Hledat
Podrobné vyhledávání her
Najděte si spoluhráče
 | Úvod  | Přehled her  | Články  | Kontakt  | 
Uživatel: nepřihlášen      Budeme rádi, když nám pošlete váš názor či připomínku.
 Nastavení webu: Inzerce

Diskuzní příspěvky

Diskuze na téma 'hra Carcassonne - základní hra' obsahuje 157 příspěvků. Poslední příspěvek vytvořil dne 11.01.2013 v 19:12 uživatel miwinkaa.

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořeno 25.01.2006 ve 21:06 uživatelem Alfons  odpovědět 
dotaz k pravidlům
Někdy se mi stane, že dostanu kostel s cestou, ale můžu ho přiložit jenom k cestě, kterou tím uzavřu. A já se ptám. Musí se mi počítat cesta a tím ztrácím nárok na obsazení kostela, nebo si můžu obsadit kostel a cestu nepočítat. kdo ví, ať odpoví. Jinak jsem nadchl další kamarády, ja to super hra.
Dík za odpověď!!!
 
Vytvořeno 26.01.2006 ve 19:03 uživatelem NIK  odpovědět 
Re: dotaz k pravidlům
když si to dáž na kostel tak se ti počíta enom kostel tak sem to ja pochopil
 
Vytvořeno 10.02.2007 ve 23:43 uživatelem PetrBa  odpovědět 
Re: dotaz k pravidlům
Samozřejmě umístit můžeš jenom jednu figurku v jednom tahu. Pokud dáš panáka na klášter, máš mnicha, pokud ho dáš na cestu tak zloděje. Body za obojí můžeš brát jen v případě, že jsi měl cestu předtím obsazenou. Petr Bašanda.
 

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořit nový příspěvek
Zpět na stránku hru
 
© MindOK 2002 - 2009 | design Továrna | development SoftGate  | XML rozhraní | RSS |