Hledat
Podrobné vyhledávání her
Najděte si spoluhráče
 | Úvod  | Přehled her  | Články  | Kontakt  | 
Uživatel: nepřihlášen      Budeme rádi, když nám pošlete váš názor či připomínku.
 Nastavení webu: Inzerce

Diskuzní příspěvky

Diskuze na téma 'hra Carcassonne - základní hra' obsahuje 157 příspěvků. Poslední příspěvek vytvořil dne 11.01.2013 v 19:12 uživatel miwinkaa.

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořeno 25.12.2006 ve 12:06 uživatelem Cobra  odpovědět 
Dotaz k rozšíření
Mám dotaz, který bych rád měl zotpovězený. Když dám obra (velkého paňáčka) do kostela a on se obestaví kolem dokola kartičkami, dostanu za něj devět nebo osmnáct bodů? (Dotaz mého bratra)
 
Vytvořeno 08.01.2007 ve 11:03 uživatelem murphy  odpovědět 
Re: Dotaz k rozšíření
za obra se NIKDY neinkasuje double. slouží jen pro potřeby početní převahy
 
Vytvořeno 12.02.2007 ve 22:30 uživatelem Ajfel  odpovědět 
Re: Dotaz k rozšíření
Přesně tak
 
Vytvořeno 06.12.2011 ve 09:55 uživatelem cartas  odpovědět 
Re: Dotaz k rozšíření
V pravidlech je ale výslovně napsáno: Při bodování má "obr" v příslušné krajině (na cestě, ve městě, na louce) dvojnásobnou hodnotu (počítá se jako dvě figurky).

Takže zcela chápu původní dotaz a já si to vykládám tak, že i v klášteru by měl obr dostat double, tj. 18 bodů.

Prosím opravte mě, pokud se pletu.
 
Vytvořeno 06.12.2011 ve 15:52 uživatelem dilli  odpovědět 
Re: Dotaz k rozšíření
Při bodování má "obr" v příslušné krajině (na cestě, ve městě, na louce) dvojnásobnou hodnotu (počítá se jako dvě figurky).

"Dvojnásobnou hodnotu" se neváže na získávání vítězných bodů. Jde jenom o to, kdo za cestu, město, louku body získá. Tam je obr za dva panáčky - to je ta dvojnásobná hodnota. Až zjistíšm kdo cestu, město, louku vlastní, získá majitel vítězné body klasickým způsobem.
 
Vytvořeno 07.12.2011 ve 09:09 uživatelem cartas  odpovědět 
Re: Dotaz k rozšíření
Tak teď je to jasné - děkuji.
 

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořit nový příspěvek
Zpět na stránku hru
 
© MindOK 2002 - 2009 | design Továrna | development SoftGate  | XML rozhraní | RSS |