Hledat
Podrobné vyhledávání her
Najděte si spoluhráče
 | Úvod  | Přehled her  | Články  | Kontakt  | 
Uživatel: nepřihlášen      Budeme rádi, když nám pošlete váš názor či připomínku.
 Nastavení webu: Inzerce

Detail hry


Název: Insula
Originální název: Insula
Rok vydání: 2009
Autoři: Radim Jurda
Výrobci: CzechBoardGames
Věk hráčů: Od 8 let («»)
Počet hráčů: 2 až 5
Doba hraní: Středně trvající hra – asi 30 až 70 minut 
Stupeň náhody: 2 - střední podíl náhody («»)
Interaktivnost: 3 - ustálená komunikace («»)
Humor: 2 - spíše seriózní hra s prvky humoru («»)
Složitost: 2 - jednoduchá («»)
Herní systém: Blafování («»), Spolupráce («»)
Počeštění: Kompletně česká hra dostupná v ČR («»)
Doporučení pro hráče: Není známo nebo nedokážeme zařadit. («»)
Doporučení pro rodiny: Není známo nebo nedokážeme zařadit. («»)

Stručný popis:

Může vyhrát ten, komu se podaří porazit vládce ostrova Kingoše a získat tak plody splněných přání z prastarého stromu. Může vyhrát i samotný vládce ostrova a proměnit všechny hráče v další strážce bloudící bez duše ostrovem. Temnému pánu hraje do karet vaše soupeření, které šikovně - pomocí systému kleteb využívá ve svůj prospěch. Někdy tedy může být dobré spojit své schopnosti jak v průběhu hry, tak na jejím konci ....



Informace o prodeji

Zde najdete obchody se společenskými hrami a hlavolamy.

Pro nákup této hry vám doporučujeme využít tyto specializované obchody. Pokud je hra nedostupná, v obchodě vám poradí jinou vhodnou hru podle vašeho zájmu:

Tipy na nové hry a zajímavosti najdete v článcích na úvodní straně.




Aukce


Pro tuto hru aktuálně neprobíhá žádná aukce.



Galerie obrázků

Krabice



Zajímavé odkazy

  BoardGameGeek



Hodnocení a recenze hry

Zde můžete přidat recenzi a hodnocení této hry. Pro zadání hodnocení se přihlašte.
Počet hodnocení 1 Hodnocení na BoardGameGeek
Průměrné hodnocení hry (skóre: 2,10) Název hry: N/A
Pořadí hry v žebříčku 879.místo Hodnocení hry: N/A
Vaše hodnocení hry Umístění hry: N/A


Vytvořeno:  02.04.2011 uživatelem Polylux1 . Hodnocení:
první dojmy po hře ve dvou...
Včera jsme zahráli první dvě hry a velké, velké pozitivní překvapení. Mám zcela diletantský dojem, že kdyby autor ubral grafice na osobitosti, mohlo by to mít o poznání větší komerční úspěch...

Hra je svižná (cca 45 min. ve dvou), atmosférická, s větším než překvapivým množstvím taktických možností a slušnou dávkou správně mířené náhody.

První hra probíhala tak, že jsme vyrazili každý na jinou stranu, a zatímco přítelkyně objevovala samé louky a jezírka, já si vyžíral zatuchlé remízky plné těch nejsilnějších "humusáků" (termín podle mě přiléhavější než "strážci". Ze všeho nejvíc mi připomínají kreveťáky z District 9). Když jsem pochopil marnost svého počínání a rozeběhl se po již vyšlapané cestičce, dometelil si to druhý dobrodruh až do citadely, dostatečně posilněn skalpy pár slabších humusoidů, a vytlouk z Kingoše duši.

Tudy cesta nevede a druhá hra už taky byla zcela o něčem jiném. Můj žlutý permoník se držel modrého kolegy jako klíště a konečně jsem pochopil ten kompetetivně kooperativní princip. Zkrátka jeden objeví slabšího humusáka a už se těší jak z jeho snadného skalpu vytluče cenné odměny, když si to tam přifrčí kolega a polovinu odměn mu správným odhadem vyfoukne před nosem. Spolupráce v pravém slova smyslu přichází v úvahu jen v extrémně vypjatých momentech kdy už fakt teče oběma do bot, ale prostor pro záškodničení v podobě správně použitých kleteb a permanentího přisírání se je všeobjímající:-) Navíc se hraje v určitých "dvoutazích": hráč 1 - hráč 2 - boj - hráč 2 - hráč 1 - boj - hráč 1 atd... V každém dvoutahu se toho tak dá stihnout fakt hodně a hra se ve finále přelévala z jedné strany na druhou tak dlouho...až jsme po zásluze prohráli oba. Ale morálním vítězem, tedy tím kdo soupeři hodil pod nohy poslední - klíčový klacek, jsem byl já:-)
Nechci se rouhat, ale hrozně mi to v téhle nejistotě a napětí až do konce připomíná Cyclades...

Nebýt dosti nepřehledně napsaných pravidel (samotná pravidla hry, když si to porovnáte, jsou ale jednoduchá, nepřekomplikovaná a velmi intuitivní), dal bych tady jasnou desítku. Takhle musím, chtě nechtě, půl bodíku strhnout, protože jsem poprvé (a to se hry obvykle učím z pravidel anglických a rozhodně obsáhlejších) musel vzít do ruky tužku, papír a udělat si v tom jasno černé na bílém...

A kam to zařadit? Má to skvělou atmošku, přiměřený prvek náhody (překvapivě ne v soubojích, ale v tom kam vlezete. To se ale negativně projeví jen když to hrajete špatně a snažíte se frčet na vlastní pěst), velkou interakci, hratelnost, odhaduju že i znovuhratelnost, jednoduchost a přece ne primitivnost. Dotaženost, vyladěnost...helejte se, mě to přijde skoro až geniální. Takový chytrý a vizuálně (z komerčního hlediska: bohužel) hodně originální CzechTrash:-))) Pro mě velké překvapení a gratulace autorovi...



Diskuzní příspěvky

Tato diskuze zatím neobsahuje žádný příspěvek. Buďte první, kdo tak učiní...

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořit nový příspěvek

 
© MindOK 2002 - 2009 | design Továrna | development SoftGate  | XML rozhraní | RSS |