Hledat
Podrobné vyhledávání her
Najděte si spoluhráče
 | Úvod  | Přehled her  | Články  | Kontakt  | 
Uživatel: nepřihlášen      Budeme rádi, když nám pošlete váš názor či připomínku.
 Nastavení webu: Inzerce

Detail hry


Název: Příšerky z podzemí
Originální název: Dungeon Petz
Rok vydání: 2011
Autoři: Vladimír Chvátil
Výrobci: Czech Games Edition, MINDOK
Dovozci: MINDOK
Věk hráčů: Od 12 let («»)
Počet hráčů: 2 až 4
Doba hraní: Dlouhotrvající hra – 60 až 120 minut 
Stupeň náhody: 3 - malý podíl náhody («»)
Interaktivnost: 3 - ustálená komunikace («»)
Humor: 3 - hra má k humoru blízko («»)
Složitost: 4 - náročná («»)
Herní systém: Aukce/dražba/licitace («»), Obchodování («»), Podnikatelská hra («»), Umisťování dělníků («»)
Počeštění: Kompletně česká hra dostupná v ČR («»)
Doporučení pro hráče: Určite vyzkoušejte, neměla by uniknout vaší pozornosti. («»)
Doporučení pro rodiny: Není známo nebo nedokážeme zařadit. («»)

Stručný popis:

„Co takhle založit obchod s příšerkami pro Vládce podzemí?” Nikdo už neví, který z impů tuto památnou větu pronesl, ale brzy se to rozneslo po celém kraji – impové se snadno nadchnou pro nové nápady. A tento je opravdu skvělý! Ještě nikoho to nenapadlo! Žádná konkurence! Zaručený úspěch! A tak dnes slavnostně otvíráte první obchod s příšerkami ve městě. Hned vedle dalšího prvního obchodu s příšerkami ve městě. A naproti přes ulici jsou dva další. Impové prostě milují nové nápady. Staňte v čele impího obchodu s příšerkami. Nakupte mláďátka nejrůznějších tvorů. Krmte je, bavte je, starejte se o ně a sledujte jak rostou. A nezapomeňte jim pravidelně čistit klece! Vaše impí srdíčko hoří nadšením, když se připravujete na prvního zákazníka. Která příšerka bude pro právě tohoto Vládce podzemí nejvhodnější? A máte pro ni dost pevnou klec? A pokud nejste ochotni riskovat, že pár vašich příbuzných skončí v impí nemocnici? Nebylo by lepší raději připravovat příšerky na zítřejší výstavu? Impí byznys obnáší plno zajímavých rozhodnutí, bohaté odměny, mazlení s příšerkami a práci s lopatou.



Informace o prodeji

Zde najdete obchody se společenskými hrami a hlavolamy.

Pro nákup této hry vám doporučujeme využít tyto specializované obchody. Pokud je hra nedostupná, v obchodě vám poradí jinou vhodnou hru podle vašeho zájmu:

Tipy na nové hry a zajímavosti najdete v článcích na úvodní straně.




Aukce


Pro tuto hru aktuálně neprobíhá žádná aukce.



Galerie obrázků

Krabice
Herní plán hráče
Herní plán vývoje
Hlavní herní plán
Kupující
Kupující
Kupující
Kupující
Příšerky
Příšerky
Příšerky
Příšerky
Příšerky
Příšerky
Krabice
Příšerky
Karty
Klec



Zajímavé odkazy

  BoardGameGeek   Česká pravidla hry



Ocenění hry

  2012 - nominace
International Gamers Awards

Mezinárodní ocenění společenských her. Uděluje mezinárodní porota.



Hodnocení a recenze hry

Zde můžete přidat recenzi a hodnocení této hry. Pro zadání hodnocení se přihlašte.
Počet hodnocení 23 Hodnocení na BoardGameGeek
Průměrné hodnocení hry (skóre: 3,95) Název hry: N/A
Pořadí hry v žebříčku 68.místo Hodnocení hry: N/A
Vaše hodnocení hry Umístění hry: N/A


Vytvořeno:  13.08.2013 uživatelem Mabirus . Hodnocení:
Nudný opering pre príšerky
Oproti predchádzajúcich Vládcoch podzemí, ktorí boli až vzrušujúco hrateľní, toto pokračovanie, na ktoré som sa toľko tešil, je síce krásne graficky zvládnuté, ale zato veeeľmi rozvláčné, ba priam (ale musím to povedať) nudné. To je práve to prideľovanie farebných potrieb jednotlivým príšerkám. Pri 4 hráčoch sa to natiahne do neúnosnej miery a trpí tým celá hra. Ináč je naozaj krásne vyšperkovaná, čo sa týka dizajnu a už štandardne s veľmi vtipnými pravidlami. Každopádne pre mňa trochu sklamanie.


Vytvořeno:  06.04.2012 uživatelem Adam . Hodnocení:
Příšerky k sežrání
"Pane, vaše nová kobrokočka zase přeskočila klec a pokousala dva zřízence".

"Nevadí, to je prostě byznys, pošlete pro ně někoho do nemocnice, ať si je tam nenechají zbytečně dlouho, je tu práce jak na kostele".

"Dobře. Co s tou kobrokočkou? Služba před dalším krmením vychází na mě a nerad bych..."

"Hmm....nechte jí zesílit klec, a dobře ji nakrmte, ať vypadá spokojeně, zítra do města přijede zákazník, co potřebuje malou agresivní mršku, která vypadá na první pohled přítulně. Bude se mu líbit."

Když jako velký fanoušek Vládců podzemí před vánocemi zjistil, že Vlaada vydává volné pokračování Vládců "Příšerky z podzemí" a zahlédl jsem stejný typ grafiky, která se mi tolik líbí u prvního dílu, nemohl jsem jinak než si hru nechat dát pod stromeček.

S ohledem na autora a téma hry jsem neměl obavy, že by se snad hra nepovedla, jen jsem přemýšlel, jaké asi zvolil Vláďa mechanismy. Nastudovali jsem příjemně napsaná pravidla a pustili jsme se do první hry ve třech hráčích. Hned první dojmy ze hry byly pohodové - zjistili jsme, že to co v pravidlech vypadalo zajímavě ve hře ožilo a díky silnému tématu tu máme další výborně hratelnou hru.

Příšerky obsahují osvědčené mechanismy skloubené s originálním konceptem samotných příšerek - mláďat, která si pořídíte a o která se staráte. Rostou (čím jsou větší, tím vyšší je jejich cena, ty malé nejde vůbec prodat) mají své potřeby a chovají se do jisté míry nezávisle na Vaší vůli. Hra zahrnuje též něco managementu Vašeho impího obchodu (zajištění vhodných klecí, financí, žrádla, nových zaměstnanců) a důležitá část hry probíhá ala Caylus nebo Agricola, kdy pomocí svých impů obazujete pole jednotlivých akcí na herním plánu. Na rozdíl od Vládců, kde získávaní akcí záleželo i na náhodě reprezentované akcemi ostatních hráčů, zde máte jasnou volbu - držíte v ruce skupinku impů případně s nějakým tím zlaťákem a je na vás, jestli je pošlete ke kováři aby přitáhli zbrusu novou klec nebo je pošlete zevlovat na tržiště. Již obsazené akce samozřejmě nelze toto kolo použít.

Hra trvá cca. 2-3 hodiny s méně zkušenějšími hráči, pradoxně nejrychlejší je hra ve 4, kdy se hraje pouze na 5 kol a odpadá management neutrálních impů. Vaše potvory se účastní soutěží (soutěž v jídle, bojová aréna..) a prodáváte je zákazníkům. Za obojí získáváte prestiž (a za prodej navíc i peníze) a kdo jí má nakonec nejvíce, vyhrává.

Příšerky se hrají velmi dobře, herní komponenty jsou vynikající, hra má spád a díky nevyčerpatelné kombinaci vašich příšerek, soutěží a kupujících se myslím jen tak neohraje. Celkově se jedná o důstojného pokračovatele Vládců. Hra je dobrá i ve dvou hráčích, ale jako většina her pro 2-4 je ideální ve čtyřech.


Vytvořeno:  06.02.2012 uživatelem Dušan Takáč . Hodnocení:
Recenze: Příšerky z podzemí - příručka impího chovatele
Příšerky z podzemí je hra českého autora Vládi Chvátila, který ze stejného světa již v roce 2010 představil Vládce z podzemí, tedy Dungeon Lords. Vládci podzemí očarovali každého svým grafickým provedením, a tak když už jednou něco fungovalo, proč nepokračovat ve spolupráci s autorem i nadále. Stejně jako loni se i této hry dočkáme v distribuci společnosti MindOK.

A tak stejně jako Vládcům, tak i Příšerkám z podzemí, vdechl život jeden z nejlepších výtvarníků deskových her současnosti David Cochard. Jak je na první pohled zřejmé, autor se nebál u vzhledu příšerek popustit uzdu své fantazii. Jeho ilustrátorský um dýchá na hráče již z krabice a nenápadně naznačuje, že tohle bude hra, která zajisté bude stát za pozornost, i kdyby to mělo být jen kvůli dokonalým kresbám.

Jak již bylo naznačeno v předešlých řádcích, vzhled balení snad nemůže nikoho zklamat, ale co když je to jen pozlátko, určené ke zmatení a koupi zajíce v pytli? Po otevření krabice na vás žádná příšerka nevyskočí (bohužel), ale za to uvnitř najdete jejich věrné podobizny v podobě kartonových vajíček. Samozřejmě nechybí ani již známí plastikoví impové, tentokráte provedení rovnou ve čtyřech barvách. A stejně jako u Vládců pozdemí v krabici najdeme několik herních plánů. Hlavní a největší plán s tržištěm, který je společný pro všechny hráče. Dále plán s postupem hry a samostatné hráčské plány s dungeonem a s expozicí příšerek.

Z dalších komponent určitě stojí za zmínku plastové kostičky strádání povědomé svým tvarem z Vlaadovy hry Through the Ages (recenze), a pak z dřevěných komponent kostičky jídla, peněz, trusu a barevné postavičky služebníků. Ve hře najdeme i balíček karet s potřebami příšerek a kartonové žetony artefaktů a mutací. Posledními součástmi hry je hromádka ilustrovaných karet hned několika druhů: kartičky zákazníků se speciálními požadavky na kupovanou příšerku, výstavy příšerek, na kterých můžete získat body reputace, a tak svůj obchod lépe proslavit. A aby bylo možné svoji expozici vylepšovat, tak ve hře najdeme ještě kartonové kartičky s klecemi a jejich vylepšeními.

Už z výčtu je jasné, že se jedná se o hru s velkým počtem komponent. Tomu samozřejmě musí chtě nechtě odpovídat složitost pravidel. Text pravidel, jak je zvykem u her Vládi Chvátila, je proložen velkou spoustou obrázků a poznámek, které čtení zpříjemní a člověk si nepřipadá jako při studování nějakého strohého návodu.

Celé jedno kolo se odehrává v šesti fázích, v jejichž průběhu se snažíte získat co nejvíce bodů reputace pro svůj obchod. V průběhu kola budete v jednotlivých fázích nakupovat příšerky na trhu, uspokojovat potřeby příšerek, jako je například touha hraní nebo po jídle. Budete také s příšerkami chodit po výstavách a nabízet je k prodeji potenciálním zájemcům. V průběhu kola vám také příšerky vyrostou a vy jim budete patřičně upravovat a vylepšovat klec.

Do začátku hry každý hráč obdrží dungeon s impy, dřevěné služebníky a expozici s jednou špinavou klecí, čtyři kartičky potřeb a nějaké to zlato, aby bylo s čím poslat impy na trh. Některé z postaviček vaší barvy zůstanou jako vzdálení příbuzní zatím nedostupní, ale v průběhu hry se k vám mohou připojit a pomoci s nákupy a krocením zvířátek. Pomocníci budou tentokrát pouze ukazovat váš bodový stav.

Vedle velkého hracího plánu položíte ukazatel období, na který náhodně vyložíte kartičky zájemců o zvířátka a také soutěží. Hráči vidí vždy několik kol dopředu, o jaké příšerky návštěvník stojí a mohou tomu přizpůsobit svoji taktiku.

Hlavním cílem všech hráčů je mít u sebe spokojené příšerky, které pak lze dobře prodat. Jenže aby bylo možné příšerky nakoupit a mít je ve svém dungeonu, je potřeba pro ně mít prázdné klece. Ty může mít jeden hráč maximálně čtyři libovolného typu, může se tedy starat současně také o nejvíce čtyři příšerky. Ale nebojte, práce to bude i tak dost.

Většina situací se rozhoduje na hracím plánu, kam hráči vysílají skupinky impů. Nejdříve si všichni současně tajně naplánují, kolik impů a v jakých skupinkách chtějí vyslat. Na některá místa lze poslat pouze větší skupinky, jinde je třeba je vybavit žetonkem zlata. Na trh pak jdou nejdříve ty největší skupinky, protože mají výhodu počtu. Menší se pak musí spokojit s výběrem z těch dříve neobsazených míst.

Na trh se příšerky umisťují na začátku každého kola přímo z líhně vajíček, takže si tam můžete koupit malou nemotornou příšerku. Každá z příšerek má své specifické vlastnosti, některá je více hravá, jiná zase žravá nebo agresivní. Hráč musí sledovat, jací zákazníci na trh budou v příštích kolech přicházet a také, jestli má dostatečné zásoby, aby měl jistotu, že budou mít to nejlepší pohodlí.

Pro bydlení svých příšerek můžete nakoupit různé vybavení, které nejčastěji zvyšuje odolnost klecí před magickými nebo silovými schopnostmi obyvatel. Každé příšerce bude také vyhovovat jiný druh klece, proto je důležité vybrat a koupit tu správnou. Ve hře lze najít kovové, dřevěné, kouzelné nebo trávou porostlé klece. Každá klec může mít i nějakou speciální vlastnost, například může být samočistící nebo v ní může být hriště, na kterém si příšerka bude moci sama hrát.

Všechno toto vybavení a předměty přispívá ke kvalitnímu zázemí pro příšerky. Důležité je například čisté prostředí, v němž nemůžou onemocnět a klece, které budou vyhovovat jejich veškerým potřebám. Jelikož jsou příšerky živá zvířátka, budou mít hlad, budou si chtít hrát a budou také v neposlední řadě kakat. Příšerky stárnou, a čím jsou starší, tím větší mají nároky a je těžší jejich touhy uspokojit.

Pokud se o příšerku nebudete hezky starat, bude strádat. A pak vám utrápená příšerka může zmutovat, přenést se do jiné dimenze nebo dokonce umřít! A to byste byli špatní pánové, kdyby se vám to stalo. Jestliže příšerka bude mít velké magické schopnosti a vaše klec je nebude umět všechny utlumit, tak musíte počítat s tím, že vaší příšerce naroste nějaké to chapadýlko. Naopak pokud bude mít příliš velkou sílu a prorazí tvrdé mříže klece, pak musíte mít v záloze impy, kteří ji dokáží chytit, pokud se vám to nepodaří, uteče na venkov, kde si bude asi spokojeně žít. Jen vy z toho nebudete mít nic. Ale ani takové chycení není bez následků, protože příšerka utržená ze řetězu poraní impa, který ji chytá a ten se musí nějaký čas léčit v nemocnici.

A jak se vlastně takové potřeby příšerek uspokojují, aby vás tohle nepotkalo? V průběhu kola po rozmístění impů na hrací plán, si doberete do ruky hromadu karet podle potřeb příšerek. Ty na svých vajíčkách totiž mají symboly, kterých přibývá, jak příšerky rostou. Vajíčka totiž mají na sobě otočnou kruhovou část, kterou postupně odkrýváte. Symboly na nich ukazují potřeby příšerky - tedy magii, žrádlo, a další. Za každý symbol si podle barev nalíznete do ruky jednu kartu z hromádky. Jenže v hromádce nejsou pouze tyto potřeby, ale i jiné a máte tedy vysokou šanci, že se budete potýkat s nepříjemnostmi.

Jakmile máte dobrané karty, pokusíte se je rozmístit k příšerkám tak, aby vám žádná nezmutovala, neutekla ani neumřela. Kromě karet žrádla, hraní, magie či zlosti jsou zde také kartičky hovínek a nemoci. První z nich mají za následek jednoduchou věc - vaše příšerka po sobě zanechá v kleci bobek, do klece tedy položíte jednu hnědou kostičku. Samo o sobě hovínko nemá žádný důsledek, jen si tam tak leží. Jenže situace se změní, pokud přijdou do města nemoci. Každá příšerka s přiřazenou kartičkou nemoci totiž nesmí přesáhnout určitý součet, aby neonemocněla.

Pokud pak touhy příšerky nenaplníte nebo vám onemocní, získává kostičky strádání, které nepředstavují nic dobrého. Nechce je žádný zákazník a ani při soutěžích o tu nejlepší příšerku vám utrápená krasavice nepřinese nějak moc bodů.

Právě v další fázi tahu se budete chlubit svými svěřenci na různých výstavách, ve kterých je možné získat velké množství bodů reputace. A ty vám velmi pomohou proslavit váš podnik (a vyhrát hru). Soutěže, které se budou konat, zná vždy hráč s předstihem, aby se na ně mohl dobře připravit. Může se jednat o soutěže pro jednu příšerku nebo pro celou vaši expozici. Na kartičce soutěže jsou vždy uvedené požadované vlastnosti, které hodnotu příšerky zvyšují (někdo chce příšerku vzteklou, jiný zase hravou) a také nežádoucí vlastnosti, které snižují cenu příšerky (například zmiňované strádání).

Stejně jako soutěže jsou dopředu známí také příchozí zákazníci, kteří si touží nějaké ty příšerky opatřit. Určitě má pozitivní vliv na hru systém, v němž hráči mezi sebou o zákazníky nebojují, ale každý ze soupeřů má možnost prodat zákazníkovi jednu příšerku. Za prodej dostanete zlato (podle velikosti příšerky) a body reputace podle toho, jak jste hodně nadchli zákazníka, tedy jak jste splnili jeho požadavky.

Když příšerku prodáte, můžete ještě s volnými impy vyčistit klece od trusu nebo je poslat pro nějaké zlato. Poslední fází kola je stárnutí příšerek. Čím je příšerka starší tím více má potřeb, ale s tím souvisí i její stoupající cena na trhu. Určitě nebudete mít problém prodat velkou spokojenou příšerku na trhu.

Partie končí po uplynutí stanoveného počtu kol a vyhrává ten hráč, který získal nejvíce bodů reputace. V popisu jsme nezmínili další drobné herní vlivy, které v partii působí, tedy nákup artefaktů, nutnost mít pro příšerku zásobu žrádla (zeleniny nebo masa - některé jsou všežravci, jiné třeba jen býložravci) nebo možnost zvyšovat cenu příšerek prodejem na pódiu.

Příšerky z podzemí opravdu věrně modelují situace, se kterými byste se potýkali, kdybyste se pustili do obchodu s příšerkami. Nabízí neuvěřitelnou šířku různých strategických možností a voleb a také hromadu různých cest k vítězství. Ale přes složitost taktických voleb jsou některé předem dané - například jako velmi nenáročné zvířátko doporučujeme Červoně obrovského v kombinaci se stále zelenou klecí.

Největším zážitek z Příšerek z podzemí je opravdu samotné hraní. Budete si užívat úplně každý nákup příšerky a její růst. Budete s ní prožívat všechny radosti a strasti a ve chvíli, kdy si k ní konečně vybudujete vztah, musíte se s ní rozloučit a prodat ji do cizích rukou. Ani nemáte záruku, že se u nového páníčka bude mít dobře.

Hra samozřejmě vděčí za hodně také svému vizuálnímu zpracování, protože to je zde polovinou úspěchu. Těžko budete hledat někoho, kdo se na první pohled nezamiluje do Jednorožíka růžového nebo do Mecháčka přítuly. A to je možná trošku problém, protože každá příšerka může mít jen jednoho majitele a hráči se o ně často budou hádat a tvrdě o ně bojovat. K neuvěřitelně detailní grafice herních plánů se ještě přidává úžasné zpracování příšerek a jejich systém růstu. Bonusem pak jsou stále úžasné figurky impů. Jediným nedostatkem zůstává chybějící sáček pro losování příšerek, který musíte dodat z jiné hry nebo z vlastní zásoby.

Partie se mohou zúčastnit dva, tři nebo čtyři hráči a ve všech počtech je hra skvěle zábavná. Je vidět, že autor si dal s vyvážením hodně práce a nikdy nezažijete nedostatek strategických voleb. Navíc hodně částí lze hrát souběžně, takže na sebe nemusíte navzájem příliš čekat. Přesto se samozřejmě herní čas vyšplhá vzhledem k náročnosti vysoko přes jednu hodinu a spíše se bude blížit těm dvěma.

Hra sice může vypadat trochu nevypočitatelně, ale všechno v ní je výsledkem pevně stanovené strategie. I dolízávání karet potřeb, které je náhodné, je v podstatě pravděpodobnostním výpočtem. Na zástěnách, na nichž hráči plánují tajně svůj tah, totiž je uvedeno přesně počtem zastoupení jednotlivých typů karet v tom kterém balíčku. Navíc se na spoustu situací můžete připravit vhodným nákupem klece, artefaktu nebo ponecháním si správných čtyř karet potřeb do příštího kola.

Nejtěžší částí není vysílání impů na herní plán, ale starání se o příšerky. Rozdělování karet je složité a náročné na kombinování. Musíte mít dokonalý přehled, co která příšerka chce, potřebuje a kterou kartu kam můžete položit, aby vám neutekla nebo nestrádala. A občas se prostě nějaké té kostičce hovínka nebo neštěstí nevyhnete, ale takový už je život.

Z celého textu je asi zřejmé nadšení a ohromení, které vládne naší redakci při vytažení Příšerek z podzemí dodnes. Je tedy možné na takové hře najít nějaký nedostatek? Kromě partie s hráči, kteří mají chorobnou touhu vypočítat si každou šanci (s těmi je pak rozmisťování karet potřeb k příšerkám utrpení) lze zmínit pouze jednu výtku. Hra totiž postrádá jakoukoliv rodinnou variantu, a tak si ji nebude moci zahrát cílová skupina, kterou svým vizuálem osloví snad nejvíc - děti do dvanácti let. Přitom by určitě vyřazením některých principů bylo možné hru trochu upravit.

Příšerky z podzemí jsou velmi povedenou strategickou hrou s nepřebernými možnostmi. Je zasazena do propracovaně fungujícího světa, kterému nechybí téměř nic k naprosté uvěřitelnosti. Všechno dovádí k naprosté dokonalosti smysl pro detail ilustrátora Davida Cocharda. Příšerky z podzemí jsou nirvánou pro všechny milovníky komplexních strategických her a hrou, která by neměla chybět v žádné sbírce. Prohlašujeme ji zatím tou nejlepší českou hrou, kterou jsme měli tu čest hrát.

Recenze byla převzata ze serveru DeskoveHry.com http://www.deskovehry.com/s-pribehem/647/recenze-priserky-z-podzemi-prirucka-impiho-chovatele


Vytvořeno:  17.12.2011 uživatelem czechpastor . Hodnocení:
Zábavné a neotřelé
Máme za sebou první hru ve dvou. Známe i Vládce podzemí, takže jsme Příšerky museli mít, byla to povinnost. A protože máme dobrou zkušenost s návody Vládi Chvátila, těšili jsme se i na zábavu při čtení. Návod obsahuje spoustu super hlodů, vybaví se ho přečíst a dostat se do příběhu. Navíc spousta obrázků a příkladů. Nicméně není třeba ho nejprve číst a pak teprve hrát. Může se průběžně číst, smát a hrát.
Ke hře samotné - hlavní úkol je chytré umisťování dělníků na jednotlivé pole hrací plochy, podobně jako třeba v Pilířích země nebo Době kamenné. Novinkou je ale chování mláďátek mazlíčků pro temné pány. Každé zvířátko je originální, roste, vyvíjí se. Místo házení kostkou obstarává prvek náhody lízání karet. Je tu i soutěžení a obchodování - vše jako součást velmi promyšleného a vtipného příběhu.
Asi se očekává srovnání s Vládci podzemí. Příšerky jsou jednodušší a nekladou tolik nároku na strategizování. Je to mnohem více párty hra, než Vládci. Aby člověk správně sestavil tah ve Vládcích, musí promýšlet hodně dopředu a moc se zábavy u stolu už neužije, protože se řeší pasti, příšery, kouzla atd... Příšerky jsou mnohem vhodnější pro komunikaci během hry, protože není třeba hloubat a uzavírat se do sebe kvůli plánování dalších kroků.
No a nejlepší je grafika. Stejný ilustrátor jako u Vládců. Mnohem více pozornosti je věnováno detailům.
Herní materiál je také ještě vymazlenější než u první hry. Samolepky na služebníky, průhledné kostky strádání, zástěna pro tajné plánování výprav, impíci ve 4 barvách, otočné terčíky u příšerek... Je toho hodně, takže je třeba opravdu velký stůl, potřebujte víc místa než u Agricoly a to už je co říct.
Takže doporučujeme a jsme zvědaví, jestli Vláďa chystá další přírůstky do této dungeon-komické série :-)



Diskuzní příspěvky

Tato diskuze zatím neobsahuje žádný příspěvek. Buďte první, kdo tak učiní...

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořit nový příspěvek

 
© MindOK 2002 - 2009 | design Továrna | development SoftGate  | XML rozhraní | RSS |