Hledat
Podrobné vyhledávání her
Najděte si spoluhráče
 | Úvod  | Přehled her  | Články  | Kontakt  | 
Uživatel: nepřihlášen      Budeme rádi, když nám pošlete váš názor či připomínku.
 Nastavení webu: Inzerce

Diskuzní příspěvky

Diskuze na téma 'hra Carcassonne - základní hra' obsahuje 157 příspěvků. Poslední příspěvek vytvořil dne 11.01.2013 v 19:12 uživatel miwinkaa.

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořeno 30.12.2007 ve 17:04 uživatelem rado  odpovědět 
pravidlá
môzem postaviť dva alebo viac kláštorov vedľa seba
 
Vytvořeno 30.12.2007 ve 19:02 uživatelem REM  odpovědět 
Re: pravidlá
A proč bys nemohl? Žádným pravidlům to neodporuje.
 
Vytvořeno 08.01.2008 ve 13:54 uživatelem mato  odpovědět 
Re: pravidlá
??????????! čože,neni pravda,na 1.strane sa píše že kláštory na seba NENADVEZUJú
 
Vytvořeno 11.01.2008 ve 16:08 uživatelem Cholerus  odpovědět 
Re: pravidlá
Už v týdnu jsem si všiml toho, že tvrdíš, že kláštery nemohou být vedle sebe. REM reagoval, ale já jsem tedy vyčkal, než se dostanu domů k pravidlům a věta o které mluvíš: "Kláštery na sebe nenavazují" je myšlena jinak než si jí vykládáš. Je to myšleno, že žádné 2 kláštery nejsou spojené, i kdyby byli vedle sebe a je možné narozdíl od spojené cesty, města či louky vždy umístit mnicha. Snad je ti to nyní jasnější a stačí Ti toto mé vysvětlení.
 
Vytvořeno 15.01.2008 ve 14:06 uživatelem mato  odpovědět 
Re: pravidlá
už som to pochopil mama ma doplietla
 
Vytvořeno 08.01.2008 ve 13:48 uživatelem mato  odpovědět 
Re: pravidlá
bohužial,nie
 
Vytvořeno 08.01.2008 ve 15:57 uživatelem REM  odpovědět 
Re: pravidlá
Nemáš pravdu. To že kláštery na sebe nenavazují nesouvisí s tím, jestli postavím dva kláštery vedle sebe. Jestliže je klášter obklopen loukou, pak mohu hned vedle kláštera postavit druhý klášter obklopený loukou. A jestliže jsou oba moje, pak je to i navíc pro mne výhodné, protože si vzájemně poskytují bodovací kartičku pro uzavření. Jestliže mám dva kláštery s cestou pak je můžu vedle sebe postavit a spojit je cestou. Rozhodně to není proti pravidlům. Hraji Carcassonne už několik let. Je pravda, že jsem se do pravidel už nějaký ten rok nepodíval a je také pravda, že teď momentálně nemám pravidla u sebe a že jsem teď jen listoval v pravidlech po webu, ale o tom, že by kláštery nemohly stát vedle sebe není nikde ani slovo. Pokud na sebe navazuje krajina, pak není důvod proč by nemohly stát vedle sebe. Hned jak přijdu domů, tak si vezmu originál pravidla a pokud tam bude explicitní zmínka o tom že kartička s klášterem se nesmí položit vedle kartičky s jiným klášterem, pak se ti tady veřejně omluvím.
 
Vytvořeno 08.01.2008 ve 17:36 uživatelem mato  odpovědět 
Re: pravidlá
Vytvořeno 28.11.2006 ve 08:16 uživatelem Robert
Pravidla
Ahojte,

Vcera sme s manzelkou kupili zakladny Carcassonne na spestrenie dlhych zimnych vecerov. Mam trochu nejasno v krabicovych pravidlach a pravidlach na nete. V pravidlach, ktore sme dostali v krabici:

1. sa "male mesto" hodnoti dvoma bodmi, na nete som vsak nasiel poznamku ze toto pravidlo uz neplati a aj "male mesto" sa hodnoti standardne, cize hrac za to dostane 4 body.

2. v krabicovej verzii sa na konci pocita za kazde mesto, ktore je v kontakte s lukou na ktorej je sedliak 3 body, na anglickych serveroch sa vsak hovori o 4 bodoch.

Ako to hrate vy?

Robo


pozri návod, to čo je hore je ukážka že na nete píšu bludi



môžem sa spítat v ktorom rozšírení bi som nasiel obra?


mám zatial len základnú verziu Carcassonne iba 2 tíždne
 

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořit nový příspěvek
Zpět na stránku hru
 
© MindOK 2002 - 2009 | design Továrna | development SoftGate  | XML rozhraní | RSS |