Hledat
Podrobné vyhledávání her
Najděte si spoluhráče
 | Úvod  | Přehled her  | Články  | Kontakt  | 
Uživatel: nepřihlášen      Budeme rádi, když nám pošlete váš názor či připomínku.
 Nastavení webu: Inzerce

Diskuzní příspěvky

Diskuze na téma 'hra Carcassonne - základní hra' obsahuje 157 příspěvků. Poslední příspěvek vytvořil dne 11.01.2013 v 19:12 uživatel miwinkaa.

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořeno 01.04.2008 ve 13:34 uživatelem pimpa  odpovědět 
Pravidla k rozšíření "Věže"
Prosím o upřesnění pravidel k rozšíření věže. Nemužeme se s kamarády shodnout nad výkladem pravidel. Lze položit dřevěnou kostičku se základem věže vždy když položím jakoukoliv kartičku krajiny ( a nepokládám rytíře či jinou figurku), nebo pouze v případě položení kartičky na které je nakreslen základ věže? A jak je to s rytířem, který se dává na věž pro její blokování? Může se na věž položit jen v případě přiložení kartičky se základy věže, nebo kdykoliv, když nepokládám jinou figurku? Díky za včasnou odpověď Pimpa
 
Vytvořeno 01.04.2008 ve 17:19 uživatelem REM  odpovědět 
Re: Pravidla k rozšíření "Věže"
A četli jste vůbec pravidla ? Cituji pravidla:"Stejně jako v základní hře si hráč, který je na tahu, vylosuje jednu kartu krajiny a přiloží ji k ostatním již dříve přiloženým. Stejná pravidla platí beze změny i pro nové karty krajiny. Poté, co hráč přiloží kartu krajiny má 4 MOŽNOSTI:
1)Hráč může použít veškeré možnosti popsané v pravidlech základní verze či předchozích rozšíření ....
NEBO MŮŽE VYUŽÍT JEDNU ZE TŘÍ NOVÝCH MOŽNOSTÍ
2)Umístit jeden ze svých dílků věže na KTEROUKOLIV kartu krajiny se základy věže.
3)Umístit jeden ze svých dílků věže na KTEROUKOLIV již rozestavěnou věž.
4)Umístit jednu svoji figurku KTEROUKOLIV věž a tím zabránit další stavbě této věže." - konec citátu. Myslím že je vše jasné! Vidíš někde v pravidlech omezení, že všechny tyhle možnosti platí jen tehdy když se přikládá ZROVNA kartička se základy věže??? Žádné takové omezení tam NENÍ !!! A takové omezení by bylo i nesmyslné - poslední tažená kartička se základy věže by podle tvých pravidel mohla mít jen jedno patro a pak už by byl stop stav s rozšiřováním věží, bez ohledu na to kolik dílů věží hráči ještě mají v ruce a můžou použít!
 

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořit nový příspěvek
Zpět na stránku hru
 
© MindOK 2002 - 2009 | design Továrna | development SoftGate  | XML rozhraní | RSS |