Hledat
Podrobné vyhledávání her
Najděte si spoluhráče
 | Úvod  | Přehled her  | Články  | Kontakt  | 
Uživatel: nepřihlášen      Budeme rádi, když nám pošlete váš názor či připomínku.
 Nastavení webu: Inzerce

Detail hry


Název: Micro Monsters
Originální název: Micro Monsters
Rok vydání: 2012
Autoři: Francesco Nepitello, Marco Maggi
Výrobci: MINDOK, Nexus
Dovozci: MINDOK
Věk hráčů: Od 6 let («»)
Počet hráčů: 2 až 4
Doba hraní: Krátká hra do 20 minut
Stupeň náhody: 2 - střední podíl náhody («»)
Interaktivnost: 3 - ustálená komunikace («»)
Humor: 3 - hra má k humoru blízko («»)
Složitost: 2 - jednoduchá («»)
Herní systém: Motorická hra («»)
Počeštění: České vydání hry se připravuje («»)
Doporučení pro hráče: Není známo nebo nedokážeme zařadit. («»)
Doporučení pro rodiny: Není známo nebo nedokážeme zařadit. («»)

Stručný popis:

Znáte blechy? tak toto je hra, která jejich mechanismus využívá. Snažte se pomocí šikovnosti a taktiky vyřadit soupeřova monstra ze hry a zavřít jejich dimensionální bránu.



Informace o prodeji

Zde najdete obchody se společenskými hrami a hlavolamy.

Pro nákup této hry vám doporučujeme využít tyto specializované obchody. Pokud je hra nedostupná, v obchodě vám poradí jinou vhodnou hru podle vašeho zájmu:

Tipy na nové hry a zajímavosti najdete v článcích na úvodní straně.




Aukce


Pro tuto hru aktuálně neprobíhá žádná aukce.



Galerie obrázků

Krabice



Zajímavé odkazy

  BoardGameGeek



Hodnocení a recenze hry

Zde můžete přidat recenzi a hodnocení této hry. Pro zadání hodnocení se přihlašte.
Počet hodnocení 1 Hodnocení na BoardGameGeek
Průměrné hodnocení hry (skóre: 2,19) Název hry: N/A
Pořadí hry v žebříčku 814.místo Hodnocení hry: N/A
Vaše hodnocení hry Umístění hry: N/A


Vytvořeno:  29.01.2014 uživatelem Pamir . Hodnocení:
Hurá do boje

Staňte se prapodivnými miniaturními příšerkami na planetě Ares a braňte vstupní bránu svého národa. Na planetě Ares jsou celkem čtyři národy, které spolu neustále svádějí souboje. Červený národ Turboželvy, zelený Autogátoři, žlutý Medveďáci a modrý Rybouni. Kromě obrany vlastní brány musíte také útočit na ostatní brány národů a snažit se je dobýt. Jestli chcete zvítězit, musíte zůstat poslední, a tím přebrat nadvládu nad všemi národy. Tak hurá do boje…

Příprava

Po otevření krabice na vás čeká trošku práce, než začnete hrát samotnou hru. Je tedy potřeba všechny plastové žetonky a kostky polepit nádhernýma příšerkama. Dále vyloupat kartonové části. Na všechny komponenty je v krabici šikovný pořadač.

Na začátku hry si každý hráč vezme komponenty pro jeden národ – 8 žetonů bytostí, 1 vystřelovač a 1 bránu. Dále si vezme žetony energie dle toho, jak dlouhou hru chcete hrát. Může si vzít 1, 2 a nebo 3 žetony. Umístí svoji bránu před sebe na stůl nepoškozenou stranou. Svoje příšerky rozestavíte kolem brány asi 15 cm od ní. Ostatní žetony si položíte vedle sebe.

Průběh, zvláštní schopnosti a ukončení hry

Hru začíná nejmladší hráč. Hra se hraje v kolech dokud není znám vítěz. Hráč na začátku svého tahu hodí kostkou. Vyhodnotí symbol na kostce. Pokud padne příšerka, tak pomocí vystřelovače pohybuje s příšerkou. V případě že není k dispozici příšerka, která padla na kostce, vynerte si libovolnou příšerku a pohněte se s ní. Když padne symbol zvláštní schopnosti, tak jej zahraje dle pravidel příslušného národa.

  • Turboželvy - vyberte si svoji libovolnou příšerku a pohne s ní. Na ni potom umístěte speciální žeton ohně. Tímto je příšerka chráněna proti zneškodnění spoluhráčem do vašeho příštího tahu.
  • Autogátoři - vyberte si svoje dvě libovolné příšerky a pohněte s nimi.
  • Medveďáci - vybete si svoji libovolnou příšerku a pohne s ní. Po té umístěte speciální žeton pasti na libovolnou soupeřovu příšerku. Tímto má označená příšerka zákaz pohybu.
  • Rybouni - vyberte si jednu svoji příšerku a pohněte s ní dvakrát.

Po pohybu s příšerkou vyhodnoťte situaci. Pokud příšerka dopadne na soupeřovu příšerku, je tímto soupeřova příšerka zničena. Je tedy okamžitě odstraněna ze hry. Je jedno, jak velká část je překrytá. Pokud padne příšerka na bránu, odstraňte ze hry jeden žeton energie. V případě že jsou odstraněny všechny žetony energie, brána je nenávratně zničená. Brána se otočí. Hráč tedy končí a odstraní všechny svoje komponenty ze stolu. Opět nezáleží na tom, jak velká část příšerky zakrývá bránu.

Hra končí ve chvíli, kdy zůstal jeden hráč s nepoškozenou bránou. Ten se stává vítězem.

Závěr

Je to rychlá hra s jednoduchými pravidly. Jedná se o dovednostní hru. V podstatě jsou to pěkně propracované blechy. Tím, že je hra obohacena o brány, speciální schopnosti národů a druhy příšerek (pro pořádek jim říkame - mamča taťka a mimo), dostává hra ten správný adrenalin. Navíc je pro děti hra s roztomilými potvůrkami lákavější. Děti rády mění každou hru národy. Proto je hraní jen tak neomrzí. Hru tímto mohu doporučit dětem již od 4 let. Dospělí se rozhodně nebudou u této hry s dětmi nudit. Je neuvěřitelné, jak se děti rychle naučí pohyb s příšerkami. U nás sklidila obrovský úspěch… Proto dávám 5 hvězd.




Diskuzní příspěvky

Tato diskuze zatím neobsahuje žádný příspěvek. Buďte první, kdo tak učiní...

Přidat příspěvek do diskuze může jenom zaregistrovaný a přihlášený uživatel.
Pokud nejste zaregistrovaní, registraci můžete provést zde. Pokud nejste právě přihlášení, přihlašte se zde.

Vytvořit nový příspěvek

 
© MindOK 2002 - 2009 | design Továrna | development SoftGate  | XML rozhraní | RSS |