Hledat
Podrobné vyhledávání her
Najděte si spoluhráče
 | Úvod  | Přehled her  | Články  | Kontakt  | 
Uživatel: nepřihlášen      Budeme rádi, když nám pošlete váš názor či připomínku.
 Nastavení webu: Inzerce

Profil hráče gaff

Místo, kde hraje pravidelně: Středočeský kraj / Beroun
Místo, kde hraje občas: Praha / Praha 10


Oblíbené hry hráče

Název hryHraji rádK dispoziciMoje hodnocení
6 bere - rozšíření Ano Nemám a nechci koupit
Bang! Ano Mám a nechci prodat
Caesar & Cleopatra Ano Mám a nechci prodat
Carcassonne: Hrad Ano Mám a nechci prodat
Citadela Ano Mám a nechci prodat
Dostihy a sázky Ne Nemám a nechci koupit
Fantom Ano Mám a nechci prodat
Mariáš Ano Mám a nechci prodat
Město duchů Ano Mám a nechci prodat
Monopoly Ne Nemám a nechci koupit
Osadníci z Katanu Ne Nemám a nechci koupit
Řím Ano Nemám a nechci koupit
Šachy Ano Mám a nechci prodat
Ztracená města Ano Mám a nechci prodat


Oblíbené kategorie her hráče

moderní společenské hry válečné figurkové hry
abstraktní hry hry na hrdiny (RPG)
standardní karetní hry počítačové hry
sběratelské karetní hry


Recenze uživatele

 Od uživatele gaff je k dispozici celkem 5 recenzí.

Vytvořeno: 11.08.2009.  Recenze hry: Dračí hrad Hodnocení:
pro malé děti
Pro děti do 3 let dobrý, doporučuju. V opačném případě vidím hnedle několik drobných chybiček:

- tvůrci si hru zapomněli vyzkoušet, pravidla jen načrtli, proto sme je za chodu měnili už během první hry, aby se vůbec dala dohrát, urychlit.. (třeba pravidlo typu "doplnit pouze jeden život (resp. 2) namísto celého svého tahu" po boji, kde přijdete o 7 životů, musel vymyslet idiot, máte-li jen trochu smůly, odkazuje vás na 4-7 kol doplňování životů)
- kartičky v poli vypadají nadějně, ale když už asi popatnáctý odkryjete úplně stejnou jedovatou šipku a nemáte OČ aspoň 15, začne vás to mírně řečeno srát (šipka vezme život a otráví hrdinu, nemá-li už protijed, každý další kolo mu vezme život, kterých má max 9, když se omylem netrefí do krámu během několika kol, je mrtvej), když OC máte, šipky jsou naprosto k h.... a že jich tam je
- v poli je 80+8 kartiček, co se furt opakujou a nemají ŽÁDNOU šťávu (půlku karet zabírají stopky, vratky, dveře a podobný zbytečný kraviny, žádnej artefakt nebo tak něco)
- boje by unudily i vola
- nákupy a neustálý vyměňování peněz má na starost šéf a je to neskutečnej vopruz
- i přes následující změny byla hra dementní, ale aspoň se dala dohrát rychle

změny v pravidlech po PRVNÍ hře:
- používání předmětů (např. životů) v libovolném počtu a bez ztráty tahu
- preclík přenáší tam i zpátky (do odkrytého místa vzdáleného 2 od původního místa)
- za potvory si hráč může vybrat libovolnej podíl zkušenosti a peněz
- za poklad se berou jen peníze
- za zkušenosti (např. 50) lze vylepšit ÚČ nebo OČ
- v posledních 6ti obchodech ve městě lze nakoupit cokoliv
- lučištníkům zvednout ÚČ i OČ a dát jim třeba druhej útok
- plánovali jsme trochu vylepšit i postavy, ale na to už se nedostalo
- ještě modifikovat karty v poli a přidat vlastnosti potvorám, aby kupříkladu pavouk byl opravdu jedovatej a kostra opravdu způsobovala zranění, která se hůř hojí
- zrušili sme i současnej útok
- dále modifikovat zbraně, zbroje,
- atd.

jediným plusem je vcelku poctivý zpracování, máte-li sebedestruktivní sklony či opravdu malé děti, pak hru doporučuju, jinak RUCE PRYČ. Nejhorší a nejodfláklejší hra, se kterou sem měl tu čest.


Vytvořeno: 22.06.2009.  Recenze hry: Revolte in Rom Hodnocení:
vyváženost hry a náhoda
Co se karet týče, hra je naprosto vyvážená. Na každou taktiku se nám podařilo najít protitaktiku.

Fámy o neporazitelným mercatorovi drženým v ruce nebo a o fórech můžu prohlásit za blbosti. Jednou proti mercatorovi prohraju, příště si dám pozor, možností je x, protože mercator sám sebe oslabuje syslením peněz. Stejně tak fórum, každý jeho použití stojí rovnou dvě kostky, což hráče oslabuje a navíc je hafo možností, jak fórum zničit nebo z něj udělat soupeřovu nevýhodu.

Jasně, hra je založená na házení kostkami, což rovnou znamená, že se partie někdy zvrhne v masakr, stačí trochu smůly na jedný straně a štěstí na straně druhé.

Předpokládám, že hra dopadne jako carcassonne hrad, a sice, že po zažití všech zákonitostí, bude mít hlavní vliv na vítězství náhoda. Tomu se ale u her s náhodným prvkem vyhnout nedá.

Partnerským párům nedoporučuju.


Vytvořeno: 26.02.2006.  Recenze hry: Ohne Furcht und Adel, Citadels Hodnocení:
Skvělá hra pro tři, možná pro čtyři hráče
Síla Citadely spočívá ve výběru postav. V tom je největší taktika a musím říct, že autoři jednotlivé postavy vymysleli opravdu dobře. Nemohu nic vytknout. V tom ale spočívá základní problém pro hru ve více jak 4 hráčích. Pokud chcete DOBŘE vybrat postavu a hraje vás pět nebo víc, tak to chvíli trvá. Navíc ne každý hráč je šachista a pak to trvá ještě dýl. Z hry se stane nuda!! Nuda to přestává být až ve finále, kdy se začíná taktizovat.. ale to už je pozdě.

Nejlepší se hra zdá být ve třech hráčích (možná i ve čtyřech, pokud si trochu upravíte pravidla, tj. každý hráč má dvě postavy), hra je svižná a navíc má každý hráč dvě postavy, což dává hře úplně jiný náboj. Otevírá se zde hromada zajímavých možností.

Při hře ve dvou jsme museli trochu okleštit postavu mordýře, protože jinak se hra zvrtla v neustálé vybírání mordýře a krále. Po okleštění už bylo vše v pohodě a hra se i ve dvou stala zajímavou.

Nevěřte nikomu, kdo tu píše, že hra je o blufování. Prostor pro blufování je v této hře ve skutečnosti minimální. Nedá se naprosto srovnávat třeba s bangem. Navíc se hra nehodí do hospody, protože se u ní nemusí komunikovat. Sedíte v hospodě hrajete citadelu a je ticho... Bída. Hvězdička dolu..

Kdybych hodnotil hru pro dva, dal bych 4 hvězdičky. Ve třech a čtyřech 4 a půl hv. a v pěti a více 2 hvězdy. Celkem 3 a půl...


Vytvořeno: 06.01.2006.  Recenze hry: Carcassonne: Die Burg Hodnocení:
Zábavné každou hru
Podle mě je tato hra pro dva naprosto skvělá. Hraju ji s bráchou a pokaždé když si k ní sedneme, tak nám mozky jedou na plné obrátky. Člověk musí pořád vymýšlet, co udělá ten druhej a jak mu to překazit nebo ukrást. Navíc je to fakt zábava...

Ani po hromadě odehraných partiček nevím jistě, jakou strategii zvolit. Jestli se vyplatí dávat lidi na cesty, zdi a nebo stavět nejlepší budovu či používat obchodníky. Obvykle se nejvíc bodů dostává za postavení velkého množství malých hradů, ale největší bitvy svádíme o silnice. Hodně taky taktizujeme u získávání bonusových kartiček, které mohou hru silně ovlivnit.

Hra nám trvá tak 45-60 minut a pokaždé se bavíme. Je to ale taky dost na nervy, občas je nutné vsadit na jednu stavbu a pak se fakt musíme moc snažit, aby nám to soupeř nepřekazil.

Myslím si, že pro dva hráče lepší hru jen tak neseženete...


Vytvořeno: 06.01.2006.  Recenze hry: Bang! Hodnocení:
Hra pro 5
Pokusím se hru stručně zhodnotit jenom z hlediska počtu hráčů. Hrajeme to ve čtyrech nebo v pěti. Zkoušeli jsme to hrát i v šesti. Podle mě je hra nejlepší v pěti, když je hráčů míň, blbě se blufuje, když víc, potom se hrozně dlouho čeká na vlastní tah. A navíc mě moc nebavilo zemřít hned za začátku a pak čekat než ostatní dohrajou...

V pěti je hra vyvážená a zábavná, a je to něco jako brambůrky nebo tyčinky - prostě se od toho nedá odejít.. Teda vlastně dá - vždycky nás z hospody vyhodí při zavíračce, hajzlové :).

Koupil jsem Město duchů, hra získala na rozmanitosti, ale zároveň ztratila na přehlednosti a navíc člověk potřebuje větší stůl :). Ale řekl bych, že až v tom najdeme systém, tak to s rozšířením bude lepší a navíc to bude zábavné už ve čtyrech...



Zpět na předešlou stránku

 
© MindOK 2002 - 2009 | design Továrna | development SoftGate  | XML rozhraní | RSS |