Hledat
Podrobné vyhledávání her
Najděte si spoluhráče
 | Úvod  | Přehled her  | Články  | Kontakt  | 
Uživatel: nepřihlášen      Budeme rádi, když nám pošlete váš názor či připomínku.
 Nastavení webu: Inzerce

Diskuzní příspěvky

Diskuze na téma 'hra Carcassonne - základní hra' obsahuje 157 příspěvků. Poslední příspěvek vytvořil dne 11.01.2013 v 19:12 uživatel miwinkaa.

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořeno 14.01.2011 ve 12:27 uživatelem Roman07  odpovědět 
Otazky
Mal by som par otazok na hru Carcassone, zatial mam zakupenu iba zakladnu verziu a rozsirenie veze.
1. Sedliaci sa nemozu stavat na obsadenu luku, znamena to aj to, ze ak mam nejaku luku uz obsadenu iba mojim sedliakom (teda nie je obsadena sedliakom ziadneho protihraca), tak ani tam uz nemozem pridat dalsieho sedliaka, mohlo by sa stat ze mi hrozi spojenie dvoch luk a takto by som si poistil svoju luku pred spojenim.
Mne sa logicke zda ako jedina moznost pre zvysenie poctu sedliakov na danej luke postavenie sedliakov na oddelenych lukach a vzajomne spojenie. Tak to aj hrame, len som si nie isty, ci je to spravne.
Moj nazor je, ak na danej luke uz nejaky sedliak - moj alebo superov - stoji, nic sa tam nesmie postavit.

2. Ak postavim kartu so symbolom veze, ktora uzatvori superovi mesto alebo cestu, co ma vyssiu prioritu.
a. zajatie figurky a teda figurku zajmem a ziskam body aj za mesto rsp cestu
b. najskor sa vyhodnoti uzatvorenie mesta, cesty super ziska body, figurku si vezme a ja uz nemam koho zajat.
c. super ziska body za mesto ale figurku mu zajmem.

3. ak je postavena veza, a ja som na tahu mozem umiestnit svoju figurky do linie, pri ktorej sa figurky beru. Podla mna by to mozne bolo ale dasli hrac by mi ju zajal automaticky.

4. Zajate figurkjy sa daju aj vykupit, ale musim suhlasit s ponukou teda ziskam 6bodov super strati 6 alebo mozem odmietnut, lebo raz som protihracovi zajal takmer vsetky figurky a tak by som mal istu vyhru ale tym ze obetoval 6 bodov ziskal figurku spat a vlastne pre mna to bolo nevyhodne.

Este by som sa chcel spyatt na rozsirenie drak a princezna, zatial som nasiel iba negativne recenzie na to rozsirenie, ktore by ste mi okrem prveho rozsirenia, ktore idem prave kupit, este odporucili?

Dakujem
 
Vytvořeno 04.02.2011 ve 18:18 uživatelem Erumoico  odpovědět 
Re: Otazky
1. Ano, hrajete to správně

2. d) Žádná zmíněná možnost není správně, tohle je trochu sporná věc, která se už jednou řešila na diskuzi u Věže. Když jsem procházel pravidla, zjistil jsem toto: V základní hře píšou:
1. tažení a umístění kartičky
2. případné umístění figurky
3. pokud vznikla uzavřená oblast, ihned se oboduje
V pravidlech Věže je psáno, že zatýkán pomocí věže je alternativa k umstění fugurky a proto tedy můžeš zatknout soupeřovu figurku. Poté se teprve zjišťuje, zda je nějaká oblast uzavřena a oboduje se - pokud zde měl figurku pouze soupeř (a to jen jednu), pak tam teď není žádná a body nedostane nikdo. Nevím jak jsi přišel na to, že by ti zatčená figurka přinesla body za oblst, odkud jsi ji vzal.

3. V pravidlech se o žádném omezení nepíše, takže figurku tam určitě umístit můžeš, ale soupeř ti ji brát nemusí, pokud se mu to nevyplatí. Pokud chce samozřejmě ti ji zatknout může.

4. Z pravidel plyne, že hráč soupeř nemusí souhlasit s vykoupením figurky, co ovšem není jasné, jestli má právo si vybrat figurku, kterou chce, nebu soupeř vybere koho propustí. My to hrajeme tak, že když si vyměňujeme navzájem zatčené figurky, vybíráme koho propustíme a když soupeř chce jinou figurku, tak má smůlu. Pokud se ale rozhodnu zaplatit výkupné, sám si rozhodnu, koho vykoupím. Co mě ale zaráží je Tvá zmínka o 6 bodech. V pravidlech jsou přece jasně napsány 3 body, ne?

Co se týče 3. rozšíření, já sám jsem s ním spokojen a koupil jsem si jej jako první, ale obecně nejoblíbenější je 2. Kupci a stavitelé, které mohu vřele doporučit. Na něj se hledá negativní recenze dost těžko.

Uff, snad jsem Ti alespoň trochu pomohl a bude to teď jasnější, kdyžtak se neváhej dál vyptávat, vždy se najde někdo, kdo Ti rád odpoví.
 
Vytvořeno 06.02.2011 ve 23:42 uživatelem Roman07  odpovědět 
Re: Otazky
ahoj, dakujem za odpoved,pisal som aj na vydavatela hrya to su odpovede1.
1. Ano, ani svoji figurku nesmíte dát tam, kde už vaše figurka je.

2. Pokud umístíte dílek věže, tak nejdříve můžete zajmout figurku a až poté
probíhá případné vyhodnocení (Vždy na konci tahu, ve kterém se něco
uzavřelo).

3. Můžete tam figurku umístit, ale pokud někdo další přiloží další dílek
věže, figurku samozřejmě může zajmout. Takže je to na vás.

4. S tou výměnou nemusí tan kdo zajal figurky souhlasit. Já si v svém tahu
mohu kdykoli vykoupit své zajaté figurky od protihráčů za 3 body za figurku.
Protihráči s tím nemusí souhlasit.

a kupil som si prve rozsirenie hostince a katedraly ale planujem aj kupci a stavitele

a ja somsi tych 6 bodo pomylil s tromi myslel som to tak, ze ked ja dostanem tri
body a super mi ich da bodovy rozdiel je 6bodov.
 

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořit nový příspěvek
Zpět na stránku hru
 
© MindOK 2002 - 2009 | design Továrna | development SoftGate  | XML rozhraní | RSS |