Hledat
Podrobné vyhledávání her
Najděte si spoluhráče
 | Úvod  | Přehled her  | Články  | Kontakt  | 
Uživatel: nepřihlášen      Budeme rádi, když nám pošlete váš názor či připomínku.
 Nastavení webu: Inzerce

Diskuzní příspěvky

Diskuze na téma 'hra Arkham Horror' obsahuje 40 příspěvků. Poslední příspěvek vytvořil dne 07.01.2012 v 01:46 uživatel twix.

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořeno 22.06.2007 ve 07:37 uživatelem alonsanfan  odpovědět 
Český neoficiální překlad pravidel
Upozorňuji všechny hráče na první český neoficiální překlad pravidel, který jsem objevil na netu. Poděkovat můžete Merlinovi.
http://boardgamegeek.com/fileinfo/22924
 
Vytvořeno 01.01.2008 ve 15:49 uživatelem Delpiero  odpovědět 
Re: Český neoficiální překlad pravidel
Ten odkaz už bohužel nefunguje.
Prosím bylo by možné ty pravidla v češtině někde sehnat? Rád bych si tu hru koupil, ale je v angličtině.
Dík moc
 
Vytvořeno 30.01.2008 ve 12:19 uživatelem Kadaver  odpovědět 
Re: Český neoficiální překlad pravidel
Ty pravidla se normálně dají stáhnout na BoardGameGeeku na stránce téhle hry v sekci Files. Pokud ale neovládá alespoň někdo z Tvé hrací skupinky angličtinu, tak tuhle hru nedoporučuji kupovat, protože má na kartách hromadu anglického textu, takže česká pravidla Ti nepomůžou. Jestli se ale najde ve vaší skupince alespoň jeden anglicky schopný člověk, tak to bohatě stačí, protože je to kooperativní hra, takže vám může klidně všechny karty překládat a hra se tím nijak nenaruší.
 
Vytvořeno 02.02.2008 ve 09:45 uživatelem Kadaver  odpovědět 
Re: Český neoficiální překlad pravidel
Omlouvám se, ale vypadá to, že česká pravidla už z BGG zmizela. Hru do ČR distribuuje ADC Blackfire a na jejich e-shopu je ta hra ke koupi s českými pravidly, ale zbytek hry je stále v angličtině. Stále ale platí to, co jsem říkal minule, pokud nedokážete anglicky přečíst pravidla, tak bych hru nekupoval, protože pravidla jsou to nejmenší. Hra obsahuje hromadu karet a na všech jsou veškeré texty anglicky.
 
Vytvořeno 27.07.2008 ve 15:55 uživatelem sydo  odpovědět 
Hledám hráče
Hledám hráče AH, kteří by byli ochotni mě pozvat na jednu hru. Arkham horror mě zaujal, jelikož jsem velkým fandou Lovecrafta, ale nevím, jestli by bavila i mou skupinu, proto bych si ji nejprve rád zahrál. Pravidla bych si samozřejmě přečetl, abyste mě nemuseli učit. Pokud by se někdo našel, pište sem nebo na mail:
tomas.syrovatka@gmail.com
sydo@centrum.cz
 
Vytvořeno 28.09.2008 ve 18:20 uživatelem sydo  odpovědět 
hrajeme.cz zaspalo dobu?
K Arkham Horror už je celkem dlouho další expanze (Kingsport Horror) a další je na cestě a tady se stále ještě neobjevila. Holt Arkham není klasická eurohra a není v top ten na geeku, tak se o ní nepíše. Je to jen můj dojem nebo v čechách všichni podléhají reklamám a hrají jen Agricolu, Settlers, Caylus, Power Grid, Ticket to Ride, Carcassone, Dobu kamennou, Tikal a Poštovního kurýra? Zkuste někdy kouknout i dál a nekupovat jen to, co na sobě má ceduli Spiel des Jahres...

P.S. Tikal a Agricolu miluji, jen mě vážně mrzí, že jsou tu lidé tak krátkozrací a nechávají si utéct spoustu dobrých her.
 
Vytvořeno 28.09.2008 ve 22:26 uživatelem Aldomoro  odpovědět 
Re: hrajeme.cz zaspalo dobu?
Mám stejné pocity jako ty. Evropské hry mám sice taky rád, ale osobně jsem mnohem větším příznivcem epických, převážně amerických her od Days of Wonder, Fantasy Flight Games, Eagle Games a Avalon Hill.
 
Vytvořeno 29.09.2008 ve 07:40 uživatelem sydo  odpovědět 
Re: hrajeme.cz zaspalo dobu?
Přesně, stav ankety, kterou vede Hans im Glück mluvi za vše... FFG byla zařazena do kategorie "jiné", což odpovídá tomu, jak hrajeme.cz tyto hry bere.
 
Vytvořeno 29.09.2008 ve 09:49 uživatelem pogo  odpovědět 
Re: hrajeme.cz zaspalo dobu?
Ano, hrajeme.cz je sice zamerena na vsechny hry, ale samozrejme neni mozne sledovat vice oblasti uplne do podrobnosti. Takze prioritu zde maji hry, ktere jsou v ČR dostupne a pote hry tzv. německého typu, které reprezentují například Carcassonne, Osadníci, nebo Agricola.
Ohldeně ankety, jednalo se o "tradiční herní vydavatelstvi", anketu ohledne vydavatelstvi "novych" jeste chystame.
Hry od FFG a jim podobnych vydavatelstvi nejsou ani z hlediska ceny, ani z hlediska komplikovanosti pravidel a take diky absenci české lokalizace dobře dotupné pro veřejnost v ČR. Až se toto změní, určitě dostanou i u nás na webu větší prostor.
 
Vytvořeno 06.01.2009 ve 22:53 uživatelem Kadaver  odpovědět 
Re: hrajeme.cz zaspalo dobu?
Našel jsem mnohem více her, které jsem na hrajeme.cz nenašel, i když je vlastním, ale nemám to nikomu za zlé. Udržovat informace o všech nových hrách je nad síly pár jednotlivců, proto jsou velké servery komunitní a založené na Wiki filozofii. Myslím, že tento server si ani na nic takového velkého hrát nechce (což je dobře, od toho tu máme BoardGameGeek), takže je všechno v naprostém pořádku.
 
Vytvořeno 05.01.2009 ve 09:47 uživatelem sydo  odpovědět 
Recenze
Tak, recenze je tu, připomínky, otázky, kletby a výzvy k souboji pište sem.
 
Vytvořeno 06.01.2009 ve 22:47 uživatelem Kadaver  odpovědět 
Re: Recenze
Sám se už dlouho chystám napsat recenzi na Arkham, protože je to taky moje srdcovka, ale ještě jsem se nějak neodhodlal, takže smekám před Tebou svůj mafiánský klobouk a následuju Tě se svým věrným Tommym v rukou vstříc zoufalství.
Ale teď k věci. Recenze je pěkná a stručná (což se u tak rozsáhlé hry píše dost těžko), mám ale jednu připomínku. Mythos fáze se neodehrává na začátku každého kola, ale na konci. Dá se to ale přeneseně pochopit, jako by byla na začátku, takže je to jen maličkost. Dále by bylo dobré zdůraznit, že k této hře vyšlo už několik rozšíření, které dělají hru ještě mnohem zajímavější a propracovanější (ale i bez nich si užijete velmi kvalitní herní zážitek).
A konečně jsem se dostal k těm kletbám, ale ty si raději schovám pro Prastaré, ti je ocení více, než ubozí smrtelníci. A nezapomeňte...
Nic není mrtvé, co věčně v spánku leží,
a moře věků i Smrt přežije jen stěží.
 
Vytvořeno 06.01.2009 ve 23:05 uživatelem sydo  odpovědět 
Re: Recenze
Máš pravdu, mythos je až na konci, nechal jsem se zmást, jelikož tím, jak se na začátku hry otáčí mythos karta a tím pádem pro nás každé kolo jakoby začíná mythos fází. O expanzích jsem nepsal, jelikož s nimi nemám zkušenosti, ale je pravda, že prodlouží herní zážitek.
 
Vytvořeno 06.01.2009 ve 23:41 uživatelem Aldomoro  odpovědět 
Re: Recenze
Zdravím tě a jsem rád za tuto recenzi, je pěkná a není jednoduché na takovou rozsháhlou hru recenzi napsat. Dostal jsem AK k vánocům a velmi se na něj klepu, zatím jsem ho zkoušel víceméně sám a velmi se mně líbí i když samozřejmě jsem ještě hodně ovlivněn vůní novoty. Nějakou recenzi na něj časem také napíšu, ale určitě to potrvá, protože je potřeba odehrát nějakou tu partii a taky si neodpustím se pochlubit, že k vánocům přibyly i další hry (War of the Ring, Mystery of the Abbey, Age of Empires III a nějaká oddechovka Citadela), takže se to musí všechno postupně vstřebat. Nicméně už teď se těším na rozšíření této hry např. na Dunwich Horror Expansion, se kterým mám reklamní kartičku opřenou o reprák a právě na ní zírám, ale to vy určitě taky. Těším se na další diskuzi.

P.S.: Zkoušeli jste hrát hru v 1 hráči a jaký z toho máte pocity?
 
Vytvořeno 07.01.2009 ve 00:02 uživatelem sydo  odpovědět 
Re: Recenze
Děkuji za pochvalu.
Zkoušel jsem to jednou, když jsem AH koupil a chtěl vědět, jak se hraje, abych ji pak mohl lépe vysvětlit ostatním. Bylo to zajímavé, ale přeci jen hry hraji raději s lidmi, kdybych chtěl hrát sám, zahraji si něco na počítači. Ale jinak si myslím, že AH má velmi dobrý sólo potenciál.
 
Vytvořeno 07.01.2009 ve 10:02 uživatelem TeCZko  odpovědět 
Re: Recenze
Pokud se nemylim tak na BGG je ke stazeni modifikovana herni deska pro jednoho hrace, delal ji nejakej nadsenec :). Tady je odkaz - http://www.boardgamegeek.com/file/download/35697/Small_Arkham_Board.pdf, snad nebude vadit ze ho sem davam.
 
Vytvořeno 07.01.2009 ve 10:31 uživatelem Kadaver  odpovědět 
Re: Recenze
Ta deska ke stažení je stejná, jako normální hrací deska v Arkhamu, akorát je více nahuštěná, aby byla menší a hráč nemusel pobíhat kolem stolu, aby se dostal na nějakou vzdálenou lokaci. V samotné hře vůbec nic nemění. Pokud ale budete hrát s více postavami nebo ve více hráčích, tak stejně budete potřebovat hodně místa pro karty postav, jejich vybavení a pro hromady kartiček, kterými Arkham oplývá, takže vám malá deska moc nepomůže.
 
Vytvořeno 07.01.2009 ve 07:44 uživatelem Kadaver  odpovědět 
Re: Recenze
Tož to Ti opravdu Ježíšek naježil šikovné věcičky, jen tak dále, takové Ježíšky si musíme hýčkat. A kdybys náhodou příští rok neměl takový zájem, tak ho pošli k nám, já se určitě zlobit nebudu ;-)
Co se týče velkých rozšíření k Arkhamu, tak bych spíše doporučil Kingsport než Dunwich, ale otázka je, jestli si budeš chtít pořídit další rozšíření. Pokud ano, tak Dunwich bude postupně devalvovat, protože v ostatních rozšířeních nepřibývají karty, které objevují brány v Dunwichi, takže se klidně celou hru může stát, že Dunwich tam bude poklidně ležet a ani žádný Yog-Sottoth ho nerozhodí. V Kingsportu je aktivita udělaná úplně jinak a nutí hráče, aby se tam vyskytovali v každé hře, takže je v tomto ohledu lepší a podle mě je i lepší celkově jako rozšíření.
Sólovku Arkhamu jsem taky hrál jenom poprvé, abych se hru naučil a ani jsem ji nedohrál, protože mi při hře přišel spoluhráč, tak jsme to rozehráli ve dvou. Popravdě by mě sólovka asi moc nebavila, nemá to tu správnou atmosféru, kterou do hry vnášejí další lidé. A co se týče hratelnosti, tak podle mě není v jednom hráči moc možné zavírat brány dostatečně rychle, tím pádem se hra omezí na vyzbrojování k poslednímu souboji s Prastarým, který bude rozhodovat každou hru (a tím pádem hra trochu ztrácí na své zajímavosti a rozmanitosti). Jsou to ale jen moje domněnky.

P.S. Citadela není moc oddechovka, obzvláště pokud to hraješ s hráči a ne s normálními lidmi :-) Je ale pravda, že oproti těm ostatním hrám, které jsi dostal, je to hra jednodušší, alespoň co se pravidel a strategičnosti týče.
 
Vytvořeno 07.01.2009 ve 10:12 uživatelem sydo  odpovědět 
Re: Recenze
Ono v té solo hře je dobré hrát za víc postav, s jednou je to asi celkem hoňka oběhat všechny ty brány :)
Ale ježíšky máte dobré, jen co je pravda, já ho musel suplovat sám a pěkně mi skosil výplatu: Nexus Ops (má přijít z Německa, snad to nezakřiknu), Cosmic Encounter a Titan. Teď jen, abych to všecko stihl zahrát :)
Citadela se mi celkem líbila, když jsme jí jednou hráli. ale bylo nás 5 a na to, jak je ta hra v podstatě jednoduchá tak na můj vkus trvala příliš dlouho. Po hodině už jsme toho měl plné kecky, nicméně chci jí ještě dát šanci.
 
Vytvořeno 07.01.2009 ve 10:05 uživatelem TeCZko  odpovědět 
Re: Recenze
Jen mala otazecka - mas pocestenou verzi nebo jen ceska pravidla? Dozvedel sem se, ze jsou jiz oficialni ceske prelepky na karty, jen nevim jestli jsou uz soucasti baleni nebo jen na vyzadani u prodejce, resp. distributora...
 
Vytvořeno 07.01.2009 ve 10:08 uživatelem sydo  odpovědět 
Re: Recenze
Nemám ani česká pravidla, vše komplet v angličtině.
 
Vytvořeno 07.01.2009 ve 23:16 uživatelem Aldomoro  odpovědět 
Re: Recenze
Díky za názory na hru jednoho hráče. Mám taky tak nějak v úmyslu vyzkoušet první hru sám a pak už to mastit s dalšími hráči. Nedělám si iluze, že by mě to samotného nějak uspokojovalo, to je fakt asi lepší už si zahrát na PC. Ale než se člověk zcela zžije s hrou, baví asi nejen mě, se probírat komponentama a zjišťovat o hře nový skutečnosti. A že těch kartiček a příšer v Arkhamu je. Osobně na mě hra z prvních dojmů dýchla mnohem luxusnějším a propracovanějším Proroctvím. Taky dík Kadavere za upřesnění rozšíření, určitě mně to usnadní volbu až ho časem budu pořizovat. Jinak pro TeCZko : Arkham co jsem dostal je z obchodu, který ho měl čerstvě z Blackfiru a má česká pravidla na obyčejným papíře a karty přeloženy nejsou a to ani v pravidlech.
Citadelu jsem hrál zatím pokaždý s někým jiným a to ještě s dětmi ze čtvrté a páté třídy, takže to opravdu nemělo šťávu. Nechci shazovat děti, ale byly to jen lidi :-). Věřím, že pokud bude pár hráčů bude to zajímavější, nicméně hru jsem objednal od Ježíška spíše pro zajímavost a pro nenáročný náhodný kolektiv. Pokud tomu bude jinak budu samozřejmě jedině rád.
 
Vytvořeno 09.05.2009 ve 18:25 uživatelem chajim  odpovědět 
Čeština?
Nevíte, zda se nechystá vydání této hry v češtině? Rád bych si ji pořídil, ale váhám kvůli angličtině.
 
Vytvořeno 09.05.2009 ve 19:23 uživatelem dajo  odpovědět 
Re: Čeština?
zabudni kamo,a radsej sa nauc anglicky :-)
 
Vytvořeno 10.05.2009 ve 00:15 uživatelem REM  odpovědět 
Re: Čeština?
Na trolovi se právě překládá. V nejbližší době by měl být asi překlad hotový.
 
Vytvořeno 10.05.2009 ve 00:31 uživatelem SSZGSA  odpovědět 
Re: Čeština?
Ahoj,překládám jej a poslední dobou už jen ladím text aby se to dalo číst.Ale vzhledem k mé škole a vše kolem na to není teď nálada..Ale vím, že bych s tím měl pohnout..Tak se omlouvám...
 
Vytvořeno 10.05.2009 ve 00:34 uživatelem dajo  odpovědět 
Re: Čeština?
mo ale on sa pytal na komplet lokalizaciu a nie iba preklad pravidiel.pravidla dodava k hre aj blackfire.a uz chcem vidiet toho blazna,ktory bude chciet robit polepky na vsetky karty. lol
 
Vytvořeno 10.05.2009 ve 13:46 uživatelem chajim  odpovědět 
Re: Čeština?
Opravdu jsem měl na mysli celkový překlad, protože výše v diskuzi se píše, že překlad ti moc nepomůže, když pořádně nemrskáš angličtinu.
 
Vytvořeno 10.05.2009 ve 13:47 uživatelem chajim  odpovědět 
Re: Čeština?
překlad pravidel
 
Vytvořeno 10.05.2009 ve 17:23 uživatelem REM  odpovědět 
Re: Čeština?
Myslím že SSZGSA dělá kompletní překlad.
 
Vytvořeno 11.05.2009 ve 22:32 uživatelem SSZGSA  odpovědět 
Re: Čeština?
Ano, chci přeložit komplet AH.Na zatrolenkách jsou přeloženy karty setkání ( ne můj ). Abych se i zároveň přiznal, nevaděl jsem do čeho jdu.:D Je toho hodně a velice obdivuji všechny překladatelé, kteří to dělají z lásky k hrám.Moho lidí si ani neuvědomuje kolik úsilí za tím vším je...:D
 
Vytvořeno 12.05.2009 ve 08:08 uživatelem chajim  odpovědět 
Re: Čeština?
Tak to máš můj hluboký obdiv. Na překlad se těším.
 
Vytvořeno 25.04.2011 ve 23:09 uživatelem Čaňa  odpovědět 
Re: Čeština?
hraj uz je kopletne v češtině
 
Vytvořeno 24.11.2009 ve 22:48 uživatelem sirajch  odpovědět 
Hotovo
Ahoj. Chtel bych se zeptat, jiz se ti podaril preklad. Moc bych ho ocenil :)

Diky za odpoved.
 
Vytvořeno 29.08.2010 ve 08:38 uživatelem damian  odpovědět 
Otazka ohladom pravidiel
Zdravim, zaujimalo by ma ci je mozne pocas boja s prastarym si vymienat common and unique items pocas upkeep fazy ako keby vsetci vysetrovatelia stali na jednej lokacii v arkhame a takisto ci je pocas boja s prastarym mozne napriklad s psychologickou doplnit Sanity pocas upkeepu niekomu inemu.

Druha otazka sa tyka minusoveho cisla v lavom hornom rohu prastareho, napriklad cislo minus tri pri Yigovi, ako to ovplyvnuje boj s nim?

Dakujem za odpoved :)
 
Vytvořeno 27.01.2011 ve 01:44 uživatelem KOLMI  odpovědět 
Re: Otazka ohladom pravidiel
Ohledně první si nejsem jist, na druhou otázku je odpověď, že číslo v levém horním rohu je modifikátor pro boj s prastarým. -3 tedy odečet od vlastnosti, která je potřeba na boj s prastarým.
 
Vytvořeno 27.01.2011 ve 01:46 uživatelem KOLMI  odpovědět 
Legenda k hrdinům
Nevím jestli se jedná o záměr či chybu tisku, ale u hrdinů, mám legendu k hrdinům pouze na 4 kartách, zbytek je zezadu prázdný? Mohl bych vědět, zda-li to byl záměr, popř. zda-li existuje legenda i pro zbývající? Pokud ano a je to pouze chyba tisku, mohl bych ji někde získat?
 
Vytvořeno 28.01.2011 ve 01:51 uživatelem REM  odpovědět 
Re: Legenda k hrdinům
Pokud myslíš karty detektivů, tak to máš vadný výrobek a doporučuju reklamaci.
 
Vytvořeno 03.02.2011 ve 22:45 uživatelem Erumoico  odpovědět 
Doky?
Je možné využít DOKy na Arkham Horror? Respektive bych rád věděl, zda se DOKy vztahují na hry s logem MINDOK, nebo na vše, co lze na těchto stránkách koupit, jak to tedy je? Dále bych si dovolil poznámku: Vládci podzemí mají logo, ale nebsahují doky (ten důvod bylo něco, že u nás to šlo přes CGE, nebo tak něco), je tedy možné na Vládce použít DOKy? (Vládce už doma mám, spíš by mě zajímal obecný princip)
 
Vytvořeno 07.01.2012 ve 01:46 uživatelem twix  odpovědět 
utok
ahoj mam laicky dotaz :)
dnes jsem vice studoval pravidla a napadlo jak jsou hazeci testy kostkama tak kdyz chci utocit a mam treba utok nastaveny na 2 ale prisera ma modifikator -3 tak automaticky selzu... protoze 2-3=-1 --- tim padem nemam sanci hodit kostkou :( nebo mam?
vim ze si muzu kostky "dokoupit" za zetony stop ale kdyz nemam ?... proste musim omdlit a jina sance neni ?

a jeste jedna vec :) jedna karta porazene prisery se rovna jedne trofeji ?
 

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořit nový příspěvek
Zpět na stránku hru
 
© MindOK 2002 - 2009 | design Továrna | development SoftGate  | XML rozhraní | RSS |