno 04.02.2011 ve 18:18 uživatelem Erumoico  odpovědět 
Re: Otazky
1. Ano, hrajete to správně

2. d) Žádná zmíněná možnost není správně, tohle je trochu sporná věc, která se už jednou řešila na diskuzi u Věže. Když jsem procházel pravidla, zjistil jsem toto: V základní hře píšou:
1. tažení a umístění kartičky
2. případné umístění figurky
3. pokud vznikla uzavřená oblast, ihned se oboduje
V pravidlech Věže je psáno, že zatýkán pomocí věže je alternativa k umstění fugurky a proto tedy můžeš zatknout soupeřovu figurku. Poté se teprve zjišťuje, zda je nějaká oblast uzavřena a oboduje se - pokud zde měl figurku pouze soupeř (a to jen jednu), pak tam teď není žádná a body nedostane nikdo. Nevím jak jsi přišel na to, že by ti zatčená figurka přinesla body za oblst, odkud jsi ji vzal.

3. V pravidlech se o žádném omezení nepíše, takže figurku tam určitě umístit můžeš, ale soupeř ti ji brát nemusí, pokud se mu to nevyplatí. Pokud chce samozřejmě ti ji zatknout může.

4. Z pravidel plyne, že hráč soupeř nemusí souhlasit s vykoupením figurky, co ovšem není jasné, jestli má právo si vybrat figurku, kterou chce, nebu soupeř vybere koho propustí. My to hrajeme tak, že když si vyměňujeme navzájem zatčené figurky, vybíráme koho propustíme a když soupeř chce jinou figurku, tak má smůlu. Pokud se ale rozhodnu zaplatit výkupné, sám si rozhodnu, koho vykoupím. Co mě ale zaráží je Tvá zmínka o 6 bodech. V pravidlech jsou přece jasně napsány 3 body, ne?

Co se týče 3. rozšíření, já sám jsem s ním spokojen a koupil jsem si jej jako první, ale obecně nejoblíbenější je 2. Kupci a stavitelé, které mohu vřele doporučit. Na něj se hledá negativní recenze dost těžko.

Uff, snad jsem Ti alespoň trochu pomohl a bude to teď jasnější, kdyžtak se neváhej dál vyptávat, vždy se najde někdo, kdo Ti rád odpoví.
 
Vytvořeno 06.02.2011 ve 23:42 uživatelem Roman07  odpovědět 
Re: Otazky
ahoj, dakujem za odpoved,pisal som aj na vydavatela hrya to su odpovede1.
1. Ano, ani svoji figurku nesmíte dát tam, kde už vaše figurka je.

2. Pokud umístíte dílek věže, tak nejdříve můžete zajmout figurku a až poté
probíhá případné vyhodnocení (Vždy na konci tahu, ve kterém se něco
uzavřelo).

3. Můžete tam figurku umístit, ale pokud někdo další přiloží další dílek
věže, figurku samozřejmě může zajmout. Takže je to na vás.

4. S tou výměnou nemusí tan kdo zajal figurky souhlasit. Já si v svém tahu
mohu kdykoli vykoupit své zajaté figurky od protihráčů za 3 body za figurku.
Protihráči s tím nemusí souhlasit.

a kupil som si prve rozsirenie hostince a katedraly ale planujem aj kupci a stavitele

a ja somsi tych 6 bodo pomylil s tromi myslel som to tak, ze ked ja dostanem tri
body a super mi ich da bodovy rozdiel je 6bodov.
 
Vytvořeno 11.02.2011 ve 09:32 uživatelem zuzka  odpovědět 
Rozšíření
Ahoj. Vím, že se na toto téma tady diskutovalo asi už víckrát,ale přeci jen se chci poradit. Carcassonne hrajeme už nějakou dobu, především s dětmi (8 a 10 let), máme základ + první dvě rozšíření + minirozšíření řeku a krále. Teď přemýšlíme, co dál - původně jsem chtěla pokračovat popořadě a koupit 3. rozšíření princezna a drak, ale co jsem se tady dočetla, je vhodné spíše při větším počtu hráčů a my hrajeme většinou tak tři. Ráda bych hru obohatila o další prvek - kdo má zkušenosti s více rozšířeními, můžete mi poradit, co by pro nás bylo tak nejlepší? Díky
 
Vytvořeno 11.02.2011 ve 17:52 uživatelem Erumoico  odpovědět 
Re: Rozšíření
Ahoj, když si vzpomenu na časy, kdy jsme měli právě tato rozšíření + 3.Princezna a drak, vybavují se mi nádherné chvíle, kdy jsme si hru všichni užívali. Ve hře je spousta měst a díky řece často vzniká 1 velká louka, takže je to úporný boj a hra je velmi zajímavá. Od té doby uplynulo už dost času a nyní mám téměř všechny rozšíření, ale tito hráči už Carcassone nemají moc rádi a ani vlastně pořádně nevím proč. Každopádně, mám-li zhodnotit zkušenosti při kombinaci více rozšíření, kde bylo i 3., tak nic moc. Těžko říct, zda to bylo hráči, nebo něčím jiným, ale když vybíráme jen některá rozšíření, když zrovna nemáme dost času, tak vybíráme spíše jiné.

Mezi ně patří téměř vždy Cult, siege and creativity, které se ovšem u nás neprodává. Dále jsme si velmi oblíbili Katapult (7), který vnáší do hry nový prvek, kdy nejde jen o taktiku, ale i o zručnost a to se líbí hlavně mladším hráčům, takže pro hru s dětmi myslím ideální volba.

Další rozšíření, o kterém bych možná uvažoval jsou Mosty a hrady (8.), které nabízejí nové taktické možnosti, ale systém bazarů působí dosti matoucím a nedotaženým dojmem, takže tohle rozšíření je trochu rozporuplné.

Poslední variantou bych označil 5. rozšíření: Opatství a starosta, které je velmi povedené, přidává do hry dost nového a mezi hráči patří rozhodně k těm lepším.

Takže za mě bych doporučil 5, nebo 7, ale nejlepší to vždycky bude komplet:D
 
Vytvořeno 05.12.2011 ve 23:43 uživatelem cartas  odpovědět 
Re: Rozšíření
Také bych byl rád, kdyby někdo ze zkušenějších poradil, které rozšíření je to nejlepší.

Jak to tak pročítám, tak první a druhé jsou vesměs doporučena. Ale co dál? Co by mělo být to třetí?

Zejména bych uvítal nějaké praktické zkušenosti s Opatstvím (5. rozšíření) a s Mosty (8. rozšíření) - o nich jsem toho moc nenašel.

Předem dík.
 
Vytvořeno 06.12.2011 ve 20:16 uživatelem Davides9  odpovědět 
Re: Rozšíření
Ja by som jednoznačne odporučil kupci a stavitelé a opatství a starosta. Mosty nekupuj, pokial nemáš viac rozšírení, až vtedy sa s nimi dá dobre hrať.
 
Vytvořeno 09.06.2011 ve 16:57 uživatelem Davides  odpovědět 
mini-rozšírenia
len otázku - sú mini-rozšírenia Carcassonne, ktoré sú na stránke boardgamegeek k dostaniu v českej centrále Mindoku (napríklad mor, tunel....)?
Sú k dostaniu aj rozšírenia k Agricole? Hlavne X-deck.
Diki za odpoveď :)
 
Vytvořeno 14.06.2011 ve 10:12 uživatelem Davides  odpovědět 
Re: mini-rozšírenia
prosim vas potrebujem to vedet kamarat ide do prahy pre jednu hru a chcel by som aj nejake to minirozsirenie. Je to surne tento tyzden tam uz pojde, pls skora odpoved, dakujem
 
Vytvořeno 15.06.2011 ve 07:27 uživatelem ikri  odpovědět 
Re: mini-rozšírenia
Podle mě rozšíření nekoupíš samostatně asi nikde, natož v Mindoku, vždyť je to cizojazyčné rozšíření. Bývají přílohou časopisů (např. Mor - Spielbox 6/2010) atd. Zkusila bych Ebay.
 
Vytvořeno 24.11.2011 ve 21:21 uživatelem hrazda  odpovědět 
Re: mini-rozšírenia
Na http://www.spielbox-shop.com/ je možnost si objednat Spielboxy s těmito rozšířeními. Objednával jsem to na konci října a začátkem minulého týdne mi to přišlo. Jediný problém jsou bankovní poplatky do Německa (platil jsem předem).
 
Vytvořeno 15.06.2011 ve 09:08 uživatelem pogo  odpovědět 
Re: mini-rozšírenia
Tato rozšíření bohužel opravdu vyšla exkluzivně v časopise Spielbox a není možné, ani pro MINDOK, se k nim jinou cestou dostat. S Agricolou je to jiné, tady jsou k dispozici kompletně české Z-deck, X-deck, Ő-deck a Č-deck.
 
Vytvořeno 04.09.2011 ve 16:11 uživatelem chipky  odpovědět 
hrac
som milovnikom hry carcassonne hral by som ju 24 hodin denne keby to slo.. chcel som sa zucastnit nejakeho turnaja ale nedari sa...tato hra patri medzi moje srdcovky ktore nevimenim za nic zatial mam len 2 rozsirenia v blizkej buducnosti idem kupit 3 a uz sa nan strasne tesim chcel by som mat nekedy vseky ostatnym hracom vrele odporucam
 
Vytvořeno 04.09.2011 ve 20:22 uživatelem Mirek-Usti  odpovědět 
informace
Pokud si přečteš na hlavní stránce v pravé části poslední přidané akce,tak je tam několik turnajů ve Tvé oblíbené hře.
 
Vytvořeno 27.10.2011 ve 14:26 uživatelem Andy636  odpovědět 
Novinky
Rok 2011
Škola(Mini-rozšírenie) - 2 kartičky, pravidla preložím neskôr
Fantóm - sú to priesvitný panáčikovia známi z jubilejnej edície, preklad neskôr
Kruhy v obilí, Mor a tunely(Stredné rozšírenie) - obsahuje to 3 skôr vydané rozšírenie, dokopy 16 kartičiek a ďalšie.

Ešte by som sa chcel pozastaviť u rozšírenia ktoré bolo potvrdené minulí rok na stránkach riograndegames.com - the Castle - falcon - expansion: Zatiaľ sa nič nedeje a hans im glueck nič neverejní, taktiež BGG, z čoho vyplýva že nebude.
 
Vytvořeno 27.10.2011 ve 14:31 uživatelem Andy636  odpovědět 
Re: Novinky
Zabudol som, v časopise SpielBox boli uverejnené prelepky panáčikov. Kto by chcel nájde ich tu:
http://cf.geekdo-images.com/images/pic1072242.jpg
P.S.:Dajú sa kúpiť v BGG Store
 
Vytvořeno 22.01.2012 ve 17:57 uživatelem Andy636  odpovědět 
Re: Novinky
Rok 2012
Kruhy v obilí, Mor a tunely = zverejnený obal, pravdepodobne veľké rozšírenie, zaujímavosťou je že "ikonkou" rozšírenia je most...
Hrad - Sokolie rozšírenie = rozšírenie pre Mesto, zatiaľ bol uverejnený obal, má to byť menšie rozšírenie a bude obsahovať sokolie hniezda a kaplnky

Mini-rozšírenia:
Trajekty
Lietadlá
Lupiči
Zlatý dol
Kúzelníci a čarodejnice
?Depešu? kráľa
 
Vytvořeno 24.01.2012 ve 10:23 uživatelem paulhunter  odpovědět 
Re: Novinky
ahoj, můžeš sem prosím hodit odkaz, odkud jsi zjistil tyto informace? Díky.
 
Vytvořeno 26.01.2012 ve 14:14 uživatelem Andy636  odpovědět 
Re: Novinky
Staré dobré BGG (boardgamegeek.com). V nasledujúcej správe nájdeš aj oficiálne vydanie v česku.
 
Vytvořeno 26.01.2012 ve 14:16 uživatelem Andy636  odpovědět 
Re: Novinky
Tu je obrázok nemeckého vydania:
http://cf.geekdo-images.com/images/pic1215586.jpg
 
Vytvořeno 24.01.2012 ve 11:25 uživatelem pogo  odpovědět 
6 minirozšíření v české verzi od MINDOKu
Na letošní rok se chystá soubor šesti minirozšíření - pracovní názvy jsou Zlaté doly, Dopisy, Mág a čarodějnice, Loupežníci, Přívozy, Létající stroje. Jedná se o krabičky velikosti hrabě a dalších již existujících rozšíření. V každém bude jako bonus ještě jedna kartička ze sedmého minirozšíření "Kruhy v obilí". Předpokládané vydání je někde kolem poloviny roku. Další informace budou následovat.
 
Vytvořeno 27.01.2012 ve 09:45 uživatelem paulhunter  odpovědět 
Re: 6 minirozšíření v české verzi od MINDOKu
hrubý odhad termínu vydání je duben 2012 (mail od mindoku)
 
Vytvořeno 27.01.2012 ve 10:52 uživatelem paulhunter  odpovědět 
Re: 6 minirozšíření v české verzi od MINDOKu
"Létající stroje" - figurky mohou létat na jiné kartičky, ale kde přistanou není známo.

"Dopisy / Depeše" - hráči dostanou na počítadlo bodů novou figurku, se kterou můžou získávat body.

"Přívozy" - s přívozy můžete propojovat cesty s přístavy.

"Zlaté doly" - Zlaté doly sbírají kousky zlata. Čím víc jich máte, tím větší mají hodnotu.

"Čaroděj (Mág) a čarodějnice: Díky čarodějovi získáváte více bodů, zatímco čarodějnice je snižuje na polovinu.

"Loupežníci (Zloději)" - S loupežníkem můžeš získávat jiného hráče.
 
Vytvořeno 27.01.2012 ve 10:53 uživatelem paulhunter  odpovědět 
Re: 6 minirozšíření v české verzi od MINDOKu
S loupežníkem můžeš získávat body jiného hráče. *

Jinak informace z BGG.
 
Vytvořeno 30.01.2012 ve 21:20 uživatelem paulhunter  odpovědět 
Re: 6 minirozšíření v české verzi od MINDOKu
na BGG jsou už pravidla (pouze textová) ke každému minirozšíření + popis, co bude obsahovat každá krabička. Zatím nejsou dostupné žádné obrázky.

Zítra to možná přeložím, ať z toho něco mají i neagličtináři (nebo němčináři), ale pokud byste měli někdo čas, tak to klidně můžete přeložit i vy.
 
Vytvořeno 11.02.2012 ve 18:44 uživatelem Andy636  odpovědět 
Re: 6 minirozšíření v české verzi od MINDOKu
Preklad síce neposkytnem ale na BGG sú už obr.:
http://cf.geekdo-images.com/images/pic1226251.jpg
http://cf.geekdo-images.com/images/pic1226258.jpg
http://cf.geekdo-images.com/images/pic1226252.jpg
http://cf.geekdo-images.com/images/pic1226254.jpg
http://cf.geekdo-images.com/images/pic1226256.jpg
http://cf.geekdo-images.com/images/pic1226257.jpg
 
Vytvořeno 11.02.2012 ve 18:49 uživatelem Andy636  odpovědět 
Re: 6 minirozšíření v české verzi od MINDOKu
Až teraz som si všimol - kartičky kruhy v obilí z týchto 6 mini-rozšírení neodpovedajú tým z samostatného mini. (umiestnenie tých polí je inde takže je to skôr doplnok ku kruhom)
 
Vytvořeno 16.04.2012 ve 08:33 uživatelem cartas  odpovědět 
Re: 6 minirozšíření v české verzi od MINDOKu
duben 2012 v Německu nebo u Mindoku? Aneb kdy budou tato minirozšíření dostupná u Mindoku?
 
Vytvořeno 11.03.2012 ve 17:07 uživatelem Chubbop  odpovědět 
Všechna rozšíření
Zdravím. Zajímalo by mě jestli je Carcassonne hratelný se všemi rozšířeními zároveň nebo jestli spolu některé rozšíření nejdou. Díky moc.
 
Vytvořeno 18.03.2012 ve 16:57 uživatelem paulhunter  odpovědět 
Re: Všechna rozšíření
ahoj, všechna rozšíření lze hrát pohromadě - akorát u rozšíření Král, hrabě a řekla se rozhodneš, jestli budeš hrát s Řekou nebo Hrabětem.

Jinak ale moc nedoporučuji hrát se všemi rozšířeními naráz, ale spíše vybrat vždycky některé a různě to kombinovat podle toho, co tě bude bavit.
 
Vytvořeno 04.08.2012 ve 15:47 uživatelem jan kanoki  odpovědět 
daji se dokoupit?
dobry den chtěl bych se zeptat,jestli se daji dokoupit figurky od zakladni hry Carcassonne v Ostrave?
A jestli ano tak za jakou cenu. předem děkkuji.
 
Vytvořeno 08.08.2012 ve 11:09 uživatelem pogo  odpovědět 
Re: daji se dokoupit?
Nevím o tom, že by se daly dokoupit, ale pokud máte hru doma a nějaké figurky se vám ztratily, vydavatelství MINDOK poskytuje náhradní díly zdarma. Ozvěte se na info(zavináč)mindok.cz.
 
Vytvořeno 14.09.2012 ve 07:12 uživatelem lucka  odpovědět 
Hodnocení
Já jsem si tuto hru koupila na těchto stránkách v aukci a jsem s ní nadmíru spokojena.Vždy se u ní sejdeme celá rodina, což se tak često nestávalo.také bych chtěla říci že ta hra je tak lehká že vysvětlení pravidel zabere ani ne 5 minut a nachystanou ji máte také za tak krátký čas.Tato hra je skvělá a všem ji doporučuji.
 
Vytvořeno 15.12.2012 ve 13:42 uživatelem tom  odpovědět 
Zaslání návodu
Prosím o zaslání návodu hry Carcassonne Děkuji
 
Vytvořeno 17.12.2012 ve 13:17 uživatelem dilli  odpovědět 
Re: Zaslání návodu
Stáhni si ho zde: http://www.hrajeme.cz/Hrajeme/Files/Carcassonnepravidla+vodoznak.pdf
 
Vytvořeno 11.01.2013 ve 19:12 uživatelem miwinkaa  odpovědět 
Kvalitní zábava na dlouhé zimní večery
Minulý rok jsme se s přítelem shodli na tom, že je potřeba mít taky doma nějakou zábavu na dlouhé zimní večery, když vás omrzí kino, plavecký bazén a pod. Po poradě s mnoha přáteli, a posléze i při vlastním prvotním zkušení jsme se do této hry zamilovali. I když po jistém čase přítelovo prvotní nadšení začalo pozvolna opadat, když neustále prohrával. I tak jsme rádi, za tuto hru.
Velmi mile nás překvapila variabilita hry, v každém kole se vše děje jinak. Druhá věc, co nás též velmi mile překvapila, byla snadná schopnost převozu. Do plechové krabičky od čajů se nám vešly všechny destičky i figurky a nebyl tak problém si hru odvézt i za hranice na dovolenou, kde i ostatní čeští sousedi z kempu se k nám postupně začali sem tam přidružovat a hrát s námi tuto hru.
Hře snad ani nemám co vytknout. Příjemné zpestření. Doporučila bych ji ovšem spíše možná snad i starším generacím. S dětmi ve věku 12ti let jsme moc nepochodili, ovšem ti starší se nechali snadno a rádi zlákat.
 

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořit nový příspěvek
Zpět na stránku hru
 
© MindOK 2002 - 2009 | design Továrna | development SoftGate  | XML rozhraní | RSS |