Hledat
Podrobné vyhledávání her
Najděte si spoluhráče
 | Úvod  | Přehled her  | Články  | Kontakt  | 
Uživatel: nepřihlášen      Budeme rádi, když nám pošlete váš názor či připomínku.
 Nastavení webu: Inzerce

Diskuzní příspěvky

Diskuze na téma 'hra Jambo' obsahuje 149 příspěvků. Poslední příspěvek vytvořil dne 24.11.2011 v 21:42 uživatel HankaN.

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořeno 16.10.2008 ve 17:05 uživatelem cangoore  odpovědět 
vyvolavac a saman
ja by som mal otazku k tomu vyvolavacovi,,, mozem ho zahrat ked super hra napr clun a odhadzuje kartu zbozi? a ja tym vyvolavacom tu odhodenu kartu chcem zobrat??? alebo mozem pouzit vyvolavaca len ked protihrac kartou zbozi nakupuje a predava zbozi, a druha otazka,,, ked mam v stanku obsadene vsetky miesta a pouzijem samana, saman mi dovoli vymenit zbozi a,, musim znova platit za obsadenie posledneho miesta 2 zlataky???? a tretia otazka,,, mam na ruke dvoch muzov so vzdalene zeme,,, ked ich pouzijem v jednom tahu oboch,, nakupujem a predavam potom +4 -4 alebo to tak neplati a stale je to len +2 -2 zlataky,, dik.
 
Vytvořeno 16.10.2008 ve 18:00 uživatelem cahous  odpovědět 
Re: vyvolavac a saman
1) to podle me mozne neni..nejedna se o zahrani karty zbozi (jak je napsano u vyvolavace), ale o vyuziti karty clunu, takze ho pouzit nesmis..my navic odhazujeme karty skryte, takze u nas to nepripada v uvahu vubec
2) nevidim duvod, proc za to platit..pouze menis zetony a neobsazujes posledni volne pole
3)proc bys to delal? moudry muz se vztahuje na vsechny obchody v danem kole, takze za jednoho moudreho muze vydelas klidne +6 zlataku v jednom kole a druheho moudreho muzes vyuzit jindy
 
Vytvořeno 17.10.2008 ve 16:55 uživatelem cangoore  odpovědět 
Re: vyvolavac a saman
dik za odpovede ,,, mam este jednu otazku , ked hrac zahra zasoby, tak kartu zasoby, ktoru najde v balicku ukaze protihracovi? aby mu dokazal ze si naozaj bere zasoby, alebo mu ju ukazat nemusi
 
Vytvořeno 19.10.2008 ve 20:33 uživatelem cahous  odpovědět 
Re: vyvolavac a saman
My si duverujeme, takze neukaujeme. Ale teoreticky by se asi ukazovat melo:-)
 
Vytvořeno 18.12.2008 ve 11:40 uživatelem kaibab  odpovědět 
Re: vyvolavac a saman
Ad 3) Hru jsem jeste nehral, zatim si ujasnuji pravidla. Zdublovani Moudreho muze podle meho neni nikde v pravidlech reseno (ale neni to ani zakazano). Dovedu si predstavit situaci, kdy to muze byt vyhodne, napr.: Mam urcity "dostatecny" naskok ve valounech, treba jenom 1 kartu zbozi, prodejem za +4 bych dosahl 60 valounu ihned v tomto tahu, pokud bych naopak Moudre muze rozdelil do 2 tahu, tak mezitim uz bude hrat souper a situace se muze diametralne zmenit.
 
Vytvořeno 18.12.2008 ve 14:58 uživatelem cangoore  odpovědět 
Re: vyvolavac a saman
mam na ruke dvoch mudrych muzov a dve rovnake karty zbozi 5/12 , teda zahram najprv tych muzov oboch a potom kupim/predam zbozi a ziskam 15 zlatakov za 4 akcie a to je dost si myslim ,, pri kupe a predaji bez mudreho muza ziskam 7 zlatakov, ked pouzijem jedneho muza ziskam 11 zlatakov , osobne sa mi tato situacia stala uz dva krat a kedze JA nerad prehravam, hrame to takto, aby som mal viac zlatych valounov
 
Vytvořeno 18.12.2008 ve 17:05 uživatelem kaibab  odpovědět 
Re: vyvolavac a saman
Jasne, dalsi dobry priklad. Akorat me napada: Jak by se resilo, kdyz ten double pouziju pri nakupu zetonu za 3? Pak ta transakce vychazi na -1, tedy bych za nakup zbozi mel jeste jeden valoun dostat. :-) Proste na toto mel tvurce pravidel asi pamatovat a jednoznacne povolit/zakazat.
 
Vytvořeno 18.12.2008 ve 17:54 uživatelem cangoore  odpovědět 
Re: vyvolavac a saman
no a toto je ten dovod / -1 / za kupu, preco som sa to tu spytal, lebo logicky ked nieco kupujem, by som nemal zato nieco dostat, ale dat. aj ked v dnesnej svetovej krize to mozne asi je. Ja to berem ako dotaciu z EU fondov pre afriku a preto ked ten jeden valoun mam dostat za kupu zbozi vobec neprotestujem, ba naopak, je to moja obchodnicka sikovnost
 

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořit nový příspěvek
Zpět na stránku hru
 
© MindOK 2002 - 2009 | design Továrna | development SoftGate  | XML rozhraní | RSS |