Hledat
Podrobné vyhledávání her
Najděte si spoluhráče
 | Úvod  | Přehled her  | Články  | Kontakt  | 
Uživatel: nepřihlášen      Budeme rádi, když nám pošlete váš názor či připomínku.
 Nastavení webu: Inzerce

Diskuzní příspěvky

Diskuze na téma 'hra Jambo' obsahuje 149 příspěvků. Poslední příspěvek vytvořil dne 24.11.2011 v 21:42 uživatel HankaN.

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořeno 29.12.2008 ve 09:09 uživatelem karel  odpovědět 
přesun zboží mezi stánky a moudrý muž z cizí země
Měl bych dva dotazy k pravidlům:
a) předpokládám, že zboží můžu mezi svými stánky kdykoliv přesouvat libovolně. Je to tak?
b) jak se postupuje, když v jednom kole zahraji zároveň karty "moudrý muž", "tanečnice" a "portugalec". Dostanu i za tanečnici a portugalce o dva zl. více?
děkuji.
 
Vytvořeno 29.12.2008 ve 09:28 uživatelem cahous  odpovědět 
Re: přesun zboží mezi stánky a moudrý muž z cizí země
a) Jak to myslis? Jestli si z velkeho stanku muzes presunout kozesinu do maleho stanku? No jasne, proc bys nemohl:-)
b) Moudry muz se vztahuje pouze na nakupy a prodeje zbozi. Portugalec je jen jakasi vymena zbozi za zlato, takze na nej se nevztahuje. Tanecnice umoznuje PRODEJ libovolneho zbozi, takze na ni se MM vztahuje.
 
Vytvořeno 29.12.2008 ve 10:36 uživatelem zeppelin  odpovědět 
Re: přesun zboží mezi stánky a moudrý muž z cizí země
a) suhlasim, presuvat mozes kam chces ...
b) podla mna plati len pre zbozie, Tanecnica sama o sebe prodej zbozi len zjednodusuje ale pre jej realizaciu potrebuje opat kartu pre prodej zbozi ... Cize podla mna moudry muz sa vztahuje vyhradne na nakupy a prodej zbozi, samozrejme nevylucuje vyuzit aj moznosti inych kariet, ktore samotny nakup alebo predaj zjednodusuju a pod.
 
Vytvořeno 29.12.2008 ve 11:02 uživatelem cahous  odpovědět 
Re: přesun zboží mezi stánky a moudrý muž z cizí země
Souhlasim. Samozrejme, ze pokud pouzijes karty - Moudry muz, Tanecnice + karta zbozi, tak inkasujes +2 zlataky za tu kartu zbozi. Asi byl dotaz (i moje odpoved) nevhodne formulovan, ale myslime vsichni 3 to same:-)
 

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořit nový příspěvek
Zpět na stránku hru
 
© MindOK 2002 - 2009 | design Továrna | development SoftGate  | XML rozhraní | RSS |